Jeejjj!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Wauw DK, wat een verschil tussen die twee foto's!
Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie!
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier een handig lijstje met natuurlijke etenswaren, die koolhydraten bevatten:
Snelle, óngeraffineerde koolhydraten zijn bijvoorbeeld ongezwavelde zuidvruchten(rozijnen, abrikozen), dadels, banaan, ahornsiroop, aardappelpuree gemaakt van biologisch gekookte aardappelen in de schil, biologische volkoren rijst- en gierstwafels, suikervrije cornflakes, gierst(puree), havermoutpap, meloen, bepaalde rijstsoorten, pastinaak en koolraap(gekookt), speltbrood, wortel(sap) en pompoen. Snelle, ongeraffineerde koolhydraten verdienen tijdens duursport de voorkeur boven langzaam opneembare koolhydraten.
(bron: http://www.natuurdietisten.nl/)
Maar 50?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jeejjj!
Jum, pannenkoeken!
Met hardlopen heb ik nog niet gemerkt dat ik extra trek krijg. Met fietsen had ik dat wel en dan echt al als ik maar 50 km had gefietst
Tja, op het gebied van aardappels en rijst weet ik het niet, maar in vlees is er wel duidelijk verschil in aanwezige stoffen tussen biologisch en 'gewoon'.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.
Dat is een goed teken. Je zult zien dat je over een tijd moet ontbijten ^^quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef Ynske het volgende:
Sinds ik aan t rennen ben heb ik s'ochtends hongerEn kan ik kleine beetjes eten binnen houden
Normaal kan ik niet eten tot ik 2 uur wakker ben omdat mn lichaam t eruit gooit. Dit is fijn
ik weet het er fijne ook niet van, maar ik kan me best voorstellen dat biologische producten afwijkende voedingswaarden hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor een biogeneuzel in dat soort lijstjes. Ik wed dat gewone gekookte aardappelen net zo veel koolhydraten bevatten en dat je ook best gewone volkoren rijstwafels kan pakken.
twitter:CPCLoopDenHaag twitterde op woensdag 05-03-2014 om 09:02:17We zijn begonnen met opbouwen! #cpc14 #malieveld http://t.co/Rtm7AjtOEQ reageer retweet
twitter:bobbyblok twitterde op zondag 02-03-2014 om 19:19:38Speciaal voor @pvklinken hangen de vlaggen al! http://t.co/9UdZ1cr716 reageer retweet
Haha je klinkt echt als een Zonnatura reclamequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind het wel belangrijk dat een aardappel een goed leven gehad heeft. Dat proef je.
quote:
quote:Cafeïne kan een positief effect hebben bij duurprestaties door het glycogeensparend effect. De glycogeenvoorraad wordt gespaard aan het begin van de wedstrijd, doordat het ervoor zorgt dat vetvoorraden sneller worden aangesproken. Dat betekent dat u langer met uw glycogeenvoorraden kunt doen, waardoor u zich langer fit zult voelen. Ook kan cafeïne u alert houden, doordat het invloed heeft op de adrenalinespiegel.
Ja daar begon een collega ook al overquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de echt goede prestaties: Bietensap!
Als jullie er toch allemaal zo mee bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |