abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137401185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.html

Is ook niet heel lekker, maar kun je wel gewoon mixen met vanalles en nogwat, en hoef je niet belachelijk veel te eten ofzo....
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:26:49 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137401291
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef cafca het volgende:

[..]

http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.html

Is ook niet heel lekker, maar kun je wel gewoon mixen met vanalles en nogwat, en hoef je niet belachelijk veel te eten ofzo....
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137401333
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137401366
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan moeten er van mij wel honderd foto's gemaakt zijn. Wij zijn maar een stuk of 10 lopers voor gebleven.

Waar heb je die tweede foto vandaan?
Van dichtbij.nl maar daar stonden niet zo veel foto's. (Ik had deze mevrouw nog gemaild voor het origineel maar dat kreeg ik mooi niet. :( )

Er staan ook foto's op oypo.nl, op sport.112leiden.nl, en hier nog: http://www.alphens.nl/fotoalbums/108,20-van-alphen-2014.html
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137401470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Voor een halve lijkt het me ook meevallen, voor een hele kan ik het me voorstellen. Ik doe het alleen bij fietstochten > 200km of met heel veel hoogtemeters.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:30:47 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137401475
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.
over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....

Maar he, iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt., wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet., niet alleen qua voeding maar er zijn natuurlijk heel wat punten op te noemen.

Las bijv. net nog over Swets zijn avondloopjes..... ik zou er niet aan moeten denken om een (vroege) ochtendloper te moeten worden, ik zou het hardlopen opgeven denk ik.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:40:24 #157
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137401834
https://www.ijreview.com/(...)ar-old-wwii-veteran/

als er een schaap over de dam is ;)
een heel klein beetje patriotisch maar wel een mooi gebaar van respect!
pi_137404398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....

Maar he, iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt., wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet., niet alleen qua voeding maar er zijn natuurlijk heel wat punten op te noemen.

Las bijv. net nog over Swets zijn avondloopjes..... ik zou er niet aan moeten denken om een (vroege) ochtendloper te moeten worden, ik zou het hardlopen opgeven denk ik.

Whey is dan ook niet voor je energie voorraad. ;)

Een tijdje geleden las ik inderdaad op voedingscentrum dat je over het algemeen voldoende eiwitten binnen krijgt en geen whey ofdergelijke nodig zou moeten hebben.
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:27:30 #159
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137404435
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Whey is dan ook niet voor je energie voorraad. ;)

Een tijdje geleden las ik inderdaad op voedingscentrum dat je over het algemeen voldoende eiwitten binnen krijgt en geen whey ofdergelijke nodig zou moeten hebben.
Ligt volgens mij een beetje aan je trainingsintensiteit
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:49:26 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137404487
Nou, voor anderen mag een HM dan gelijk staan aan een blokje om, voor mij is die afstand reden om de dag ervoor/zelf even extra op mijn voeding te letten. Dat heb ik helaas ook niet verzonnen, maar is gewoon nódig :Y

c_/
pi_137404492
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
pi_137404673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.

Wat betreft voeding.. Ik eet meestal 6-8 pannenkoeken voor een hm.
pi_137404716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
Dat is ook mijn ervaring. :Y
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:43:21 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137404757
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is ook mijn ervaring. :Y
+1.

Oh en ook hier pannenkoeken a.s zaterdag :) Misschien ook wel voor de marathon.. *denkt*
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:45:27 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137404770
Ik wil iedere dag wel pannenkoeken :9
F means you're fucked
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:46:30 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137404777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:45 schreef YUR het volgende:
Ik wil iedere dag wel pannenkoeken :9
Dus ook voor de marathon? :P
pi_137404866
Jeutje, bedankt iedereen voor het compliment!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137404909
Nu heb ik zin in pannenkoeken... :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137404978
Wauw DK, wat een verschil tussen die twee foto's! :D

Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_137405206
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:

Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie! *O*
Dat kan echt veel schelen ja. Ik had ook vaak blessures en vervelende pijntjes, maar nu heb ik me een aantal weken geleden een paar nieuwe schoenen aan laten meten en ben nagenoeg overal vanaf. Loop nu 3x in de week minimaal 5KM. :)

Blijf wel oppassen though. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 08:39:37 ]
pi_137405208
quote:

Wat fijn dat het zo goed ging!
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:46:09 #172
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137405306
quote:

:s)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 5 maart 2014 @ 08:50:50 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137405368
quote:

*O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 maart 2014 @ 08:56:16 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137405455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:31 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.

Wat betreft voeding.. Ik eet meestal 6-8 pannenkoeken voor een hm.
Ik eet 2 cracottes voor een HM. Afgelopen week met mijn rondje van 30KM heb ik die vervangen door een tarweboterham en een banaantje.
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:56:32 #175
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137405458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
Hier een handig lijstje met natuurlijke etenswaren, die koolhydraten bevatten:

Snelle, óngeraffineerde koolhydraten zijn bijvoorbeeld ongezwavelde zuidvruchten(rozijnen, abrikozen), dadels, banaan, ahornsiroop, aardappelpuree gemaakt van biologisch gekookte aardappelen in de schil, biologische volkoren rijst- en gierstwafels, suikervrije cornflakes, gierst(puree), havermoutpap, meloen, bepaalde rijstsoorten, pastinaak en koolraap(gekookt), speltbrood, wortel(sap) en pompoen. Snelle, ongeraffineerde koolhydraten verdienen tijdens duursport de voorkeur boven langzaam opneembare koolhydraten.
(bron: http://www.natuurdietisten.nl/)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')