http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.htmlquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
http://www.sportvoedingwe(...)loaders-c-37_65.html
Is ook niet heel lekker, maar kun je wel gewoon mixen met vanalles en nogwat, en hoef je niet belachelijk veel te eten ofzo....
Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
Van dichtbij.nl maar daar stonden niet zo veel foto's. (Ik had deze mevrouw nog gemaild voor het origineel maar dat kreeg ik mooi niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan moeten er van mij wel honderd foto's gemaakt zijn. Wij zijn maar een stuk of 10 lopers voor gebleven.
Waar heb je die tweede foto vandaan?
Voor een halve lijkt het me ook meevallen, voor een hele kan ik het me voorstellen. Ik doe het alleen bij fietstochten > 200km of met heel veel hoogtemeters.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sowieso is het volgens mij niet echt nodig om voor een HM koolhydraten te stapelen.
over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Whey is ook niet nodig als je marathons loopt. Het helpt wel (zeggen ze). Hiervoor geldt toch hetzelfde? Niet echt nodig, maar helpt wel.
Whey is dan ook niet voor je energie voorraad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over het algemeen heeft je lichaam genoeg energie in voorraad om het tijdens een HM zonder te redden dus of het helpt....
Maar he, iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt., wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet., niet alleen qua voeding maar er zijn natuurlijk heel wat punten op te noemen.
Las bijv. net nog over Swets zijn avondloopjes..... ik zou er niet aan moeten denken om een (vroege) ochtendloper te moeten worden, ik zou het hardlopen opgeven denk ik.
Ligt volgens mij een beetje aan je trainingsintensiteitquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Whey is dan ook niet voor je energie voorraad.![]()
Een tijdje geleden las ik inderdaad op voedingscentrum dat je over het algemeen voldoende eiwitten binnen krijgt en geen whey ofdergelijke nodig zou moeten hebben.
Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:50 schreef hatsaflats het volgende:
De dagen voor de wedstrijd genoeg water drinken is volgens mij het belangrijkst. Dat scheelt echt heel veel.
Dat kan echt veel schelen ja. Ik had ook vaak blessures en vervelende pijntjes, maar nu heb ik me een aantal weken geleden een paar nieuwe schoenen aan laten meten en ben nagenoeg overal vanaf. Loop nu 3x in de week minimaal 5KM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Wauw DK, wat een verschil tussen die twee foto's!
Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie!
Wat fijn dat het zo goed ging!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Overigens iedereen die mij echte, goede hardloopschoenen aanraadde: bedankt. Gisteren liep het al heerlijk, zo zonder doorslag in mijn benen, maar ik heb vandaag ook nog eens veel minder last van de verkeerde spieren en ik voel helemaal niks in mijn slechte knie!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:15 schreef Sarasi het volgende:
Ik eet 2 cracottes voor een HM. Afgelopen week met mijn rondje van 30KM heb ik die vervangen door een tarweboterham en een banaantje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe warm het is, dus hoeveel je zweet enzo.
Wat betreft voeding.. Ik eet meestal 6-8 pannenkoeken voor een hm.
Hier een handig lijstje met natuurlijke etenswaren, die koolhydraten bevatten:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Koolhydraten stapelen, wie heeft dat ooit uitgevonden? Je moet belachelijk veel eten en dan ook nog eens vooral zoete rommel. Drie dagen lang. Ik zie niet in hoe ik de voorgeschreven hoeveelheden kan halen. Iemand tips voor koolhydraatrijke *hartige* snacks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |