Er zijn zo veel beslissingen die mij raken. En dan kan ik me wel druk maken, maar daar maak ik mezelf gekker mee dan dat ik er wat mee oplos.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
en als mensen zeggen dat ze geen interesse hebben in politiek dan heb ik altijd zo iets van "maar wat als er door de gemeente een beslissing wordt genomen die jou treft, dan heb je er toch zeker wel een mening over of er over nagedacht?"
Verstandig. Goed gemotiveerd, je moet bijna wel een hardloper zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk voordat we in een overloze discussie verzanden
Ik lees het verkiezingskrantje als er verkiezingen aankomen. Dan maak ik een keuze. Maar verder zoeken ze het maar uit daar in de gemeente, Den Haag of Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
en als mensen zeggen dat ze geen interesse hebben in politiek dan heb ik altijd zo iets van "maar wat als er door de gemeente een beslissing wordt genomen die jou treft, dan heb je er toch zeker wel een mening over of er over nagedacht?"
Je staat er een stuk beter op dan ik. Op foto 1 kijk in naar de verkeerde fotograaf en op foto 2 zie je nog wel duimpjes maar kijk ik strak voor me.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hier kwam ik totaal ongedreven over de finish afgelopen zondag.
Om over die mensen achter mij maar helemaal niet te spreken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Ynske het volgende:
Lol, volens Endomondo heb ik een nat pak gehaalddat was toch echt niet zo
motorflowertje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sta in trailrunningmag met mijn vraag
Ze hebben m'n naam verkeerd geschreven![]()
Natuurlijk, maar die beslissing wordt genomen door mensen die wanneer ze jou (lees: je stem) nodig nog heel hard riepen: "het gaat om mensen, niet om cijfers", en "meer blauw op straat en minder belasting". Dan verlies ik heel hard mijn interesse, want dat is gewoon zieltjes winnen met catchphrases, die ook nog eens nergens op slaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
U, mevrouw, bent overmatig geintresseerd in politiek als ik als referentie geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik lees het verkiezingskrantje als er verkiezingen aankomen. Dan maak ik een keuze. Maar verder zoeken ze het maar uit daar in de gemeente, Den Haag of Europa.
Daarmee vind ik niet dat ik interesse in politiek heb.
OMFG!!!! Ongelovelijke held dat je bent!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zoveel respect!![]()
Jij moet langzamerhand uitkijken dat je niet te mager wordt! Mag best kont en tiet aan vrouwen zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn rondje van vanavond was toch ook wel een moetje omdat ik niet uit wil dijen
Ow noes... nee hè....quote:
Werkse... overloze is dat Nieuwzeelands?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk voordat we in een overloze discussie verzanden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMFG!!!! Ongelovelijke held dat je bent!![]()
![]()
![]()
Zoek de verschillen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zoveel respect!![]()
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
same here, gewoon conservatief-liberaal of labour en niets er tussen inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Keuze uit 3 partijen hebben is niet zo verkeerd.
Nou ja, in theorie meer, maarja.. UKIP
jij bent als verdwijnende man hier toch weer terug gekomen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
DK. Welkom bij het illustere rijtje "verdwijnende mannen"
Werkschuwe hippiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
same here, gewoon conservatief-liberaal of labour en niets er tussen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |