quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
op internet is ook veel info te vinden hierover.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal eens voor magnesium tabletten kijken. heb hier echt al jaren last van. Maar pas een paar maanden erachter dat het ook echt een naam heeft ^^
Jawel joh, zelfde shirtquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het is dat jij zelf die foto post want ik had je nooit herkend!
![]()
Maar DK, ga je dan binnenkort even shoppen voor een nieuw shirt? Maakt volgens mij een wereld van verschil man!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jawel joh, zelfde shirt
Maar leuk om nu juist door het shirt de verschillen al te zien inderdaad
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tramposa: kan ik ook proberen. wanneer zou je die moeten eten dan? ik word dan namelijk smorgens wakker dat mijn benen te druk zijn en dan slaap ik dus niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee ik gebruik geen AD. Kwam er ook achter dat er een hoop op internet over te vinden was haha. Maar weet nu iig wat het is dat maakt het al de helft minder vervelend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
op internet is ook veel info te vinden hierover.
ook over de combi met antidepressiva (niet op jou van toepassing geloof ik maar daar zat ik voor mezelf over te lezen)
Het is een andere manier van trainen. Je let minder of niet op snelheid maar gaat trainen in een hartslagzone. Dan merk je dat je voor een D1 tempo echt langzamer moet gaan lopen bijvoorbeeld, maar geen nood, na enkele weken trainen bemerk je een toename in snelheid bij de zelfde hartslag = betere conditie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef Ynske het volgende:
Is dat nu belangrijk zoiets als een hartslagmeter?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]Oh dat is wel relaxed dat dat voldoende werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
You go girl!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef Murmeli het volgende:
zo, nu hardlopen.
Heb hoofdpijn van het gejank en gepeins. pfff....
eens kijken of we dat eruit kunnen rennen
whehehehehehequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
Restless legsIk deed ooit mijn wetenschappelijke stage bij een slaapcentrum en stuurde een vragenlijst naar mensen met RLS (Restless Legs Syndrome) met daarin een vraag: wat doet u zelf zoal om de klachten te verminderen? Dat leverde een database op met misschien wel 2000 verschillende antwoorden! Van Magnesium tot 'op de koude tegels gaan liggen'
![]()
Ik heb ze weleens na een LDL, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Dan doen mijn benen nog een rondje 's nachts.
wanneer is die marathon in amsterdam? En hoe veel loop je nu doorgaans?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is echt lente!
Vanavond nog schaatsen en dus niet hardlopen, maar volgende week is ook de laatste keer schaatsen![]()
En ik zit te twijfelen of ik me nu al moet inschrijven voor de marathon van Amsterdam. Ik weet dat ik het wil, maar er kan nog zoveel gebeuren in de tussentijd..
Ik dacht misschien eerst de HM van juni afwachten, maar dan is het misschien alweer vol..
Oktoberquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanneer is die marathon in amsterdam? En hoe veel loop je nu doorgaans?
Gewoon inschrijven, er is niks frustrerender dan te wachten met inschrijven en dan merken dat het vol is en je niet meer aan een startnummer kan komen... en mocht er iets tussenkomen, dan is het startnummer ook wel weer makkelijk van de hand te doen als het vol zit...quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oktober
Ik loop nu in slechte maanden 70 km en in goede maanden 100-120km. Ik heb twee HM's in wedstrijdvorm gelopen en een stuk of 4 in training (één keer 25), dus ik denk dat het qua belastbaarheid wel zou moeten lukken, maar je weet nooit wat er in de rest van mijn sociale leven/werk gebeurt. Een blessure kan natuurlijk altijd komen maar dat weet je toch niet.
Misschien moet ik het maar gewoon doen, dan kan de voorpret beginnen. Maar stiekem vind ik het wel een beetje eng
zijn dat kilometers per week of per maand?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oktober
Ik loop nu in slechte maanden 70 km en in goede maanden 100-120km. Ik heb twee HM's in wedstrijdvorm gelopen en een stuk of 4 in training (één keer 25), dus ik denk dat het qua belastbaarheid wel zou moeten lukken, maar je weet nooit wat er in de rest van mijn sociale leven/werk gebeurt. Een blessure kan natuurlijk altijd komen maar dat weet je toch niet.
Misschien moet ik het maar gewoon doen, dan kan de voorpret beginnen. Maar stiekem vind ik het wel een beetje eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Per maand, als ik 120 per week liep, kon ik morgen al wel een marathon doenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zijn dat kilometers per week of per maand?
Als er niets tussen komt moet het wel te doen zijn ja. En aangezien je dat niet kunt voorspellen kan je je beter gewoon aanmelden en dan evt terugtrekken als er iets tegenzit.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:42 schreef YUR het volgende:
Hoera, ik mag ook meedoen zondag!Nice! We zijn van een ander ministerie (ik van I&M), maar dus toch wel enigszins collega's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niks garanderen, maar een marathon zit niet zo snel vol. Ik heb even gegoogled, en vorig jaar september zat de halve nog niet eens vol: http://lcnewsletter.antwa(...)am-marathon.165.htmlquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
...
En ik zit te twijfelen of ik me nu al moet inschrijven voor de marathon van Amsterdam. Ik weet dat ik het wil, maar er kan nog zoveel gebeuren in de tussentijd..
Ik dacht misschien eerst de HM van juni afwachten, maar dan is het misschien alweer vol..
Nee maar ze hebben wel voor het eerst dit jaar een limiet op de hele, en er zijn al 5000 inschrijvingen (limiet is 16000).quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik kan niks garanderen, maar een marathon zit niet zo snel vol. Ik heb even gegoogled, en vorig jaar september zat de halve nog niet eens vol: http://lcnewsletter.antwa(...)am-marathon.165.html
Je hebt nog alle tijd. Juni is zeker niet te laat.
Ik doe dat shirt overigens niet aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice! We zijn van een ander ministerie (ik van I&M), maar dus toch wel enigszins collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |