abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:46:38 #1
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137382978

quote:
Tijdlijn van de ontwikkelingen in Oekraïne

- 21 november 2013
President Viktor Janoekovitsj maakt bekend dat de regering niet van plan is een samenwerkingsverdrag met de Europese Unie te tekenen, maar in plaats daarvan de banden met buurland Rusland wil aanhalen. Betogers gaan de straat op.

- 30 november
Beelden van betogers die tot bloedens toe zijn geslagen door agenten met gummiknuppels duiken overal op. Steeds meer mensen sluiten zich aan bij de betogers.

- 1 december
Een demonstratie op het Onafhankelijkheidsplein in Kiev trekt driehonderdduizend betogers. Het is de grootste demonstratie sinds de Oranjerevolutie in 2004. Activisten bezetten het gemeentehuis van de hoofdstad.

- 17 december
De Russische president Vladimir Poetin maakt bekend dat Moskou voor 15 miljard aan Oekraïense staatsobligaties koopt en de gasprijs verlaagt.

- Eind december
De protesten in Kiev blijven tienduizenden mensen trekken, maar de opkomst is een stuk lager dan begin december, toen honderdduizenden mensen zich aansloten bij de protestbeweging.

- 22 januari 2014
Drie betogers komen tijdens vechtpartijen met de politie om het leven. Demonstranten richtten barricades op.

- 28 januari
De Oekraïense premier Mykola Azarov maakt het aftreden van de regering bekend. Het besluit is bedoeld als een concessie aan de protestbeweging. Strenge wetten die de protestbeweging moest beperken in haar bewegingsvrijheid worden herroepen.

- 16 februari
Oppositieleden en demonstranten maken een einde aan de bezetting van het gemeentehuis in Kiev in ruil voor de vrijlating van alle 234 betogers die waren opgepakt en vastgezet.

- 18 februari
Betogers vallen linies van de politie aan en stichten brand bij het parlementsgebouw, nadat een grondwetshervorming die de macht van de president moet inperken, was blijven steken in het parlement. De oproerpolitie reageert met geweld in een poging de betogers te verdrijven van het Onafhankelijkheidsplein. Zeker 26 mensen komen om het leven en honderden raken gewond.

- 20 februari
Enkele uren na de afkondiging van een wapenstilstand breekt opnieuw geweld uit. Scherpschutters van de regering nemen betogers vanaf daken onder vuur. Van de 82 slachtoffers die in totaal omkomen vallen de meesten op deze dag.

- 21 februari
Protestleiders en president Janoekovitsj komen na bemiddeling van de Europese Unie overeen een nieuwe regering te vormen en vervroegde verkiezingen te houden. Het parlement perkt de rechten van de president in en zijn politieke rivaal, Joelia Timosjenko, wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Ondanks de overeenkomst blijven de betogers op het Onafhankelijkheidsplein. Janoekovitsj ontvlucht Kiev.

- 22 februari
Het parlement stemt in met de afzetting van Janoekovitsj en besluit tot nieuwe verkiezingen. Timosjenko komt vrij en spreekt tienduizenden mensen op het Onafhankelijkheidsplein toe.

- 23 februari
Het parlement van Oekraïne draagt de bevoegdheden van de president over aan voorzitter van het parlement Oleksandr Toertsjinov, een bondgenoot van Timosjenko. De nieuwe autoriteiten vragen het Westen om leningen om een naderend bankroet te voorkomen. Pro-Russische betogers op de Krim gaan de straat op om te protesteren tegen de nieuwe regering. De Krim is een schiereiland in Oekraïne met een autonome status, waar de Russische Zwarte Zeevloot is gelegerd.

- 24 februari
De interim-regering in Kiev vaardigt een arrestatiebevel uit tegen Janoekovitsj. De Russische premier Dmitri Medvedev schildert de nieuwe leiders van het land af als mensen in bivakmutsen met kalasjnikovs.

- 26 februari
Leiders van de Oekraïense protestbeweging stellen voor om Arsenij Jatsenjoek aan te wijzen als premier. In Moskou geeft president Vladimir Poetin het leger opdracht tot paraatheidsoefeningen bij de grens met Oekraïne.

- 27 februari
Gemaskerde en gewapende lieden bezetten overheidsgebouwen op de Krim. De Oekraïense regering belooft met steun van het Westen een opsplitsing van Oekraïne te voorkomen. Janoekovitsj wijkt uit naar Rusland.

- 28 februari
Volgens de Oekraïense regering hebben Russische militairen positie gekozen op strategische plekken op de Krim. Het Oekraïense parlement neemt een resolutie aan waarin van Rusland wordt geëist dat maatregelen die in strijd zijn met de soevereiniteit en territoriale integriteit van Oekraïne worden teruggedraaid. Toertsjinov maakt bekend dat hij het leger in opperste staat van paraatheid heeft gebracht vanwege de mogelijke agressie.

- 1 maart
Russische militairen nemen de Krim over zonder een schot te lossen. Poetin krijgt van de Federatieraad toestemming om het leger in te zetten in Oekraïne. De regering in Kiev en haar westerse bondgenoten staan machteloos. De Amerikaanse president Barack Obama belt Poetin en eist dat hij zijn militairen terugtrekt.

- 2 maart
Oekraïne roept de hulp van de internationale gemeenschap in uit vrees voor een Russische invasie. Aanhangers van de regering en haar tegenstanders gaan in diverse steden in Oekraïne en in Moskou de straat op. Volgens de Verenigde Staten heeft Rusland meer dan zesduizend militairen naar de Krim gestuurd. De G7, de groep zeven rijkste landen op aarde, schorten voorbereidende gesprekken voor een G8-top in Rusland op.

- 3 maart
Pro-Russische militairen bezetten een veerbootterminal in Kersj, in het oosten van de Krim. De vrees dat Rusland voorbereidingen treft om meer militairen naar de Krim te sturen neemt toe.
Live blog van FOK! met links naar vorige dagen
Live blog van het NRC
Live blog van RT
pi_137383045
Niks aan de hand joh
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 15:48:51 #3
8781 crew  Frutsel
pi_137383050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Via turkije iig, makkelijkere en kortere route.
Beetje vergezocht lijkt me. Sevastapol hebben ze al en van daaruit kunnen ze Turkije ook hard raken en desnoods gaan ze gewoon weer dwars door Georgie
pi_137383054
quote:
Ukraine: The Haze of Propaganda

From Moscow to London to New York, the Ukrainian revolution has been seen through a haze of propaganda. Russian leaders and the Russian press have insisted that Ukrainian protesters were right-wing extremists and then that their victory was a coup. Ukraine’s president, Viktor Yanukovych, used the same clichés after a visit with the Russian president at Sochi. After his regime was overturned, he maintained he had been ousted by “right-wing thugs,” a claim echoed by the armed men who seized control of airports and government buildings in the southern Ukrainian district of Crimea on Friday

Interestingly, the message from authoritarian regimes in Moscow and Kiev was not so different from some of what was written during the uprising in the English-speaking world, especially in publications of the far left and the far right. From Lyndon LaRouche’s Executive Intelligence Review through Ron Paul’s newsletter through The Nation and The Guardian, the story was essentially the same: little of the factual history of the protests, but instead a play on the idea of a nationalist, fascist, or even Nazi coup d’état.

In fact, it was a classic popular revolution. It began with an unmistakably reactionary regime. A leader sought to gather all power, political as well as financial, in his own hands. This leader came to power in democratic elections, to be sure, but then altered the system from within. For example, the leader had been a common criminal: a rapist and a thief. He found a judge who was willing to misplace documents related to his case. That judge then became the chief justice of the Supreme Court. There were no constitutional objections, subsequently, when the leader asserted ever more power for his presidency.
Artikel gaat verder.

Zeer interessant. Dat de revolutie/opstand bijvoorbeeld is begonnen door een moslim is compleet nieuw voor me.
Incelfrikandel
pi_137383101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Beetje vergezocht lijkt me. Sevastapol hebben ze al en van daaruit kunnen ze Turkije ook hard raken en desnoods gaan ze gewoon weer dwars door Georgie
Met schepen door Georgië?
PWBF
pi_137383122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Dat de revolutie/opstand bijvoorbeeld is begonnen door een moslim is compleet nieuw voor me.
En toch ook weet totaal niet verrassend :D
pi_137383241
De Krim is heroverd :D

pi_137383261
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:55 schreef -0- het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:57:20 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383294
Anyways,
Iran en rusland hebben goede handel, de azerbeken en de pakistani hebben ook goede relatie met Iran dus dat zullen wel de volgende 'landjes om democratie' te brengen zijn na het (pogen tot) opkopen en politiek destabiliseren van oekraïne. Via de saudi's natuurlijk, als zeeroute. Maar mischien dat ze eerst qatar in zee laten zakken want die kan nog lastig doen. (ja ik theoriseer er even op los)

Punt is dat ze Iran volledig inboxen tussen onderhand vijandelijke landen (door overname/bezetting of door politieke druk), Iran trok zn mond net op tijd open wat syrië betrof, rusland volgde daar gelukkig in, nu laat het westen zien wat er dan met je land gebeurd in de media.
Daar is het westen goed in.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:59:03 #10
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383349
quote]0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Anyways,
Iran en rusland hebben goede handel, de azbeken en de pakistani hebben ook goede relatie met Iran dus dat zullen wel de volgende 'landjes om democratie' te brengen zijn na het (pogen tot) opkopen en politiek destabiliseren van oekraïne. Via de saudi's natuurlijk, als zeeroute. Maar mischien dat ze eerst qatar in zee laten zakken want die kan nog lastig doen. (ja ik theoriseer er even op los)

Punt is dat ze Iran volledig inboxen tussen onderhand vijandelijke landen (door overname/bezetting of door politieke druk), Iran trok zn mond net op tijd open wat syrië betrof, rusland volgde daar gelukkig in, nu laat het westen zien wat er dan met je land gebeurd in de media.
[/quote]

gelukkig kan je jezelf wel volgen neem ik aan
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:59:59 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

g

[..]

gelukkig kan je jezelf wel volgen neem ik aan
Pak de wereldkaart erbij, blijkbaar ken je die niet uit je hoofd.
pi_137383400
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Anyways,
Iran en rusland hebben goede handel, de azbeken en de pakistani hebben ook goede relatie met Iran dus dat zullen wel de volgende 'landjes om democratie' te brengen zijn na het (pogen tot) opkopen en politiek destabiliseren van oekraïne. Via de saudi's natuurlijk, als zeeroute. Maar mischien dat ze eerst qatar in zee laten zakken want die kan nog lastig doen. (ja ik theoriseer er even op los)

Lolwut?
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:00:42 #13
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383407
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Pak de wereldkaart erbij, blijkbaar ken je die niet uit je hoofd.
dat koeterwaals kan ik niet volgen. plak je gewoon willekeurig woorden en landen in een tekst? zit er ook nog een verhaal in? een bedoeling? mening?
pi_137383429
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:55 schreef -0- het volgende:

[ afbeelding ]
_O_
Beneath the gold, the bitter steel
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:01:39 #15
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137383440
quote:
Anyways,

Wees verstandig en voeg je bij de winnaars.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:02:03 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

dat koeterwaals kan ik niet volgen. plak je gewoon willekeurig woorden en landen in een tekst? zit er ook nog een verhaal in? een bedoeling? mening?
azerbeken bedoelde ik, niet azbeken. gecorrigeerd.
pi_137383460
Dat jullie nog reageren op die BaajGuardian.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137383470
Azerbeidzjanen misschien?
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:02:36 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:01 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Wees verstandig en voeg je bij de winnaars.
Ik sta al bij de winnaar, want de winnaar is de waarheid. Die komt altijd bovendrijven ongeacht hoeveel leugens de westerse media op ons afvuurt. :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:02:56 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137383488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik sta al bij de winnaar, want de winnaar is de waarheid. Die komt altijd bovendrijven ongeacht hoeveel leugens de westerse media op ons afvuurt. :)
:')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:03:04 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Aiciu het volgende:
Azerbeidzjanen misschien?
Boeit mij het hoe je het schrijft, ik zeg mn hele leven al azerbeken :')
Maar ja, dat ja.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:03:14 #22
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137383497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Aiciu het volgende:
Dat jullie nog reageren op die BaajGuardian.
Meer uit medelijden want hij moet straks naar het front.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:03:30 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Meer uit medelijden want hij moet straks naar het front.
Ik vecht eerder mee met de russen :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:03:49 #24
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383514
quote:

[..]

azerbeken bedoelde ik, niet azbeken. gecorrigeerd.
azerbeken. oh, azeri's. maar dat bedoelde ik niet. ik doel op 'opkopen oekraine via saudi's en quatar laten afzakken, iran net op tijd aan bel trekken.

dát kan ik dus niet volgen. wie wel. jijzelf?
pi_137383527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Boeit mij het hoe je het schrijft, ik zeg mn hele leven al azerbeken :')
Maar ja, dat ja.
Alleen daarom ben je niet serieus te nemen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:04:08 #26
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383528
quote:
Anyways,
Iran en rusland hebben goede handel, de azerbeken en de pakistani hebben ook goede relatie met Iran dus dat zullen wel de volgende 'landjes om democratie' te brengen zijn na het (pogen tot) opkopen en politiek destabiliseren van oekraïne. Via de saudi's natuurlijk, als zeeroute. Maar mischien dat ze eerst qatar in zee laten zakken want die kan nog lastig doen. (ja ik theoriseer er even op los)

Meesterstrateeg ben je.

Ik begrijp er geen reet van, maar dat zal wel aan de genialiteit van dit stukje tekst liggen.
pi_137383533

_O_

Echte alphamannen, ze bestaan nog in de politiek.
pi_137383546
quote:

[..]

Misschien verhuizen naar het Oosten dan? Of woon je daar al?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:04:59 #29
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:04 schreef Westerling het volgende:

[..]

Meesterstrateeg ben je.

Ik begrijp er geen reet van, maar dat zal wel aan de genialiteit van dit stukje tekst liggen.
ja ik voel me ook behoorlijk dommig nu.
pi_137383553
Azerbeken zijn of Azerbeidzjanen of Oezbeken :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_137383565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:04 schreef ANewEraHasBegun het volgende:
[ afbeelding ]

_O_

Mensen die een sterke leider nodig hebben :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137383566
quote:
[ afbeelding ]

_O_

Wel een beetje klein, maar verder wel een leuk joch inderdaad.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:05:31 #33
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137383568
De NAVO is leuk eensgezind bezig

quote:
di 04 mrt 2014, 15:26

Rusland met NAVO aan tafel

BRUSSEL -
Rusland gaat woensdag met de NAVO aan tafel om te praten over de crisis in Oekraïne. De Russen zijn ingegaan op een voorstel van NAVO-topman Anders Fogh Rasmussen.

NAVO-topman Anders Fogh RasmussenFoto: AFP

Dat maakte de NAVO in Brussel dinsdagmiddag bekend. Het overleg vindt plaats als buitengewone zitting van de NAVO-Ruslandraad. Dit overlegorgaan bestaat sinds 2002 en leidde tot meer samenwerking, onder meer op militair gebied. In de raad werken de 28 NAVO-lidstaten en de Rusland als gelijkwaardige partners.

Daarnaast gaan hoge vertegenwoordigers van de NAVO-landen woensdag overleggen met het permanente Politiek- en Veiligheidscomité van de Europese Unie, aldus de NAVO.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:05:43 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

azerbeken. oh, azeri's. maar dat bedoelde ik niet. ik doel op 'opkopen oekraine via saudi's en quatar laten afzakken, iran net op tijd aan bel trekken.

dát kan ik dus niet volgen. wie wel. jijzelf?
Je haalt alles doorelkaar :')

Ik zei opkopen van oekraine dat door de eu en de vs word gedaan atm met hun bankiersverdraagjes, posities en injecties. Ik zei daarna dat ze (het westen) vast hierna pakistan zullen binnenvallen voor '''''''de democratie'''''''via de saudi's als vaarroutte, maar dan zullen ze eerst qatar moeten dichtmetselen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:05:44 #35
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
en vergeet de kazachenaren niet
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:05:58 #36
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137383577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Misschien verhuizen naar het Oosten dan? Of woon je daar al?
Nee, hij blijft hier zodat de Russen een excuus hebben om ons land binnen te vallen.
pi_137383579
quote:
[ afbeelding ]

_O_

Ben je homo ofzo?
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:06:26 #38
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vecht eerder mee met de russen :)
Haha, dan hoop ik dat ze geen echte tegenstander krijgen. Want dan leggen ze/je het snel af.

En hoop dat je dan niet op dezelfde manier 'voor jezelf blijf denken' want daar hebben ze het daar niet zo op.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:06:48 #39
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zei opkopen van oekraine dat door de eu en de vs word gedaan atm met hun bankiersverdraagjes, posities en injecties. Ik zei daarna dat ze (het westen) vast hierna pakistan zullen binnenvallen voor '''''''de democratie'''''''via de saudi's als vaarroutte, maar dan zullen ze eerst qatar moeten dichtmetselen.
oké. nu weet ik waarom iemand me net vroeg waarom ik nog op je reageerde.
pi_137383611
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ben je homo ofzo?
Gewoon een vrij zwak figuur zonder eigen mening waarschijnlijk/
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:07:22 #41
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137383618
quote:
[ afbeelding ]

_O_

Vind je hem leuk ??
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:07:46 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Westerling het volgende:

[..]

Haha, dan hoop ik dat ze geen echte tegenstander krijgen. Want dan leggen ze/je het snel af.

En hoop dat je dan niet op dezelfde manier 'voor jezelf blijf denken' want daar hebben ze het daar niet zo op.
Je kunt ook voor de waarheid vechten, je hoeft niet met een kalashnikov over de heuvel te rennen, het is geen 1940 meer.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:07:51 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_137383633
quote:

[..]

Opkopen? Het oosten is het rijke gedeelte. Het op de EU gerichte westen is veel armer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:08:03 #44
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383643
quote:

[..]

Als dat al opkopen was, wat was dan dat beoogde verdrag met Rusland?

En waarom lukte het Rusland niet en 'het westen' wel?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:08:34 #45
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383660
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je kunt ook voor de waarheid vechten, je hoeft niet met een kalashnikov over de heuvel te rennen, het is geen 1940 meer.
uitgevonden in '47. vandaar ak-47.
pi_137383671
Het stinkt hier naar Russische trols
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:08:47 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383672
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Opkopen? Het oosten is het rijke gedeelte. Het op de EU gerichte westen is veel armer.
Ik heb het over kiev.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:09:23 #48
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137383692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb het over kiev.
wat heeft wim kievt er mee te maken
pi_137383696
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef theNull het volgende:
Het stinkt hier naar Russische trols
Trollski's
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:09:55 #50
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137383714
quote:

[..]

Zo zal het ongetwijfeld geschieden.
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:10:02 #51
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ho eens, het zijn de Russen die hier een militair confict van maken he dat heb je meegekregen? Dan weet je waar ze je kunnen gebruiken.

Dit geraaskal hier zullen ze niet blij mee zijn, nogal contraproductief.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:10:31 #52
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef Aiciu het volgende:
Azteken
pi_137383741
quote:

[..]

Ben je homo ofzo?
Al die Rusland-fanboys hier worden kennelijk erg hard van Vladimir. Passen wel goed in dat landje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:10:45 #54
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137383750
http://www.telegraaf.nl/b(...)gers_lucht_in__.html

Ze leggen hem het vuur aan de schenen

quote:
di 04 mrt 2014, 15:29

Turkse jagers lucht in om Russisch vliegtuig

ISTANBUL - De Turkse luchtmacht heeft maandag acht F-16-straaljagers de lucht ingestuurd omdat een Russisch surveillancevliegtuig langs de Turkse Zwarte Zeekust vloog.

Dat gebeurde terwijl in de regio de spanningen hoog zijn opgelopen over de Krim. Russische troepen zijn het Oekraïense schiereiland in de Zwarte Zee binnengevallen.

Volgens NAVO-lidstaat Turkije is het Russische vliegtuig niet in het Turkse luchtruim geweest.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:10:50 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Als dat al opkopen was, wat was dan dat beoogde verdrag met Rusland?

En waarom lukte het Rusland niet en 'het westen' wel?
Hierom:
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:12:07 #56
3928 Ulx
pi_137383800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb het over kiev.
Wat valt er in West-Oekraine te kopen dan? Niks. Oost-Oekraine heeft de Donbass en veel industrie. Als er een land is dat die rijkdommen in wil pikken is het wel Rusland.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_137383815
Krim, internationaal volksfeest voor vingerwijzers

Oorlog brengt het beste in mensen naar boven. Neem nou de situatie op de Krim, toevallig de dreigende oorlogssituatie du jour. Vanuit het Westen vliegen de veroordelingen van de agressie van Poetins Rusland je links en rechts om de oren. Westerse media staan te juichen over 1 presentatrice van het staatsgezinde RussiaToday die hardop zegt dat de Russen verkeerd bezig zijn, maar daarbij missen ze de ironie dat ze zelf geen enkel kritisch woord over de oorlogshitsende strijdkreten van alfamannetje Amerika spreken.

Laat staan over de slappe irrelevantie van de Europese Unie, dat ondertussen wél misplaatst gorillagedrag vertoont: no money, no jobs, maar wel het ene na het andere land annexeren in de kruipende bureaucratische dictatuur van hun Unie en dan een grote (maar machteloze) bek opzetten over de expansiedrift van Poetin. Erger is de volidioot Verhofstadt die samen met adjudant Van Baalen op Maidan staat te schreeuwen dat de gewone man van Oekraïne recht heeft op een transparante democratie en overige idealen waar de Europese Unie zelf keihard in faalt. Nog gekker? Nadat Guy de Gevaarlijke olie op het Russische vuur had gegoten, ging hij roeptwitteren dat er 'alleen aan de onderhandeltafel over oplossingen mag worden gesproken'. Koekoek.

Nederland zelf is volkomen irrelevant in dit verhaaltje. Dat minister Schippers en twee poppetjes van Oranje demonstratief wegblijven van een sporttoernooi in Sochi waar toch al niemand een fuck om geeft (want gehandicapte sporters, nobody cares), is hooguit lachwekkend maar eigenlijk gewoon heel gênant, aangezien Koning Willy vorige maand nog aan de toog hing met vriend Vladimir. En ja, natuurlijk is Poetin een engnek met een potentieprobleem. Maar zoals Janoekovitsj een pion was van de Russische energiemaffia, zo is Gasprinses Timoshenko dat ook. De huidige interimpremier in Kiev is nota bene haar voormalige chef geheime dienst. Het zijn maffiamaatjes, allemaal.

En dan zwijgen we nog over de ultranationalisten, de antisemieten en de fascisten van de Rechtse Sector die door de straten van Kiev, Kharkov en overige steden schuimen. Er zijn géén good guys in dit conflict. Of het moeten de Oekraïnse luchtmachters zijn die vanmorgen in Sebastopol slechts gewapend met de vlag van hun land en hun eenheid vliegveld Belbek op marcheerden om hun vliegtuigen terug te eisen van de verbouwereerde Russen. De rest is semantiek, met heel veel schurken.

http://www.geenstijl.nl/m(...)_iedereen_zuigt.html
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137383830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef waht het volgende:
Al die Rusland-fanboys hier worden kennelijk erg hard van Vladimir. Passen wel goed in dat landje.
Het is wel problematisch wanneer je een zo een figuur bent die zijn eigen land wilt haten. Daar kom je in Rusland niet echt mee weg -O-
pi_137383845
NosapaiD twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 16:08:00 Hey #Putin, are those military ships blocking the #Kerch strait yours, or they belong to "local forces"? reageer retweet
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:13:19 #60
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137383849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hierom:
[ afbeelding ]
Ja, dat bedoel ik. Waarom willen de Oekrainers deze mensen aan de macht, terwijl Rusland net zo hard met een grote zak geld klaarstond :)
pi_137383862
Is die toespraak ergens terug te zien?
pi_137383867
quote:

[..]

Ben je homo ofzo?
Incelfrikandel
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:14:47 #63
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137383913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat valt er in West-Oekraine te kopen dan? Niks. Oost-Oekraine heeft de Donbass en veel industrie. Als er een land is dat die rijkdommen in wil pikken is het wel Rusland.
De locatie (front tegen rusland) en belangrijker; schuld.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:18:04 #64
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384022
gewoon wachten tot de russische winter. dan wordt zijn pikkie weer maatje pink.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:18:29 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Waarom willen de Oekrainers deze mensen aan de macht, terwijl Rusland net zo hard met een grote zak geld klaarstond :)
Niet, waarom denk je dat rusland gelijk heeft met dat dit niet democratie is waar het westen zo mee zwaait het zou zijn. Die lui zijn door geweld aan de macht gekomen, voeren anti russische wetten door en spuien neo fascistische taal en acties door het land. Maar nee poetin is gek en bezig met een invasie :') (terwijl ze gewoon onder de afspraak vallen wat hun aanwezigheid in crimea betreft)
pi_137384050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gewoon een vrij zwak figuur zonder eigen mening waarschijnlijk/
Inderdaad, want als je iemand een goede, daadkrachtige leider vind, die opkomt voor zijn belangen, dan ben je een 'zwak figuur'. Daar kunnen 'onze' EU-politici nog wat van leren. Want in plaats van de normen en waarden van de Europese cultuur in deze moeilijke tijden te verdedigen en te bewaren, zetten deze Euro-verraders de poorten van Europa bewust open voor de verderfelijke invloeden van volks- en cultuurvijandelijke religies.

Hier nog een genuanceerd artikel over de beweegredenen van Poetin: http://www.elsevier.nl/Bu(...)s-conflict-1473257W/

Een ander kijk dan mensen voorgeschoteld krijgen van het NOS-journaal.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:19:24 #67
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet, waarom denk je dat rusland gelijk heeft met dat dit niet democratie is waar het westen zo mee zwaait het zou zijn. Die lui zijn door geweld aan de macht gekomen, voeren anti russische wetten door en spuien neo fascistische taal en acties door het land. Maar nee poetin is gek en bezig met een invasie :') (terwijl ze gewoon onder de afspraak vallen wat hun aanwezigheid in crimea betreft)
als dom lullen pudding is, dan ben jij dr. Oetker.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:20:01 #69
3928 Ulx
pi_137384075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De locatie (front tegen rusland) en belangrijker; schuld.
Waarvoor is dat front nodig dan? Zelfs zonder de VS kan de EU makkelijk een paar honderd atoombommen op Rusland smijten. En schuld? Elk land leent van veel andere landen. Oekraine maakt geen bal uit voor de EU. Behalve dat Rusland gewoon bezig is de grenzen van de oude USSR weer de hare te maken. Als je dat gaat toelaten kan Duitsland natuurlijk ook gewoon zeggen dat de grenzen van 1917 weer in ere moeten worden hersteld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:20:49 #70
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384106
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarvoor is dat front nodig dan? Zelfs zonder de VS kan de EU makkelijk een paar honderd atoombommen op Rusland smijten. En schuld? Elk land leent van veel andere landen. Oekraine maakt geen bal uit voor de EU. Behalve dat Rusland gewoon bezig is de grenzen van de oude USSR weer de hare te maken. Als je dat gaat toelaten kan Duitsland natuurlijk ook gewoon zeggen dat de grenzen van 1917 weer in ere moeten worden hersteld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wil ik belgië weer terug. en manhattan.
pi_137384108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef ANewEraHasBegun het volgende:

[..]

Inderdaad, want als je iemand een goede, daadkrachtige leider vind, die opkomt voor zijn belangen, dan ben je een 'zwak figuur'. Daar kunnen 'onze' EU-politici nog wat van leren. Want in plaats van de normen en waarden van de Europese cultuur in deze moeilijke tijden te verdedigen en te bewaren, zetten deze Euro-verraders de poorten van Europa bewust open voor de verderfelijke invloeden van volks- en cultuurvijandelijke religies.

Hier nog een genuanceerd artikel over de beweegredenen van Poetin: http://www.elsevier.nl/Bu(...)s-conflict-1473257W/

Een andere kijk dan de NOS? Zomaar in een Westers blad dat enorm veel gelezen wordt? Nee dat kan niet hoor! Dat zouden Westerse media nooooooooit doen.
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:21:09 #72
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137384117
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

en zuid Afrika

en suriname , - O nee dat maar niet
pi_137384137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef HD9 het volgende:

[..]

en zuid Afrika
en suriname en de antillen en indonesie en stukken van india :)
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:22:31 #74
3928 Ulx
pi_137384165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

En het verenigd koninkrijk. Was gewoon door Willem III eerlijk veroverd.
pi_137384166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef HD9 het volgende:
en zuid Afrika
Wat dacht je van Indonesië. Twee honderd miljoen moslims bij het Nederlandse rijk *O*
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:22:52 #76
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137384178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja hoor, beetje de krim bezetten valt allemaal onder de afspraak.

Ik ben er wel weer klaar mee. M'n portie madness wel weer gehad vandaag.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:23:21 #77
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

En het verenigd koninkrijk. Was gewoon door Willem III eerlijk veroverd.
precies. en alleenrecht op handel met japan.

kom op mensen, vecht ervoor!
pi_137384272
Waar hoorde NL vroeger eigenlijk bij? Er vloog net weer een straaljager over ons heen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:26:09 #79
3928 Ulx
pi_137384276
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:23 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

kom op mensen, vecht ervoor!
Poetin zou het zo doen.
pi_137384284
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef waht het volgende:

[..]

Ik sta achter zijn politiek. Verdiep je eens zou ik zeggen. Janoekovitsj is destijds democratisch gekozen en de zogenaamde 'vredelievende demonstranten' in Kiev zijn in feite rebellen en oproerkraaiers. Met hun destructieve acties doen ze het kwetsbare land geen goed. Het toegeven aan deze anarchie zou een zwakte zijn van de regering. De internationale gemeenschap was er als de kippen bij om Rusland een hak te zetten en de Oekraïense bevolking te verlokken zich aan te sluiten bij de EU, terwijl Rusland juist veel economische hulp heeft geboden. Tot de Russen zich bedreigd voelden en de Krim bezetten. Toen was het opeens afgelopen met de grote mond van Verhofstadt en Verbalen. Viezerikken zijn het. Je vraagt je af wiens belangen ze dienen? Die van ons in ieder geval niet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:26:47 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef ANewEraHasBegun het volgende:

:)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:26:49 #82
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384296
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:25 schreef poemojn het volgende:
Waar hoorde NL vroeger eigenlijk bij? Er vloog net weer een straaljager over ons heen.
pfoei, bij wie niet is een korter antwoord denk ik.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:27:28 #83
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384312
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:26 schreef ANewEraHasBegun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik sta achter zijn politiek. Verdiep je eens zou ik zeggen. Janoekovitsj is destijds democratisch gekozen en de zogenaamde 'vredelievende demonstranten' in Kiev zijn in feite rebellen en oproerkraaiers. Met hun destructieve acties doen ze het kwetsbare land geen goed. Het toegeven aan deze anarchie zou een zwakte zijn van de regering. De internationale gemeenschap was er als de kippen bij om Rusland een hak te zetten en de Oekraïense bevolking te verlokken zich aan te sluiten bij de EU, terwijl Rusland juist veel economische hulp heeft geboden. Tot de Russen zich bedreigd voelden en de Krim bezetten. Toen was het opeens afgelopen met de grote mond van Verhofstadt en Verbalen. Viezerikken zijn het. Je vraagt je af wiens belangen ze dienen? Die van ons in ieder geval niet.
als rutte 70 miljard wegsluist dan mag je hem ook met de hooivork het land uitjagen
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:27:56 #84
3928 Ulx
pi_137384327
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:25 schreef poemojn het volgende:
Zwitserland. Het Slot Habsburg staat in Aarau.
pi_137384332
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:26 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

pfoei, bij wie niet is een korter antwoord denk ik.
dan ga ik voor de Kelten. :)
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:28:37 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384350
quote:

[..]

Waarvoor is dat front nodig dan? Zelfs zonder de VS kan de EU makkelijk een paar honderd atoombommen op Rusland smijten.
godskolere gast, een economisch front.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:28:42 #87
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:28:47 #88
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384357
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef poemojn het volgende:

[..]

dan ga ik voor de Kelten. :)
hmm. ik kies Rome. barbaar!
pi_137384389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

als rutte 70 miljard wegsluist dan mag je hem ook met de hooivork het land uitjagen
Nee, dan ben je een oproerkraaier want Rutte is democratisch gekozen. En als België vervolgens zijn kans schoon ziet om in de ontstane chaos Zeeuws Vlaanderen binnen te vallen moeten we dat goed vinden.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:30:03 #90
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384394
quote:
ik hoop dat je er ook één hebt voor de russen.

die hielden en houden elkaar wel in evenwicht. maar als er één moet winnen, tja, dan de amerikanen maar. niet van harte. maar wel beste optie.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:30:32 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384404
quote:
Het zijn laffe kalkoenen en het word tijd dat het weer kerst wordt.
pi_137384405
quote:
En uw punt is?
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:30:36 #93
3928 Ulx
pi_137384409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

godskolere gast, een economisch front.
Wat voor economisch front? Wat lul je? Of je een pijpleiding nou dichtgooit voor of na Kiev maakt geen ruk uit.
pi_137384423
quote:
Ja leuk, nu eens duidelijk maken hoeveel landen Rusland heeft bezet en hoeveel miljoenen mensen om het leven zijn gekomen door Rusland na WWII. Stuk meer dan door de VS.
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:31:25 #95
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, dan ben je een oproerkraaier want Rutte is democratisch gekozen. En als België vervolgens zijn kans schoon ziet om in de ontstane chaos Zeeuws Vlaanderen binnen te vallen moeten we dat goed vinden.
de kracht van een rechtsstaat moet zijn dat ook gekozen leiders geen vrijbrief hebben.
pi_137384448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

hmm. ik kies Rome. barbaar!
leuke cultuur hoor.
http://www.nu.nl/wetensch(...)liteit-sperma--.html
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:32:04 #97
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja leuk, nu eens duidelijk maken hoeveel landen Rusland heeft bezet en hoeveel miljoenen mensen om het leven zijn gekomen door Rusland na WWII. Stuk meer dan door de VS.
precies. en dan china ook.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:32:55 #98
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137384500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En uw punt is?
Dat men niet zo hypocriet moet doen. De VS doet het ook zo vaak en dan hoor je de EU niet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:33:15 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat voor economisch front? Wat lul je? Of je een pijpleiding nou dichtgooit voor of na Kiev maakt geen ruk uit.
Ken jij de recente historie van rusland hoe het zich onder poetin net uit de stronthopen van jeltsin trok? Dit zou ze weer wat dieper in die stront drukken. Zowel wat handel, slagvaardigheid als sociale betrekkingen betreft.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:33:29 #100
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat men niet zo hypocriet moet doen. De VS doet het ook zo vaak en dan hoor je de EU niet.
precies, de fransen stonden als 1 man achter de 2de golfoorlog.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:34:54 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

precies, de fransen stonden als 1 man achter de 2de golfoorlog.
Het was trouwens ook frankrijk dat libië naar de tering hielp overigens (persoonlijke zaken van sarkozy) Het is ook frankrijk dat een monopolie in afrika heeft samen met china trouwens.
pi_137384622
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ken jij de recente historie van rusland hoe het zich onder poetin net uit de stronthopen van jeltsin trok? Dit zou ze weer wat dieper in die stront drukken. Zowel wat handel, slagvaardigheid als sociale betrekkingen betreft.
Heb je ook nog dingen buiten dit forum om te doen of zit je gewoon non-stop te refreshen om aan iedereen te laten zien hoe pro-Russisch, of nee sorry, pro waarheid je bent?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:37:07 #103
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het was trouwens ook frankrijk dat libië naar de tering hielp overigens (persoonlijke zaken van sarkozy) Het is ook frankrijk dat een monopolie in afrika heeft samen met china trouwens.
hahaha je hebt wel humor in elk geval.
pi_137384641
In Odessa zijn ze er nog niet gerust op http://t.co/G3h2VU5a6o
Spanningen daar lijken ook behoorlijk opgelopen.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:37:38 #105
3928 Ulx
pi_137384644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja leuk, nu eens duidelijk maken hoeveel landen Rusland heeft bezet
Bezet en/of geinfiltreerd?

Estland
Letland
Litouwen
Oost-Polen
Oost-Roemenie
En nog wat klein grut hier en daar rond 1945.

Oost-Duitsland 1953
Hongarije 1956
Tsjechoslowakije 1968
Polen 1970
Polen 1981

China 1945
Korea 1950
Vietnam 1950 en later
Cuba
Angola

Afghanistan

En een riedel aan afrikaanse landen sinds de jaren zestig.

En hun huidige staatshoofd is een voormalig CIA KGB man.

Zie weinig verschil met de USA.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 16:38:39 #106
3928 Ulx
pi_137384681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dit gedreig is goed voor de zaken wil je zeggen?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:39:30 #107
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Estland
Letland
Litouwen
Oost-Polen
Oost-Roemenie

Oost-Duitsland 1953
Hongarije 1956
Tsjechoslowakije 1968
Polen 1970
Polen 1981

China 1945
Korea 1950
Vietnam 1950 en later
Cuba
Angola

Afghanistan

behalve dan dat onze belangen vaker gelijk lopen met die van de VS. hoeft men niet leuk te vinden maar het is nu eenmaal zo.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:40:45 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384746
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

hahaha je hebt wel humor in elk geval.
Ik vind er eigenlijk weinig grappigs aan, gezien ghadaffi een held was en als een beest is afgeslacht. :r
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:41:53 #109
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik vind er eigenlijk weinig grappigs aan, gezien ghadaffi een held was en als een beest is afgeslacht. :r
tip:

op uitzending gemist: hollanddoc, the mad dog.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:42:21 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit gedreig is goed voor de zaken wil je zeggen?
Dat is hoe het westen het bestempeld, hij is zowel de mensen als zijn materiaal aan het beschermen daar en dat kan men blijven weglachen of verdraaiien op grond van allerlei insinuaties maar het gewoonweg de waarheid.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:42:28 #111
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137384803
quote:

[..]

Dat vinden de mensen in een klein schots dorp vast ook. Maar dat was ongetwijfeld een flase flag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

tip:

vanavond maar eens gaan kijken ^O^
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:44:51 #112
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Dat vinden de mensen in een klein schots dorp vast ook. Maar dat was ongetwijfeld een flase flag.
heb je die bbc-documentaire gezien laatst over khadaffi? pfoei.

edit: te snel, sorry
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:45:24 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

tip:

tip:
relevant want:
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:46:25 #114
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384916
quote:
ja dat 1ste stukje zit er gewoon in hoor. maar zou het echt es bekijken als ik jou was.
pi_137384927
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat dacht je van Indonesië. Twee honderd miljoen moslims bij het Nederlandse rijk *O*
Hmm... Laat maar zitten, niemand zit te wachten op schreeuwende moslims :')
pi_137384950
quote:

[..]

Goed... Weten we dat ook weer. Ghadaffi was een held voor jou. Welke kinderverkrachtende dictator eigenlijk nog meer?
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:47:40 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137384958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:46 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

ja dat 1ste stukje zit er gewoon in hoor. maar zou het echt es bekijken als ik jou was.
Ik heb die godgehele country study van libië gestudeerd man.
Dan weet je meer dan genoeg, geloof me. Die man is../was een grootheid, en een ongelovelijk gemis voor de vruchtbaarheid van die regio.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:48:02 #118
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384968
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Goed... Weten we dat ook weer. Ghadaffi was een held voor jou. Welke dictator eigenlijk nog meer?
idi amin was geen held. dat was meer een filosoof / weldoener.
pi_137384977
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

idi amin was geen held. dat was meer een filosoof / weldoener.
Lol
pi_137384992
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Goed... Weten we dat ook weer. Ghadaffi was een held voor jou. Welke kinderverkrachtende dictator eigenlijk nog meer?
Bokassa misschien?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:49:19 #121
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137384997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb die godgehele country study van libië gestudeerd man.
Dan weet je meer dan genoeg, geloof me. Die man is../was een grootheid, en een ongelovelijk gemis voor de vruchtbaarheid van die regio.
volgens mij zit je echt schaterlachend en dijenkletsend achter je scherm. de meeste grote onzin ff als je mening verkondigen en dan de reacties afwachten.

wacht.

je bent Prem!
pi_137385008
BaajGuardian is vegetarier. Whahaha.
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:51:15 #123
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bokassa misschien?
ook lekker ventje ja.

maar goed. vrijwel elke despoot begint met de beste bedoelingen. zoals dus idi amin. maar tja. loopt vaak uit de hand.

maar in oekraine was direct grootscheepse diefstal het enige doel. is gelukt ook. hij moet zijn centen tellen en lekker gaan golfen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:51:43 #124
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_137385074
AnonQC twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 16:44:21 It's not hard to understand that you can be both against Putin and the hypocritical 'democratic' Western countries. Fuck your ideologies. reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:52:35 #125
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385100
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
AnonQC twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 16:44:21 It's not hard to understand that you can be both against Putin and the hypocritical 'democratic' Western countries. Fuck your ideologies. reageer retweet
en de enige juiste weg is de weg naar god neem ik aan.
pi_137385153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

ook lekker ventje ja.

maar goed. vrijwel elke despoot begint met de beste bedoelingen. zoals dus idi amin. maar tja. loopt vaak uit de hand.

Het beste argument om nooit te beginnen aan 'een sterke leider'. Niet in Afrika maar ook niet Nederland. Voor je het weet kom je er niet meer van af.
pi_137385186
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het beste argument om nooit te beginnen aan 'een sterke leider'. Niet in Afrika maar ook niet Nederland. Voor je het weet kom je er niet meer van af.
Lulletjes als Jan-Peter en Rutte _O_ _O_ _O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:56:01 #128
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385188
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

volledig eens. zoals churchill al eens zei: democratie is een waardeloos systeem. alleen zijn de alternatieve nog veel erger (vrij vertaald)
pi_137385201
Gaat niks meer gebeuren daar.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:56:59 #130
pi_137385219
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

en de enige juiste weg is de weg naar god neem ik aan.
Religie heeft een apart subforum.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_137385222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okee
PWBF
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:57:30 #132
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385237
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Religie heeft een apart subforum.
als we dat forum dan deleten, zijn we dan eindelijk es van die idioterie af?
pi_137385242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krim is inderdaad gewoon in handen van de Russen. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en gaat weer verder met de orde van de dag :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:58:07 #134
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137385265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef k3vil het volgende:

Krim is inderdaad gewoon in handen van de Russen. Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en gaat weer verder met de orde van de dag :')
Correct.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:58:39 #135
pi_137385276
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

als we dat forum dan deleten, zijn we dan eindelijk es van die idioterie af?
Ik help het je hopen. :9
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:58:40 #136
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef k3vil het volgende:

[..]

sudetenkrim zal idd niet meer veranderen. hopen dat het daar bij blijft.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:58:46 #137
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137385281
Hoe is het eigenlijk in Kiëv?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:59:35 #138
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385305
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:58 schreef Maargoed. het volgende:
frisjes met weinig wind.
pi_137385322
quote:
Daar worden nu de joden opgehangen als je terminator2000bc mag geloven.
PWBF
pi_137385340
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daar worden nu de joden opgehangen als je terminator2000bc mag geloven.
_O- _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_137385360
quote:
'Russische marine sluit Straat van Kertsj af'

KIEV -
Russische marineschepen hebben de Straat van Kertsj afgesloten, die de grens vormt tussen het Oekraïense schiereiland de Krim en het zuiden van Rusland. Dat heeft de Oekraïense grenswacht dinsdag laten weten.

Volgens de grenswachten blokkeren twee Russische schepen de Straat van Kertsj. Een schip zou in het zuiden van de straat liggen en het andere vaartuig in het noorden. De grenswachten meldden dat Russische militairen ook de Oekraïense kant van het 4,5 kilometer smalle zeekanaal controleren
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:02:21 #142
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Gruisman het volgende:

[..]

dus de krimtartaren kunnen niet oprukken naar wladivostok.
pi_137385394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wat willen ze daarmee bereiken?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:03:13 #144
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef theNull het volgende:

[..]

Wat willen ze daarmee bereiken?
hengeltje uitgooien denk ik. verder niet echt veel strategisch nut. tenzij de russen bang zijn voor een invasie.
pi_137385440
quote:
Met de nazi's aan de macht gaat het best goed denk ik
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:08:10 #147
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137385555
quote:
Huh; de demonstranten van de Krim tegen de demonstranten van Kiëv?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137385630
Dit is nog maar het begin van het einde
pi_137385646
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef theNull het volgende:
Dit is nog maar het begin van het einde
Nou, ik vind het nu al erg lang duren eigenlijk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:12:50 #151
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385689
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, ik vind het nu al erg lang duren eigenlijk.
ja dat is toch tijdrekken scheids.

op naar de powerplay.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:12:58 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137385693
wel grappig hoe de huidige regering en hun aanhangers worden weggezet met allerlei fantastische termen ... knap staaltje propaganda
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137385737
Ik heb blijkbaar iets gemist. Kiev is nu van de nazi's ?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:14:37 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137385739
quote:
Mag ik het de mensen hier al wat inwrijven of nog niet?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:15:01 #155
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385760
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:12 schreef Re het volgende:
wel grappig hoe de huidige regering en hun aanhangers worden weggezet met allerlei fantastische termen ... knap staaltje propaganda
zonder het nu spectaculair te maken, zonder demagogisch overdrijven..

ze hebben lessen geleerd van nazi-duitsland. onder het mom van burgers beschermen pik je steeds stukje land. en de propaganda doet de rest.

ja grote woorden. maar de tactiek is hetzelfde.
pi_137385767
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef Gruisman het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist. Kiev is nu van de nazi's ?
Volgens het manneke met z'n kleine piemel & z'n trouwe dienaars wel
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:15:24 #157
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385777
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mag ik het de mensen hier al wat inwrijven of nog niet?
jij wel Prem.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:15:55 #158
332574 µ
alt-m
pi_137385796

Grapje tussendoor moet kunnen toch?
జ్ఞ‌ా
pi_137385815
-

[ Bericht 100% gewijzigd door arjan1112 op 04-03-2014 17:16:55 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:17:11 #160
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137385844
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Grapje tussendoor moet kunnen toch?
zijn vrouw was aan het klagen.

'je kan mijn klit niet vinden'.

komtie nu met een krim aanzetten voor haar.
pi_137385995
quote:
'China en Rusland op een lijn over situatie in Oekraïne'

De Russische president Vladimir Poetin heeft met zijn Chinese collega Xi Jinping gesproken over Oekraïne. Volgens het Kremlin zitten de twee op één lijn. Dat meldt persbureau Reuters.

Ministers uit Oekraïne en Rusland zouden ook met elkaar in gesprek zijn gegaan, meldt Reuters op basis van verklaringen van de interim-premier van Oekraïne, Arseni Jatsenjoek.
CNN meldt echter dat Rusland gesprekken met Oekraïne heeft geweigerd.

Krim
Russische marineschepen hebben dinsdag de Straat van Kertsj afgesloten, die de grens vormt tussen het Oekraïense schiereiland de Krim en het zuiden van Rusland.
Volgens de grenswachten blokkeren twee Russische schepen de Straat van Kertsj. Een schip zou in het zuiden van de straat liggen en het andere vaartuig in het noorden.
Grenswachten meldden dat Russische militairen ook de Oekraïense kant van het 4,5 kilometer smalle zeekanaal controleren.

Witte Huis
Het Witte Huis heeft dinsdag aangekondigd dat het een miljard dollar beschikbaar stelt voor de energievoorziening aan Oekraïne, zo meldt persbureau AP.

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry is in Kiev gearriveerd en praat met de interim-regering.
Amerika gaat Oekraïne helpen bij het zoeken en terughalen van de vele miljarden die zijn verdwenen uit de schatkist van het in een crisis gestorte land, zo verklaarde Kerry.
Volgens de Oekraïense interim-premier Arseni Jatsenjoek zijn er onder het bewind van de gevluchte president Viktor Janoekovitsj tientallen miljarden verdwenen.

Poetin
Poetin sprak dinsdagmiddag met journalisten over de ontwikkelingen in Oekraïne. Hij stelde dat het op dit moment niet nodig is om troepen naar Oekraïne te sturen, maar het gebruik van militaire middelen is wel "een laatste toevlucht".
Poetin: "Onze acties zijn legitiem in het kader van de internationale wetgeving, omdat de legitieme president van Oekraïne ons om hulp heeft gevraagd." De Russische leider is er naar eigen zeggen niet op uit om de Krim te annexeren.

Sancties
Als Westerse landen besluiten om Rusland sancties op te leggen, dan moeten ze goed nadenken over de gevolgen, waarschuwde Poetin. "De schade zal wederzijds zijn. Alle bedreigingen in de richting van Rusland zijn contraproductief."
Ook sprak de Russische leider over het dreigement van het Westen om de G8 in Rusland te boycotten: als Westerse leiders niet willen komen, "dan hoeven ze dat niet te doen."

Janoekovitsj
De verdreven ex-president van Oekraïne, Viktor Janoekovitsj, heeft volgens Poetin geen orders gegeven tot geweld tegen betogers. Hij is in de ogen van Rusland nog altijd de legitieme president van Oekraïne.

In "broederland" Oekraïne heeft volgens Poetin een "gewapende staatsgreep" plaatsgevonden. De banden met Oekraïne kunnen alleen worden hersteld als er een nieuwe president wordt gekozen. Als onder het huidige klimaat van "terreur" nieuwe verkiezingen worden gekozen, zal Rusland de uitkomst echter niet accepteren.
Poetin benadrukte dinsdag wel dat Janoekovitsj geen politieke toekomst heeft in Oekraïne. "En dat heb ik hem ook verteld."
Janoekovitsj zou volgens Poetin zijn vermoord in Oekraïne als Rusland hem niet te hulp was geschoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruisman op 04-03-2014 17:29:35 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:27:41 #162
121310 venomsnake
El Saltador
pi_137386182
Die sjap van een Kerry aan het woord. Wat een figuur is dat :').
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_137386270
quote:
Binnen een paar maanden wordt ook het oosten en zuiden van Oekraïne bevrijd en worden de neo-nazi's terug naar de Karpaten verdreven.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:30:54 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137386307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:27 schreef venomsnake het volgende:
Die sjap van een Kerry aan het woord. Wat een figuur is dat :').
Wie die wandelende vlieg geloofwaardig vindt mag zichzelf echt bij het ggz melden.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:31:04 #166
121310 venomsnake
El Saltador
pi_137386310
Ik moet steeds lachen als Kerry over "international law" begint..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_137386381
Als het aan de inwoners van Donetsk ligt, gaan ze de Krim achterna

...

'Een typische Sovjetstad', zo omschrijft Bert Lanting Donetsk. De één miljoen zielen tellende stad ligt in het industriële hart van het land.
Vooral de kolenmijnindustrie is er goed vertegenwoordigd. Ook veelzeggend: de rijkste man van Oekraïne, Rinat Akhmetov (geraamd vermogen: 12,5 miljard), woont er. Die heeft de stad met zijn gulle investeringen nog enigszins een gezellige uitstraling gegeven

...

Even verderop in de stad staat een beduidend groter aantal, zo'n 400 man (voornamelijk etnische Russen) voor het lokale overheidsgebouw te demonstreren. 'Het zijn voornamelijk mannen', aldus Lanting. 'En opvallend veel oude vrouwen. Van die Sovjet-types. Ze zijn heel erg kwaad. Op de demonstranten in Kiev, maar ook op de westerlingen die dit geïnitieerd hebben. Van westerse journalisten moeten ze trouwens ook weinig hebben. Ze zijn erg achterdochtig. Als ik iets opschrijf, roepen ze: als je maar de waarheid opschrijft!'

Het regionale overheidsgebouw werd gisteren in beslag genomen door een groep radicale pro-Russische betogers. Tegelijkertijd werd er een nieuwe gouverneur aangesteld, Pavel Goebarev. Een rijzige man zonder beduidende politieke ervaring.

....

http://www.volkskrant.nl/(...)-Krim-achterna.dhtml
pi_137386389
Kunnen Putin en Kerry niet gewoon een potje gaan worstelen in de modder met elkaar? Winnaar krijgt Oekraïne
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:34:16 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137386426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Gruisman het volgende:
Kunnen Putin en Kerry niet gewoon een potje gaan worstelen in de modder met elkaar? Winnaar krijgt Oekraïne
Oh nou ik zet mn gehele bezit dan in op poetin :D
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:35:05 #170
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137386459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:11 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee hoor, een regering heeft het recht een referendum te verbieden als het niet via de grondwet wordt afgedwongen. Sowieso is dat gewoon Oekrainsch grondgebied dus als de Russen in Rusland willen wonen kunnen ze verhuizen, ze worden er immers niet gevangen gehouden.
Ja dat recht hebben ze. Maar moreel is het niet goed.
Anti-Turkije
pi_137386469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Gruisman het volgende:
Al zou Kerry door Obama worden bijgestaan, Poetin knijpt het leven uit die twee trekpoppen met z'n blote handen.
pi_137386475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Oh nou ik zet mn gehele bezit dan in op poetin :D
Kruip gelijk in z'n aars zou ik zeggen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:35:49 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137386476
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Al zou Kerry door Obama worden bijgestaan, Poetin knijpt het leven uit die twee trekpoppen met z'n blote handen.
_O- jup
pi_137386481
Dus, wie waren die snipers. In Libië en egypte, gebeurde precies hetzlefde met snipers. Demonstrerende mensn die ineens vanuit het niets neergeschoten werden door ongeïdentinficeerde snipers. In kiev bleef het na de sniper aanval redelijk rustig, had net zo goed kunnen escaleren ( wat mischien ook wel de bedoeling was).
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:36:12 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137386490
Ik word misselijk van die leugens van kerry ik ga wat anders doen met mn leven dan daar naar kijken :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:36:43 #176
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137386504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word misselijk van die leugens van kerry ik ga wat anders doen met mn leven dan daar naar kijken :')
Wat dan?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:37:40 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_137386517
Hahaha, hoor hem de heilige boon uithangen. Man, je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen. Wat een schurk :D.
pi_137386534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer slaap je eigenlijk?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:44:08 #180
421524 SadPanda
pi_137386694
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Estland
Letland
Litouwen
Oost-Polen
Oost-Roemenie

Oost-Duitsland 1953
Hongarije 1956
Tsjechoslowakije 1968
Polen 1970
Polen 1981

China 1945
Korea 1950
Vietnam 1950 en later
Cuba
Angola

Afghanistan

Cuba is niet bezet of geïnfiltreerd door Rusland, Fidel kwam zonder hulp aan de macht. En volgens mij Mao ook.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:44:44 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137386755
Poetin: geweld is laatste middel
De Russische president Poetin zegt dat er op dit moment geen aanleiding is om geweld te gebruiken in Oekraïne. Wel benadrukt hij dat hij er alles aan zal doen om de Russen in Oekraïne te beschermen. Een militaire actie is een laatste middel, zei hij in een gesprek met journalisten.
http://nos.nl/artikel/618835-poetin-geweld-is-laatste-middel.html
-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:47:26 #183
421524 SadPanda
pi_137386764
quote:

[..]

SPOILER
Gelul, de bevolking van de Krim wil bij Rusland. Er is geen enkele aanwijzing dat Poetin ook West-Oekraïne wil innemen.
Anti-Turkije
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 17:48:13 #184
3928 Ulx
pi_137386782
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Cuba is niet bezet of geïnfiltreerd door Rusland, Fidel kwam zonder hulp aan de macht. En volgens mij Mao ook.
Nee hoor. Mao kreeg gewoon heet Mantsjoerije cadeau. Je dacht toch niet dat Stalin dat aan de KMT, de wettelijke regering, ging geven?

En Cuba was gewoon een KGB operatie.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 17:48:58 #185
3928 Ulx
pi_137386810
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Gelul, de bevolking van de Krim wil bij Rusland. Er is geen enkele aanwijzing dat Poetin ook West-Oekraïne wil innemen.
Hooguit de helft.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:49:44 #186
421524 SadPanda
pi_137386830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor. Mao kreeg gewoon het gebied cadeau. Je dacht toch niet dat Stalin dat aan de KMT, de wettelijke regering, ging geven?
Hier staat niet dat Mao hulp kreeg van Stalin. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Civil_War
quote:
En Cuba was gewoon een KGB operatie.
_O- Complotdenker...
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:49:56 #187
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137386839
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Geen meerderheid hé.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:50:09 #188
421524 SadPanda
pi_137386844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hooguit de helft.
Dat is geen feit maar een mening en in maart komt er een referendum.
Anti-Turkije
pi_137386857
Eigenlijk toch wel triest dat het gewoon zo kut gaat in je land dat je bij Rusland wil horen :')

Of willen ze allemaal Russisch worden vanwege de vodka en broederschap?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:50:52 #190
421524 SadPanda
pi_137386863
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen meerderheid hé.
Peilingen boeien niet veel, verkiezingen wel en in maart komt er een referendum. Dan zien jullie mijn gelijk.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:51:31 #191
421524 SadPanda
pi_137386882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef Straatklinker het volgende:
Eigenlijk toch wel triest dat het gewoon zo kut gaat in je land dat je bij Rusland wil horen :')

Of willen ze allemaal Russisch worden vanwege de vodka en broederschap?
Waarom zou je bij de EU willen horen :') andere oostblok landen zijn er ook niet op vooruit gegaan.
Anti-Turkije
pi_137386884
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Geen meerderheid hé.
En nu de percentages die onderdeel van Oekraïne willen blijven?

Grote kans dat dan de meerderheid op de Krim wel degelijk liever bij Rusland hoort. Bij de rest is het heel onwaarschijnlijk.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 17:51:48 #193
3928 Ulx
pi_137386892
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Peilingen boeien niet veel, verkiezingen wel en in maart komt er een referendum. Dan zien jullie mijn gelijk.
Als Poetin's trawanten het organiseren weet ik ook wel wie er gaat winnen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:52:42 #194
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137386910
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ja dat recht hebben ze. Maar moreel is het niet goed.
je kan er niet aan beginnen want dan is elk land binne 10 jaar opgedeeld in -tig stukken. bestaat bijv spanje binnen ene jaar niet meer. wordt de wereld niet persé beter van
pi_137386917
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waarom zou je bij de EU willen horen :') andere oostblok landen zijn er ook niet op vooruit gegaan.
Hongarije jammert nog wat omdat ze zichzelf sinds Trianon in 1920 per definitie altijd zielig vinden. En verder zijn die landen er volgens mij doorgaans best tevreden mee. Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:53:16 #196
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137386924
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het is inderdaad al wel bekend wat de uitslag van dat "referendum" gaat worden. _O-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:54:12 #197
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137386948
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hier staat niet dat Mao hulp kreeg van Stalin. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Civil_War

[..]

_O- Complotdenker...
lees de biografie van wang en haar man over mao en kom dan es terug.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:54:28 #198
421524 SadPanda
pi_137386955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

je kan er niet aan beginnen want dan is elk land binne 10 jaar opgedeeld in -tig stukken. bestaat bijv spanje binnen ene jaar niet meer. wordt de wereld niet persé beter van
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:55:36 #199
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137386971
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De landen die aansluiting hebben gezocht bij de Europa zijn er juist wel vooruit op gegaan. In tegenstelling tot Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Oekraïne etc.
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 17:55:59 #200
3928 Ulx
pi_137386980
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
En de Tsjetsjenen ook?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:56:02 #201
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137386982
quote:

[..]

op zich wel maar die landjes hebben dan eigenlijk geen bestaansmiddelen. te klein werkt niet. en de basken zijn al vrijwel onafhankelijk. alleen defensie en buitenlandse zaken doen ze niet. vergaand autonoom kan ook oplossing zijn hè
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:56:02 #202
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137386984
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Geen meerderheid hé.
Voornamelijk criminelen dus, begrijpelijk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:57:31 #203
421524 SadPanda
pi_137387019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Hongarije jammert nog wat omdat ze zichzelf sinds Trianon in 1920 per definitie altijd zielig vinden. En verder zijn die landen er volgens mij doorgaans best tevreden mee. Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.
"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..
http://www.thecommentator(...)o_so_anyway_on_jan_1

Euro adoption will cap a journey of more than two decades for the former Soviet republic, which will become the fourth former communist country in the currency area after Slovakia, Slovenia and neighboring Estonia. The government of Valdis Dombrovskis, which is spearheading the switch, pushed through austerity measures worth 16 percent of gross domestic product as part of a bailout program that shored up finances and kept the currency pegged to the euro. The economy, which shrank by more than a fifth in 2008-2009, is growing at the fastest pace in the European Union this year.
http://www.bloomberg.com/(...)blic-resentment.html

Latvia joins eurozone, but half of population opposed
http://rt.com/business/latvia-divided-join-euro-050/

Majority of Latvians oppose joining eurozone: poll
http://www.nst.com.my/lat(...)rozone-poll-1.359312

Zo graag wil de bevolking dat dus niet.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:58:34 #204
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387051
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..

Euro adoption will cap a journey of more than two decades for the former Soviet republic, which will become the fourth former communist country in the currency area after Slovakia, Slovenia and neighboring Estonia. The government of Valdis Dombrovskis, which is spearheading the switch, pushed through austerity measures worth 16 percent of gross domestic product as part of a bailout program that shored up finances and kept the currency pegged to the euro. The economy, which shrank by more than a fifth in 2008-2009, is growing at the fastest pace in the European Union this year.

nee die hebben liever de russen weer over de vloer. túúrlijk.
pi_137387053
quote:

[..]

Dat is wat anders dan je eerst zei.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:58:48 #206
421524 SadPanda
pi_137387059
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

En de Tsjetsjenen ook?
Gaap... Dat is al een miljard keer gevraagd, het is antwoord is ja. Nogmaals, ik ben geen aanhanger van Poetin of Rusland.
Anti-Turkije
pi_137387086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef Charismatisch het volgende:
Poetin: geweld is laatste middel
De Russische president Poetin zegt dat er op dit moment geen aanleiding is om geweld te gebruiken in Oekraïne. Wel benadrukt hij dat hij er alles aan zal doen om de Russen in Oekraïne te beschermen. Een militaire actie is een laatste middel, zei hij in een gesprek met journalisten.
http://nos.nl/artikel/618835-poetin-geweld-is-laatste-middel.html
Beschermen waartegen?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:59:53 #208
421524 SadPanda
pi_137387092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

op zich wel maar die landjes hebben dan eigenlijk geen bestaansmiddelen. te klein werkt niet.
Hoezo werkt dat niet? Er zijn landen veel kleiner, en de oude situatie kan weer terug als het toch niet werkt.
quote:
en de basken zijn al vrijwel onafhankelijk. alleen defensie en buitenlandse zaken doen ze niet. vergaand autonoom kan ook oplossing zijn hè
Ik pleit nergens voor onafhankelijkheid, ik zeg alleen dat de bevolking dat moet beslissen in een referendum.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:59:54 #209
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387094
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Gaap... Dat is al een miljard keer gevraagd, het is antwoord is ja. Nogmaals, ik ben geen aanhanger van Poetin of Rusland.
maar een ieder die ze in de weg zit mag je overheersen, wegjagen of doden. oké.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:00:07 #210
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137387103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Beschermen waartegen?
tegen zichzelf
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:00:17 #211
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137387110
quote:

[..]

Beschermen waartegen?
Tegen vrijheid en welvaart.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:00:21 #212
421524 SadPanda
pi_137387114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

Hou toch op met je getroll.
Anti-Turkije
pi_137387129
quote:
Beschermen waartegen?
Tegen de fascisten in Kiev.
-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01:11 #214
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387138
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hoezo werkt dat niet? Er zijn landen veel kleiner, en de oude situatie kan weer terug als het toch niet werkt.

[..]

Ik pleit nergens voor onafhankelijkheid, ik zeg alleen dat de bevolking dat moet beslissen in een referendum.
waarom dat niet werkt. sjezus. doet jij ff in je eentje economietje oprichten en kom dan es terug.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01:27 #215
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137387153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

laat die russen maar eens aan hun democratie werken voor ze net als Stalin worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01:36 #216
421524 SadPanda
pi_137387156
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan je eerst zei.
Jij zegt:
quote:
Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.
Maar de bevolking is daar dus helemaal niet blij mee.
Anti-Turkije
pi_137387165
quote:

[..]

Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie en dat willen we niet meer" geblaat).

Al die mini gebiedjes die onafhankelijk willen worden :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:01:53 #218
421524 SadPanda
pi_137387166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

maar een ieder die ze in de weg zit mag je overheersen, wegjagen of doden. oké.
Dat is jouw troll conclusie.
Anti-Turkije
pi_137387172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Want die "fascisten" hebben het gemunt op de etnische Russen?

En wie zijn die fascisten dan wel?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:02:10 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_137387173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En wie beschermt de Oekraieners tegen de fascisten uit Moskou?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:02:52 #221
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387191
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie" geblaat).

zoals lega nord in italië.

en dan knip je het steeds verder op. tot iedereen een apart landje is. en dan ga je weer samenwerken want zelfvoorzienend kan niet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:02:52 #222
421524 SadPanda
pi_137387192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

waarom dat niet werkt. sjezus. doet jij ff in je eentje economietje oprichten en kom dan es terug.
_O- _O- 7,571 miljoen inwoners heeft Catalonië zou dus prima kunnen. Niet in mijn eentje dus...
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:03:38 #223
421524 SadPanda
pi_137387224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie en dat willen we niet meer" geblaat).

Verplicht sociaal doen is onzin.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:03:45 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137387227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doe niet zo dom en lees de reeks even door dit is al honderd keer herhaalt.
pi_137387275
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk SadPanda?
pi_137387291
Artikel over militairen die de basissen op de krim omsingeld hebben door een journalist ter plaatse
http://www.theguardian.co(...)kraine-troops-disarm
https://twitter.com/shaunwalker7

Vladimir Tyunin is de lokale leider van die militie.
http://khpg.org/en/index.php?id=1343681459
De Crimean Cossack Movement dus.
pi_137387307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:

Blijkbaar wel als ze hun taalrechten wilden ontnemen.

De fascisten van de centrale regering en hun gewelddadige aanhangers.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Hathor het volgende:
En wie beschermt de Oekraieners tegen de fascisten uit Moskou?
Ze moeten zichzelf beschermen als ze niet over een beschermheer beschikken.
-
pi_137387309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Doe niet zo dom en lees de reeks even door dit is al honderd keer herhaalt.
_O-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:06:12 #229
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387313
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef SadPanda het volgende:

[..]

en dan is catalonie zelfstandig. maar dan betaalt barcelona weer mee aan de arme boeren. hop, barcelona onafhankelijk. maar dna betaalt de rijke wijk mee aan de arme..hop. heilloze weg. beter vergaand autonoom binnen één land.
pi_137387322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Blijkbaar wel als ze hun taalrechten wilden ontnemen.

De fascisten van de centrale regering en hun gewelddadige aanhangers.

[..]

Ze moeten zichzelf beschermen als ze niet over een beschermheer beschikken.
De voertaal blijft gewoon Russisch.
pi_137387333
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jij zegt:

[..]

Maar de bevolking is daar dus helemaal niet blij mee.
Het gaat niet om wat ik zeg. Het gaat om wat jij zegt, namelijk dat Oost-Europese landen door een EU-lidmaatschap niet erop vooruit zijn gegaan. Dat uit een of ander onderbuik-opiniepeiling blijkt dat ze op de euro misschien eventueel niet zo heel erg zaten te wachten, zegt daarover maar bar weinig.

Jij met je eindeloze gepraat over een referendum zou toch de eerste moeten zijn om naar de uitslag van daadwerkelijke referenda en verkiezingen en naar daadwerkelijk democratisch gekozen besluiten te kijken ipv. naar vage opiniepeilingen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 18:08:01 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:07:12 #232
421524 SadPanda
pi_137387343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk SadPanda?
Boeit dat wat?
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:08:10 #233
421524 SadPanda
pi_137387362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

en dan is catalonie zelfstandig. maar dan betaalt barcelona weer mee aan de arme boeren. hop, barcelona onafhankelijk. maar dna betaalt de rijke wijk mee aan de arme..hop. heilloze weg.
Het lijkt me sterk dat 1 stad een land kan vormen en dat de bevolking van die stad dat daadwerkelijk wil.

quote:
beter vergaand autonoom binnen één land.
Dat kan de bevolking beslissen.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:08:32 #234
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat ik zeg. Het gaat om wat jij zegt, namelijk dat Oost-Europese landen door een EU-lidmaatschap niet erop vooruit zijn gegaan. Dat uit een of ander onderbuik-opiniepeiling blijkt dat ze op de euro misschien eventueel niet zo heel erg zaten te wachten, zegt daarover maar bar weinig.

Jij met je eindeloze gepraat over een referendum zou toch de eerste moeten zijn om naar de uitslag van daadwerkelijke referenda en verkiezingen en naar daadwerkelijk democratisch gekozen besluiten te kijken ipv. naar vage opiniepeilingen.
volgens mij gaat Polen sinds de EU als de brandweer.
pi_137387387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef theunderdog het volgende:
De voertaal blijft gewoon Russisch.
En dat is maar goed ook, anders zal Poetin hen afslachten.
-
pi_137387390
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat 1 stad een land kan vormen en dat de bevolking van die stad dat daadwerkelijk wil.
Ah ja. Nooit van Singapore gehoord zeker?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:09:11 #237
421524 SadPanda
pi_137387391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Er is geen referenda of verkiezing over of de EU een goede keuze was of niet.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:09:18 #238
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387396
quote:

[..]

[..]

Dat kan de bevolking beslissen.
maar ik ben er wel voorstander van als jij je autonoom vestigt op rottermerplaat hoor. succes!
pi_137387403
quote:

[..]

Betekend dat nu dat je voor een onafhandelijk Kosovo bent ?

En je gelooft niet in complotten behavle als ze in jouw straatje passen ? Dus NEIN to 9/11 maar wel geloven dat het grote boze westen tegen servie was terwijl het niks anderds deed dat zijn eigen bevolking beschermen

Wel de gruweldaden van de muhadjedienen en Ustasas aankaarten maar als servie het doet zijn het onschuldige slachtoffers die alleen het beste voor hun volk over hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:09:59 #240
421524 SadPanda
pi_137387413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Ah ja. Nooit van Singapore gehoord zeker?
Barcelona heeft veel minder inwoners.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:10:15 #241
421524 SadPanda
pi_137387420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

maar ik ben er wel voorstander van als jij je autonoom vestigt op rottermerplaat hoor. succes!
Ok!
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:10:23 #242
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En je gelooft niet in complotten behavle als ze in jouw straatje passen ? Dus NEIN to 9/11 maar wel geloven dat het grote boze westen tegen servie was terwijl het niks anderds deed dat zijn eigen bevolking beschermen

Wel de gruweldaden van de muhadjedienen en Ustasas aankaarten maar als servie het doet zijn het onschuldige slachtoffers die alleen het beste voor hun volk over hebben
cetniks zijn heiligen.
pi_137387433
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook, anders zal Poetin hen afslachten.
_O-

Putin... :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:12:36 #244
421524 SadPanda
pi_137387488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk? Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd.
quote:
Dat verzin jij nu allemaal, ik heb dat niet gezegd... Ik zei alleen dat de VS de Moejahdieen steunde in Bosnië. En ik vergeleek de Krim met Kosovo en de hypocrisie daarbij.
Anti-Turkije
pi_137387499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

cetniks zijn heiligen.
Uiteraard, wie anders beweert is niet goed geinformeerd :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:14:17 #247
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387534
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

Dat verzin jij nu allemaal, ik heb dat niet gezegd... Ik zei alleen dat de VS de Moejahdieen steunde in Bosnië. En ik vergeleek de Krim met Kosovo en de hypocrisie daarbij.
en nu is kosovo dus amerikaans. ik ga toch es de krant lezen.
pi_137387537
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Barcelona heeft veel minder inwoners.
Ja en?

Je bent de hele tijd bezig om kritiek als uitzonderingen weg te zetten en zelfs na honderdduizend uitzonderingen nog steeds vol te houden dat je eigenlijke stelling toch een universele waarheid is en op Oekraïne van toepassing is. :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:14:57 #249
421524 SadPanda
pi_137387546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

en nu is kosovo dus amerikaans. ik ga toch es de krant lezen.
:? Wat wil je nou zeggen?
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:15:08 #250
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja en?

Je bent de hele tijd bezig om kritiek als uitzonderingen weg te zetten en zelfs na honderdduizend uitzonderingen nog steeds vol te houden dat je eigenlijke stelling toch een universele waarheid is en op Oekraïne van toepassing is. :')
racist. het is ukraïne
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:15:47 #251
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387570
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:? Wat wil je nou zeggen?
dat je vergelijking als een lul op een drumstel slaat. kosovo probeert zelfstandig verder te gaan. de russen stelen de krim.
pi_137387584
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

Dus is er sprake van een complot of niet ? Waarom sta je daar wel achter maar vind je het nodig om andere comlotten als onzin te bestempelen ?

En daarbij dat beweerde je onder je andere account als wittemuur dus heb je het weldegelijk gezegd :6
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:16:36 #254
421524 SadPanda
pi_137387599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja en?

Niks, ik zeg alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de inwoners van Barcelona voor onafhankelijkheid zijn. Maar ik vind het prima als ze dat wel zijn.

Wat zet ik als uitzonderingen weg dan? Welke uitzonderingen doel je op?
Anti-Turkije
pi_137387600
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:07 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Boeit dat wat?
Och dan weet ik een beetje wat ik voor me heb zodat ik het wat kan begrijpen. Aangezien je alles wel al denkt te weten. Je komt namelijk over als een 15-16 jarige die voor het eerst live iets meemaakt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:18:20 #256
421524 SadPanda
pi_137387646
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

dat je vergelijking als een lul op een drumstel slaat. kosovo probeert zelfstandig verder te gaan.
Nou ja, in Kosovo zit een kamp van het Amerikaanse leger.

quote:
de russen stelen de krim.
In maart komt er een referendum, het is geen stelen het is nog steeds geen onderdeel van de Russische Federatie.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:19:10 #257
420675 Pocher-a-gogo
uitzingen t/m 1-1-15
pi_137387664
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nou ja, in Kosovo zit een kamp van het Amerikaanse leger.

[..]

In maart komt er een referendum, het is geen stelen het is nog steeds geen onderdeel van de Russische Federatie.
zucht. is goed knullie. succes ermee. oh en wiki heeft niet altijd gelijk. tabee, ik gaat vrete.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:19:47 #258
421524 SadPanda
pi_137387682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dus is er sprake van een complot of niet ? Waarom sta je daar wel achter maar vind je het nodig om andere comlotten als onzin te bestempelen ?
Dat de VS Moejahdieen steunde in Bosnië is een feit geen complot. Dus nee, ik geloof niet in een complot.
quote:
En daarbij dat beweerde je onder je andere account als wittemuur dus heb je het weldegelijk gezegd :6
Dat ben ik niet :') :')
Anti-Turkije
pi_137387694
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Niks, ik zeg alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de inwoners van Barcelona voor onafhankelijkheid zijn. Maar ik vind het prima als ze dat wel zijn.

Wat zet ik als uitzonderingen weg dan? Welke uitzonderingen doel je op?
Bijvoorbeeld:
- Dat je eerst stelt dat steden nooit een soeverein land willen worden, en dan ineens zegt dat het met inwonertal te maken heeft, en als ik over Monaco en San Marino was begonnen dan had je vast nog meer uitzonderingen bedacht
- Of dat je voor Letland en Estland ineens heel veel waarde hecht aan opiniepeilingen ipv. aan verkiezingsuitslagen, maar desondanks voor andere gevallen, in het bijzonder voor de Krim, zegt te vinden dat opiniepeilingen helemaal niks zeggen en alleen referendumuitslagen tellen...

En dat is dan alleen het afgelopen kwartier ofzo.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:23:13 #260
421524 SadPanda
pi_137387775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:
- Of dat je voor Letland en Estland ineens heel veel waarde hecht aan opiniepeilingen ipv. aan verkiezingsuitslagen, maar desondanks voor andere gevallen, in het bijzonder voor de Krim, zegt te vinden dat opiniepeilingen helemaal niks zeggen en alleen referendumuitslagen tellen...
Het zijn drie verschillende peilingen en nog een stuk over bezuinigingsmaatregelen. Als je drie verschillende peilingen hebt over de Krim geloof ik het wel hoor.

quote:
- Dat je eerst stelt dat steden nooit een soeverein land willen worden, en dan ineens zegt dat het met inwonertal te maken heeft, en als ik over Monaco en San Marino was begonnen dan had je vast nog meer uitzonderingen bedacht
Beter lezen, ik heb niet nooit gezegd. Ik zei dit:
quote:

[..]

Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:24:19 #261
421524 SadPanda
pi_137387806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:

[..]

zucht. is goed knullie. succes ermee. oh en wiki heeft niet altijd gelijk. tabee, ik gaat vrete.
Bedankt voor je nuttige antwoord.
Anti-Turkije
pi_137387857
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het zijn drie verschillende peilingen en nog een stuk over bezuinigingsmaatregelen. Als je drie verschillende peilingen hebt over de Krim geloof ik het wel hoor.
Kijk, nou doe je het weer. "Ja nee, het gaat om het aantal peilingen". Dat bedenk je nu ter plekke. En als ik dan met drie peilingen over de Krim kom, dan heb je ongetwijfeld wel weer een nieuwe vergelijkbare kutsmoes waarom dat toch weer niks zegt en je toch je standpunt weer niet bij hoeft te stellen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:28:07 #263
421524 SadPanda
pi_137387896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Kijk, nou doe je het weer. "Ja nee, het gaat om het aantal peilingen". Dat bedenk je nu ter plekke. En als ik dan met drie peilingen over de Krim kom, dan heb je ongetwijfeld wel weer een nieuwe vergelijkbare kutsmoes waarom dat toch weer niks zegt en je toch je standpunt weer niet bij hoeft te stellen.
1 peiling vind ik niet betrouwbaar. Als je drie verschillende hebt wel.
Anti-Turkije
pi_137388073
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:28 schreef SadPanda het volgende:

[..]

1 peiling vind ik niet betrouwbaar. Als je drie verschillende hebt wel.
Dat zeg je alleen maar omdat je toevallig zelf drie links had over Letland. Maar met dat kinderachtige spelletje ga ik niet meedoen hoor.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 18:35:18 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137388135
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat de VS Moejahdieen steunde in Bosnië is een feit geen complot. Dus nee, ik geloof niet in een complot.

de bosnische mujahedidin was een marginale randgroepering die eigenlijk niet eens welkom was

de bosniers hadden zat manschappen maar te weinig materiaal, dat kregen ze voornamelijk uit iran maar daar kwamen dus de 'vrijwilligers' ook bij

dat zijn iig feiten, geen idee waar de amerikanen hier wat mee te maken hebben eerlijk gezegd

indirect via de kroaten?

klinkt toch als een complot hoor, erg veel invloed hebben die figuren sowieso niet gehad op de uitkomst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137388175
http://www.voltairenet.org/article182276.html

Is Polen een amerikaanse uitvalsbasis voor de "terroristen" in Oekraïne?

Beetje zoals Turkije dat is voor Syrië?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:36:43 #267
421524 SadPanda
pi_137388182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat je toevallig zelf drie links had over Letland. Maar met dat kinderachtige spelletje ga ik niet meedoen hoor.
1 peiling is bron lijkt mij niet betrouwbaar.
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:36:59 #268
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137388187
Ik heb wel nu het gevoel dat Rusland de teugen nu iets laat vieren en wacht op het referendum.
pi_137388321
quote:
He(Putin) also said that troops in Crimea had been invited in, and were not Russian soldiers, but pro-Russian self-defence forces.
Dit gelooft toch werkelijk niemand.
pi_137388331
NWS / [NWS FeedBack]

[ Bericht 87% gewijzigd door sp3c op 04-03-2014 18:47:48 (ben je hond niet) ]
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:45:01 #273
421524 SadPanda
pi_137388425
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

de bosnische mujahedidin was een marginale randgroepering die eigenlijk niet eens welkom was

de bosniers hadden zat manschappen maar te weinig materiaal, dat kregen ze voornamelijk uit iran maar daar kwamen dus de 'vrijwilligers' ook bij

dat zijn iig feiten, geen idee waar de amerikanen hier wat mee te maken hebben eerlijk gezegd

indirect via de kroaten?

klinkt toch als een complot hoor, erg veel invloed hebben die figuren sowieso niet gehad op de uitkomst
De meest mainstream bron die ik kon vinden: http://www.theguardian.com/world/2002/apr/22/warcrimes.comment
Anti-Turkije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:45:59 #274
421524 SadPanda
pi_137388456
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 04-03-2014 18:48:31 ]
Anti-Turkije
pi_137388476
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Poetin was wel vaker op een leugentje te betrappen vandaag, toch?
pi_137388498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:48:23 #277
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137388533
BreakingNews twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 18:46:50 Russia says it will retaliate for any US sanctions over Ukraine - @ReutersWorld http://t.co/ZL2M2cu2Sr reageer retweet
pi_137388729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
Heb jij ooit zo'n goed getraind en vooral goed bewapende civiele militie gezien die met deze snelheid en coördinatie binnen is gevallen. De mannen hebben bijvoorbeeld allemaal dezelfde pakken maar toevallig ontbreekt het vlaggetje op de schouder. Daarnaast hebben verschillende militairen al hun mond voorbij gepraat over welk regiment ze zitten en dat ze werkelijk Russische militairen zijn. Op CNN en Al Jazeera heb ik dit gehoord van twee verschillende verslaggevers. Bronnen zal ik nog wel opzoeken.

[Edit] Hoe komen burgers aan zoveel tijd om deze hele actie uit te voeren? De levensstandaard in Rusland lijkt me niet dermate hoog dat burgers zomaar wekenlang zo'n actie kunnen bekostigen. Ook de logistiek erachter is duur.

Daarnaast is de retoriek van Poetin raar, hij zegt ja ze mogen hier zijn maar het zijn geen Russische troepen. Als het niet je troepen zijn waarom houd je er dan hele persconferenties over. Dan is een betere tactiek om het gewoon botweg te ontkennen en wellicht nog om het zelfs niet te ondersteunen of geen uitspraken over te doen.

Daarnaast omarmt Poetin de daden van deze zogenaamde niet Russische militairen en onder internationale staatsaansprakelijkheidsheid draag je dan ook verantwoordelijkheid voor de schade. In die zin is het ook geen slimme move als het echt geen Russische militairen zijn.
pi_137388740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
BreakingNews twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 18:46:50 Russia says it will retaliate for any US sanctions over Ukraine - @ReutersWorld http://t.co/ZL2M2cu2Sr reageer retweet
Begrijpelijk, ik zou ook kwaad zijn als jij een land binnenvalt voor haar olie en dan zegt je mag een land niet binnenvallen met neppe beschuldigen :')
pi_137388789

_O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:57:47 #281
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137388811
quote:

[..]

Oh nu zijn peilingen opeens wel relevant _O- ?
pi_137388818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Begrijpelijk, ik zou ook kwaad zijn als jij een land binnenvalt voor haar olie en dan zegt je mag een land niet binnenvallen met neppe beschuldigen :')
Nou ik ben heel blij met die olie die we in eigen zak hebben gestopt!
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 18:59:25 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137388877
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De meest mainstream bron die ik kon vinden: http://www.theguardian.com/world/2002/apr/22/warcrimes.comment
lijkt me theoretisch allemaal ... geen feitelijk onderbouwt verhaal

nu met alle informatie die we nu hebben is de conclusie iig dat die bosnische jihad een beetje een hype was aangedikt door de servische propagandamachine
pi_137388884
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Iets over met twee maten meten enzo. Het is lastig discussieren met iemand die zijn eigen waarde hecht aan twee dezelfde type bronnen maar dingen zomaar afwijst omdat het hem niet uitkomt en dan roept vrijheid van meningsuiting. _O-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:59:43 #285
421524 SadPanda
pi_137388886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

1 peiling vind ik niet relevant, 2 of meer wel.
Anti-Turkije
pi_137388892
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ik ben heel blij met die olie die we in eigen zak hebben gestopt!
Ja jij wel maar daar heb jij wel 1 miljoen onschuldige mensen voor vermoord :) Er kleeft heel veel onschuldig bloed aan de handen van de VS, veel meer dan die van de Russen, veel en veel meer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 19:00:52 ]
pi_137388905
quote:
"Zoals altijd in dit soort situaties, uitgelokt door overhaaste en onverantwoordelijke acties door Washington, benadrukken wij: dit is niet onze keuze."
Keuzes heb je altijd, ze hebben zich er niet mee te bemoeien, interne aangelegenheid! En nee, ik ben niet Pro Amerikaan, maar ook de russen geilen op EXPANSIEDRIFT
pi_137388920
quote:

[..]

Valt nog best mee toch aangezien 30% Russisch is
En we moeten niet te hard vasthouden aan polls
pi_137388929
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Heb jij ooit zo'n goed getraind en vooral goed bewapende civiele militie gezien die met deze snelheid en coördinatie binnen is gevallen. De mannen hebben bijvoorbeeld allemaal dezelfde pakken maar toevallig ontbreekt het vlaggetje op de schouder. Daarnaast hebben verschillende militairen al hun mond voorbij gepraat over welk regiment ze zitten en dat ze werkelijk Russische militairen zijn. Op CNN en Al Jazeera heb ik dit gehoord van twee verschillende verslaggevers. Bronnen zal ik nog wel opzoeken.

[Edit] Hoe komen burgers aan zoveel tijd om deze hele actie uit te voeren? De levensstandaard in Rusland lijkt me niet dermate hoog dat burgers zomaar wekenlang zo'n actie kunnen bekostigen. Ook de logistiek erachter is duur.

Daarnaast is de retoriek van Poetin raar, hij zegt ja ze mogen hier zijn maar het zijn geen Russische troepen. Als het niet je troepen zijn waarom houd je er dan hele persconferenties over. Dan is een betere tactiek om het gewoon botweg te ontkennen en wellicht nog om het zelfs niet te ondersteunen of geen uitspraken over te doen.

Daarnaast omarmt Poetin de daden van deze zogenaamde niet Russische militairen en onder internationale staatsaansprakelijkheidsheid draag je dan ook verantwoordelijkheid voor de schade. In die zin is het ook geen slimme move als het echt geen Russische militairen zijn.
Dat eerste wil helemaal niet betekenen dat dit officiële Russische soldaten zijn.

Het kunnen best milities/Pro Russische burgers zijn die getraind zijn. Let op: ik zeg niet dat ik het geloof, en begrijp eigenlijk ook niet in hoeverre dat de situaties zou veranderen.

Maar het is zeker wel mogelijk.
pi_137388936
Ga toch niet op SadPanda in. Als je hem negeert houdt het vanzelf op met die onzin. Voor rede is hij alleszins niet vatbaar. Zoveel is wel duidelijk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:01:25 #291
421524 SadPanda
pi_137388939
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me theoretisch allemaal ... geen feitelijk onderbouwt verhaal

nu met alle informatie die we nu hebben is de conclusie iig dat die bosnische jihad een beetje een hype was aangedikt door de servische propagandamachine
Als je zoekt vind je wel meer, en het is gewoon een respecteerde krant en een professor aan de universiteit.

Dat is niet echt relevant gezien niemand dat beweerde.
Anti-Turkije
pi_137388954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja jij wel maar daar heb jij wel 1 miljoen onschuldige mensen voor vermoord :) Er kleeft heel veel onschuldig bloed aan de handen van de VS, veel meer dan die van de Russen, veel en veel meer
Ik denk als je in de hele historie van de afgelopen 150 jaar kijkt van de VS en Rusland dat Rusland toch echt wel bovenaan staat qua aantal doden dankzij hun staatsdaden.
pi_137388974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Ik denk als je in de hele historie van de afgelopen 150 jaar kijkt van de VS en Rusland dat Rusland toch echt wel bovenaan staat qua aantal doden dankzij hun staatsdaden.
Achjoh :') Jij hebt mede door de Russen te danken dat wij geen Duits spreken en onder Hitler hadden geleefd ( Ik überhaupt niet want ik ben 16 _O- )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 19:02:58 ]
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 19:02:53 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137388987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

lijkt een 1 op 1 kopie van de afscheiding van slovenie

zo gek is het helemaal niet hoor
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:02:57 #295
421524 SadPanda
pi_137388989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Ravvie het volgende:
Ga toch niet op SadPanda in. Als je hem negeert houdt het vanzelf op met die onzin. Voor rede is hij alleszins niet vatbaar. Zoveel is wel duidelijk.
:') Ik reageer op alles... Omdat ik zeg dat ik 1 peiling niet geloof is het weer onzin?
Anti-Turkije
pi_137389003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Klinkt als een genocide.
En ik wil het zeker niet te hard goed praten maar die cijfers liggen wel iets genuanceerder, of je moet beweren dat die Amerikanen zich zelf en auto's opblazen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te creëren en iedereen Saddam een jolijte peer vonden
Waar is die olie?
pi_137389006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Ravvie het volgende:
Het begint wel triest te worden als verschillende mensen in één topic dit vinden en deze persoon stug doorgaat.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:04:10 #298
421524 SadPanda
pi_137389033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Het begint wel triest te worden als verschillende mensen in één topic dit vinden en deze persoon stug doorgaat.
:') Ik reageer op alles... Omdat ik zeg dat ik 1 peiling niet geloof is het weer onzin?
Anti-Turkije
pi_137389048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat eerste wil helemaal niet betekenen dat dit officiële Russische soldaten zijn.

Het kunnen best milities/Pro Russische burgers zijn die getraind zijn. Let op: ik zeg niet dat ik het geloof, en begrijp eigenlijk ook niet in hoeverre dat de situaties zou veranderen.

Groot gelijk dat Poetin een aantal dagen de tijd nam en blijkbaar nu toch maar kiest om wel de nodige militaire maatregelen te treffen :)
pi_137389049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Met deze redenering kan je alles betwisten.

Daarnaast dat je niet inziet waarom het uitmaakt maakt wel duidelijk dat je de situatie niet helemaal overziet of begrijpt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:04:59 #301
421524 SadPanda
pi_137389063
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Klinkt als een genocide.
En ik wil het zeker niet te hard goed praten maar die cijfers liggen wel iets genuanceerder, of je moet beweren dat die Amerikanen zich zelf en auto's opblazen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te creëren en iedereen Saddam een jolijte peer vonden
Waar is die olie?
Zonder de inval waren er geen half miljoen doden gevallen.
Anti-Turkije
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 19:06:46 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137389138
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als je zoekt vind je wel meer, en het is gewoon een respecteerde krant en een professor aan de universiteit.

Dat is niet echt relevant gezien niemand dat beweerde.
het is iig geen feitelijk relaas ofzo dat claimed de man ook helemaal niet

gewoon de zoveelste complottheorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')