Blijkbaar wel als ze hun taalrechten wilden ontnemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:
Want die "fascisten" hebben het gemunt op de etnische Russen?
En wie zijn die fascisten dan wel?
Ze moeten zichzelf beschermen als ze niet over een beschermheer beschikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef Hathor het volgende:
En wie beschermt de Oekraieners tegen de fascisten uit Moskou?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe niet zo dom en lees de reeks even door dit is al honderd keer herhaalt.
en dan is catalonie zelfstandig. maar dan betaalt barcelona weer mee aan de arme boeren. hop, barcelona onafhankelijk. maar dna betaalt de rijke wijk mee aan de arme..hop. heilloze weg. beter vergaand autonoom binnen één land.quote:
De voertaal blijft gewoon Russisch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ze hun taalrechten wilden ontnemen.
De fascisten van de centrale regering en hun gewelddadige aanhangers.
[..]
Ze moeten zichzelf beschermen als ze niet over een beschermheer beschikken.
Het gaat niet om wat ik zeg. Het gaat om wat jij zegt, namelijk dat Oost-Europese landen door een EU-lidmaatschap niet erop vooruit zijn gegaan. Dat uit een of ander onderbuik-opiniepeiling blijkt dat ze op de euro misschien eventueel niet zo heel erg zaten te wachten, zegt daarover maar bar weinig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Maar de bevolking is daar dus helemaal niet blij mee.
Boeit dat wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk SadPanda?
Het lijkt me sterk dat 1 stad een land kan vormen en dat de bevolking van die stad dat daadwerkelijk wil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dan is catalonie zelfstandig. maar dan betaalt barcelona weer mee aan de arme boeren. hop, barcelona onafhankelijk. maar dna betaalt de rijke wijk mee aan de arme..hop. heilloze weg.
Dat kan de bevolking beslissen.quote:beter vergaand autonoom binnen één land.
volgens mij gaat Polen sinds de EU als de brandweer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat ik zeg. Het gaat om wat jij zegt, namelijk dat Oost-Europese landen door een EU-lidmaatschap niet erop vooruit zijn gegaan. Dat uit een of ander onderbuik-opiniepeiling blijkt dat ze op de euro misschien eventueel niet zo heel erg zaten te wachten, zegt daarover maar bar weinig.
Jij met je eindeloze gepraat over een referendum zou toch de eerste moeten zijn om naar de uitslag van daadwerkelijke referenda en verkiezingen en naar daadwerkelijk democratisch gekozen besluiten te kijken ipv. naar vage opiniepeilingen.
Ah ja. Nooit van Singapore gehoord zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat 1 stad een land kan vormen en dat de bevolking van die stad dat daadwerkelijk wil.
Er is geen referenda of verkiezing over of de EU een goede keuze was of niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij met je eindeloze gepraat over een referendum zou toch de eerste moeten zijn om naar de uitslag van daadwerkelijke referenda en verkiezingen en naar daadwerkelijk democratisch gekozen besluiten te kijken ipv. naar vage opiniepeilingen.
maar ik ben er wel voorstander van als jij je autonoom vestigt op rottermerplaat hoor. succes!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat 1 stad een land kan vormen en dat de bevolking van die stad dat daadwerkelijk wil.
[..]
Dat kan de bevolking beslissen.
Betekend dat nu dat je voor een onafhandelijk Kosovo bent ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
Barcelona heeft veel minder inwoners.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ja. Nooit van Singapore gehoord zeker?
Ok!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar ik ben er wel voorstander van als jij je autonoom vestigt op rottermerplaat hoor. succes!
cetniks zijn heiligen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Betekend dat nu dat je voor een onafhandelijk Kosovo bent ?
En je gelooft niet in complotten behavle als ze in jouw straatje passen ? Dus NEIN to 9/11 maar wel geloven dat het grote boze westen tegen servie was terwijl het niks anderds deed dat zijn eigen bevolking beschermen
Wel de gruweldaden van de muhadjedienen en Ustasas aankaarten maar als servie het doet zijn het onschuldige slachtoffers die alleen het beste voor hun volk over hebben
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook, anders zal Poetin hen afslachten.
Ja, tuurlijk? Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Betekend dat nu dat je voor een onafhandelijk Kosovo bent ?
Dat verzin jij nu allemaal, ik heb dat niet gezegd... Ik zei alleen dat de VS de Moejahdieen steunde in Bosnië. En ik vergeleek de Krim met Kosovo en de hypocrisie daarbij.quote:En je gelooft niet in complotten behavle als ze in jouw straatje passen ? Dus NEIN to 9/11 maar wel geloven dat het grote boze westen tegen servie was terwijl het niks anderds deed dat zijn eigen bevolking beschermen
Wel de gruweldaden van de muhadjedienen en Ustasas aankaarten maar als servie het doet zijn het onschuldige slachtoffers die alleen het beste voor hun volk over hebben
Uiteraard, wie anders beweert is niet goed geinformeerdquote:
en nu is kosovo dus amerikaans. ik ga toch es de krant lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk? Dat heb ik ook al een aantal keer gezegd.
[..]
Dat verzin jij nu allemaal, ik heb dat niet gezegd... Ik zei alleen dat de VS de Moejahdieen steunde in Bosnië. En ik vergeleek de Krim met Kosovo en de hypocrisie daarbij.
Ja en?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Barcelona heeft veel minder inwoners.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en nu is kosovo dus amerikaans. ik ga toch es de krant lezen.
racist. het is ukraïnequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en?
Je bent de hele tijd bezig om kritiek als uitzonderingen weg te zetten en zelfs na honderdduizend uitzonderingen nog steeds vol te houden dat je eigenlijke stelling toch een universele waarheid is en op Oekraïne van toepassing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |