Wat dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word misselijk van die leugens van kerry ik ga wat anders doen met mn leven dan daar naar kijken
Wanneer slaap je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik word misselijk van die leugens van kerry ik ga wat anders doen met mn leven dan daar naar kijken
Cuba is niet bezet of geïnfiltreerd door Rusland, Fidel kwam zonder hulp aan de macht. En volgens mij Mao ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bezet en/of geinfiltreerd?
Estland
Letland
Litouwen
Oost-Polen
Oost-Roemenie
En nog wat klein grut hier en daar rond 1945.
Oost-Duitsland 1953
Hongarije 1956
Tsjechoslowakije 1968
Polen 1970
Polen 1981
China 1945
Korea 1950
Vietnam 1950 en later
Cuba
Angola
Afghanistan
En een riedel aan afrikaanse landen sinds de jaren zestig.
En hun huidige staatshoofd is een voormalig CIA KGB man.
Zie weinig verschil met de USA.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarvoor is dat front nodig dan? Zelfs zonder de VS kan de EU makkelijk een paar honderd atoombommen op Rusland smijten. En schuld? Elk land leent van veel andere landen. Oekraine maakt geen bal uit voor de EU. Behalve dat Rusland gewoon bezig is de grenzen van de oude USSR weer de hare te maken. Als je dat gaat toelaten kan Duitsland natuurlijk ook gewoon zeggen dat de grenzen van 1917 weer in ere moeten worden hersteld.Gelul, de bevolking van de Krim wil bij Rusland. Er is geen enkele aanwijzing dat Poetin ook West-Oekraïne wil innemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
Nee hoor. Mao kreeg gewoon heet Mantsjoerije cadeau. Je dacht toch niet dat Stalin dat aan de KMT, de wettelijke regering, ging geven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Cuba is niet bezet of geïnfiltreerd door Rusland, Fidel kwam zonder hulp aan de macht. En volgens mij Mao ook.
Hooguit de helft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelul, de bevolking van de Krim wil bij Rusland. Er is geen enkele aanwijzing dat Poetin ook West-Oekraïne wil innemen.
Hier staat niet dat Mao hulp kreeg van Stalin. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Civil_Warquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor. Mao kreeg gewoon het gebied cadeau. Je dacht toch niet dat Stalin dat aan de KMT, de wettelijke regering, ging geven?
quote:En Cuba was gewoon een KGB operatie.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelul, de bevolking van de Krim wil bij Rusland. Er is geen enkele aanwijzing dat Poetin ook West-Oekraïne wil innemen.
Peilingen boeien niet veel, verkiezingen wel en in maart komt er een referendum. Dan zien jullie mijn gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen meerderheid hé.
Waarom zou je bij de EU willen horenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef Straatklinker het volgende:
Eigenlijk toch wel triest dat het gewoon zo kut gaat in je land dat je bij Rusland wil horen![]()
Of willen ze allemaal Russisch worden vanwege de vodka en broederschap?
En nu de percentages die onderdeel van Oekraïne willen blijven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen meerderheid hé.
Als Poetin's trawanten het organiseren weet ik ook wel wie er gaat winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Peilingen boeien niet veel, verkiezingen wel en in maart komt er een referendum. Dan zien jullie mijn gelijk.
je kan er niet aan beginnen want dan is elk land binne 10 jaar opgedeeld in -tig stukken. bestaat bijv spanje binnen ene jaar niet meer. wordt de wereld niet persé beter vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja dat recht hebben ze. Maar moreel is het niet goed.
Hongarije jammert nog wat omdat ze zichzelf sinds Trianon in 1920 per definitie altijd zielig vinden. En verder zijn die landen er volgens mij doorgaans best tevreden mee. Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je bij de EU willen horenandere oostblok landen zijn er ook niet op vooruit gegaan.
Het is inderdaad al wel bekend wat de uitslag van dat "referendum" gaat worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Peilingen boeien niet veel, verkiezingen wel en in maart komt er een referendum. Dan zien jullie mijn gelijk.
lees de biografie van wang en haar man over mao en kom dan es terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hier staat niet dat Mao hulp kreeg van Stalin. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_Civil_War
[..]Complotdenker...
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je kan er niet aan beginnen want dan is elk land binne 10 jaar opgedeeld in -tig stukken. bestaat bijv spanje binnen ene jaar niet meer. wordt de wereld niet persé beter van
De landen die aansluiting hebben gezocht bij de Europa zijn er juist wel vooruit op gegaan. In tegenstelling tot Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Oekraïne etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou je bij de EU willen horenandere oostblok landen zijn er ook niet op vooruit gegaan.
En de Tsjetsjenen ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |