op zich wel maar die landjes hebben dan eigenlijk geen bestaansmiddelen. te klein werkt niet. en de basken zijn al vrijwel onafhankelijk. alleen defensie en buitenlandse zaken doen ze niet. vergaand autonoom kan ook oplossing zijn hèquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
Voornamelijk criminelen dus, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen meerderheid hé.
"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Hongarije jammert nog wat omdat ze zichzelf sinds Trianon in 1920 per definitie altijd zielig vinden. En verder zijn die landen er volgens mij doorgaans best tevreden mee. Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.
nee die hebben liever de russen weer over de vloer. túúrlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..
http://www.thecommentator(...)o_so_anyway_on_jan_1
Euro adoption will cap a journey of more than two decades for the former Soviet republic, which will become the fourth former communist country in the currency area after Slovakia, Slovenia and neighboring Estonia. The government of Valdis Dombrovskis, which is spearheading the switch, pushed through austerity measures worth 16 percent of gross domestic product as part of a bailout program that shored up finances and kept the currency pegged to the euro. The economy, which shrank by more than a fifth in 2008-2009, is growing at the fastest pace in the European Union this year.
http://www.bloomberg.com/(...)blic-resentment.html
Latvia joins eurozone, but half of population opposed
http://rt.com/business/latvia-divided-join-euro-050/
Majority of Latvians oppose joining eurozone: poll
http://www.nst.com.my/lat(...)rozone-poll-1.359312
Zo graag wil de bevolking dat dus niet.
Dat is wat anders dan je eerst zei.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo graag wil de bevolking dat dus niet.
Gaap... Dat is al een miljard keer gevraagd, het is antwoord is ja. Nogmaals, ik ben geen aanhanger van Poetin of Rusland.quote:
Beschermen waartegen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef Charismatisch het volgende:
Poetin: geweld is laatste middel
De Russische president Poetin zegt dat er op dit moment geen aanleiding is om geweld te gebruiken in Oekraïne. Wel benadrukt hij dat hij er alles aan zal doen om de Russen in Oekraïne te beschermen. Een militaire actie is een laatste middel, zei hij in een gesprek met journalisten.
http://nos.nl/artikel/618835-poetin-geweld-is-laatste-middel.html
Hoezo werkt dat niet? Er zijn landen veel kleiner, en de oude situatie kan weer terug als het toch niet werkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
op zich wel maar die landjes hebben dan eigenlijk geen bestaansmiddelen. te klein werkt niet.
Ik pleit nergens voor onafhankelijkheid, ik zeg alleen dat de bevolking dat moet beslissen in een referendum.quote:en de basken zijn al vrijwel onafhankelijk. alleen defensie en buitenlandse zaken doen ze niet. vergaand autonoom kan ook oplossing zijn hè
maar een ieder die ze in de weg zit mag je overheersen, wegjagen of doden. oké.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gaap... Dat is al een miljard keer gevraagd, het is antwoord is ja. Nogmaals, ik ben geen aanhanger van Poetin of Rusland.
tegen zichzelfquote:
Hou toch op met je getroll.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee die hebben liever de russen weer over de vloer. túúrlijk.
waarom dat niet werkt. sjezus. doet jij ff in je eentje economietje oprichten en kom dan es terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat niet? Er zijn landen veel kleiner, en de oude situatie kan weer terug als het toch niet werkt.
[..]
Ik pleit nergens voor onafhankelijkheid, ik zeg alleen dat de bevolking dat moet beslissen in een referendum.
laat die russen maar eens aan hun democratie werken voor ze net als Stalin wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee die hebben liever de russen weer over de vloer. túúrlijk.
Jij zegt:quote:
Maar de bevolking is daar dus helemaal niet blij mee.quote:Estland en Letland hebben zelfs na begin van de economische crisis nog de euro ingevoerd. Dat zegt genoeg.
Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie en dat willen we niet meer" geblaat).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het onderdrukking en hypocriet als dat niet mag. De bevolking van Catalonië en de Basken kunnen prima onafhankelijk worden.
Dat is jouw troll conclusie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar een ieder die ze in de weg zit mag je overheersen, wegjagen of doden. oké.
Want die "fascisten" hebben het gemunt op de etnische Russen?quote:
En wie beschermt de Oekraieners tegen de fascisten uit Moskou?quote:
zoals lega nord in italië.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie" geblaat).
Al die mini gebiedjes die onafhankelijk willen worden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
waarom dat niet werkt. sjezus. doet jij ff in je eentje economietje oprichten en kom dan es terug.
Verplicht sociaal doen is onzin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Catalonië onafhankelijk is dat ook niet zoiets als dat de Randstad zegt dat ze onafhankelijk willen worden omdat ze niet sociaal willen doen met de rest van Nederland (zo van "wij betalen wel alles voor jullie en dat willen we niet meer" geblaat).
Al die mini gebiedjes die onafhankelijk willen worden
Doe niet zo dom en lees de reeks even door dit is al honderd keer herhaalt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want die "fascisten" hebben het gemunt op de etnische Russen?
En wie zijn die fascisten dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |