abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137388498
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Dit gelooft toch werkelijk niemand.
Waarom niet eigenlijk?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:48:23 #277
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137388533
BreakingNews twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 18:46:50 Russia says it will retaliate for any US sanctions over Ukraine - @ReutersWorld http://t.co/ZL2M2cu2Sr reageer retweet
pi_137388729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
Heb jij ooit zo'n goed getraind en vooral goed bewapende civiele militie gezien die met deze snelheid en coördinatie binnen is gevallen. De mannen hebben bijvoorbeeld allemaal dezelfde pakken maar toevallig ontbreekt het vlaggetje op de schouder. Daarnaast hebben verschillende militairen al hun mond voorbij gepraat over welk regiment ze zitten en dat ze werkelijk Russische militairen zijn. Op CNN en Al Jazeera heb ik dit gehoord van twee verschillende verslaggevers. Bronnen zal ik nog wel opzoeken.

[Edit] Hoe komen burgers aan zoveel tijd om deze hele actie uit te voeren? De levensstandaard in Rusland lijkt me niet dermate hoog dat burgers zomaar wekenlang zo'n actie kunnen bekostigen. Ook de logistiek erachter is duur.

Daarnaast is de retoriek van Poetin raar, hij zegt ja ze mogen hier zijn maar het zijn geen Russische troepen. Als het niet je troepen zijn waarom houd je er dan hele persconferenties over. Dan is een betere tactiek om het gewoon botweg te ontkennen en wellicht nog om het zelfs niet te ondersteunen of geen uitspraken over te doen.

Daarnaast omarmt Poetin de daden van deze zogenaamde niet Russische militairen en onder internationale staatsaansprakelijkheidsheid draag je dan ook verantwoordelijkheid voor de schade. In die zin is het ook geen slimme move als het echt geen Russische militairen zijn.
pi_137388740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
BreakingNews twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 18:46:50 Russia says it will retaliate for any US sanctions over Ukraine - @ReutersWorld http://t.co/ZL2M2cu2Sr reageer retweet
Begrijpelijk, ik zou ook kwaad zijn als jij een land binnenvalt voor haar olie en dan zegt je mag een land niet binnenvallen met neppe beschuldigen :')
pi_137388789

_O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:57:47 #281
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137388811
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..
http://www.thecommentator(...)o_so_anyway_on_jan_1

Euro adoption will cap a journey of more than two decades for the former Soviet republic, which will become the fourth former communist country in the currency area after Slovakia, Slovenia and neighboring Estonia. The government of Valdis Dombrovskis, which is spearheading the switch, pushed through austerity measures worth 16 percent of gross domestic product as part of a bailout program that shored up finances and kept the currency pegged to the euro. The economy, which shrank by more than a fifth in 2008-2009, is growing at the fastest pace in the European Union this year.
http://www.bloomberg.com/(...)blic-resentment.html

Latvia joins eurozone, but half of population opposed
http://rt.com/business/latvia-divided-join-euro-050/

Majority of Latvians oppose joining eurozone: poll
http://www.nst.com.my/lat(...)rozone-poll-1.359312

Zo graag wil de bevolking dat dus niet.
Oh nu zijn peilingen opeens wel relevant _O- ?
pi_137388818
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Begrijpelijk, ik zou ook kwaad zijn als jij een land binnenvalt voor haar olie en dan zegt je mag een land niet binnenvallen met neppe beschuldigen :')
Nou ik ben heel blij met die olie die we in eigen zak hebben gestopt!
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 18:59:25 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137388877
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De meest mainstream bron die ik kon vinden: http://www.theguardian.com/world/2002/apr/22/warcrimes.comment
lijkt me theoretisch allemaal ... geen feitelijk onderbouwt verhaal

nu met alle informatie die we nu hebben is de conclusie iig dat die bosnische jihad een beetje een hype was aangedikt door de servische propagandamachine
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137388884
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Iets over met twee maten meten enzo. Het is lastig discussieren met iemand die zijn eigen waarde hecht aan twee dezelfde type bronnen maar dingen zomaar afwijst omdat het hem niet uitkomt en dan roept vrijheid van meningsuiting. _O-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:59:43 #285
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137388886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

1 peiling vind ik niet relevant, 2 of meer wel.
Anti-Turkije
pi_137388892
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ik ben heel blij met die olie die we in eigen zak hebben gestopt!
Ja jij wel maar daar heb jij wel 1 miljoen onschuldige mensen voor vermoord :) Er kleeft heel veel onschuldig bloed aan de handen van de VS, veel meer dan die van de Russen, veel en veel meer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 19:00:52 ]
pi_137388905
quote:
"Zoals altijd in dit soort situaties, uitgelokt door overhaaste en onverantwoordelijke acties door Washington, benadrukken wij: dit is niet onze keuze."
Keuzes heb je altijd, ze hebben zich er niet mee te bemoeien, interne aangelegenheid! En nee, ik ben niet Pro Amerikaan, maar ook de russen geilen op EXPANSIEDRIFT
pi_137388920
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef SadPanda het volgende:

[..]

"Latvia will join the euro on 1 January but nearly 60 percent of Latvians oppose the single currency....Latvians have endured steep wage cuts, rather than Lat devaluation, as the government sought to get the country out of economic crisis while keeping on track to join the euro," it said..
http://www.thecommentator(...)o_so_anyway_on_jan_1

Euro adoption will cap a journey of more than two decades for the former Soviet republic, which will become the fourth former communist country in the currency area after Slovakia, Slovenia and neighboring Estonia. The government of Valdis Dombrovskis, which is spearheading the switch, pushed through austerity measures worth 16 percent of gross domestic product as part of a bailout program that shored up finances and kept the currency pegged to the euro. The economy, which shrank by more than a fifth in 2008-2009, is growing at the fastest pace in the European Union this year.
http://www.bloomberg.com/(...)blic-resentment.html

Latvia joins eurozone, but half of population opposed
http://rt.com/business/latvia-divided-join-euro-050/

Majority of Latvians oppose joining eurozone: poll
http://www.nst.com.my/lat(...)rozone-poll-1.359312

Zo graag wil de bevolking dat dus niet.
Valt nog best mee toch aangezien 30% Russisch is
En we moeten niet te hard vasthouden aan polls
pi_137388929
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Heb jij ooit zo'n goed getraind en vooral goed bewapende civiele militie gezien die met deze snelheid en coördinatie binnen is gevallen. De mannen hebben bijvoorbeeld allemaal dezelfde pakken maar toevallig ontbreekt het vlaggetje op de schouder. Daarnaast hebben verschillende militairen al hun mond voorbij gepraat over welk regiment ze zitten en dat ze werkelijk Russische militairen zijn. Op CNN en Al Jazeera heb ik dit gehoord van twee verschillende verslaggevers. Bronnen zal ik nog wel opzoeken.

[Edit] Hoe komen burgers aan zoveel tijd om deze hele actie uit te voeren? De levensstandaard in Rusland lijkt me niet dermate hoog dat burgers zomaar wekenlang zo'n actie kunnen bekostigen. Ook de logistiek erachter is duur.

Daarnaast is de retoriek van Poetin raar, hij zegt ja ze mogen hier zijn maar het zijn geen Russische troepen. Als het niet je troepen zijn waarom houd je er dan hele persconferenties over. Dan is een betere tactiek om het gewoon botweg te ontkennen en wellicht nog om het zelfs niet te ondersteunen of geen uitspraken over te doen.

Daarnaast omarmt Poetin de daden van deze zogenaamde niet Russische militairen en onder internationale staatsaansprakelijkheidsheid draag je dan ook verantwoordelijkheid voor de schade. In die zin is het ook geen slimme move als het echt geen Russische militairen zijn.
Dat eerste wil helemaal niet betekenen dat dit officiële Russische soldaten zijn.

Het kunnen best milities/Pro Russische burgers zijn die getraind zijn. Let op: ik zeg niet dat ik het geloof, en begrijp eigenlijk ook niet in hoeverre dat de situaties zou veranderen.

Maar het is zeker wel mogelijk.
pi_137388936
Ga toch niet op SadPanda in. Als je hem negeert houdt het vanzelf op met die onzin. Voor rede is hij alleszins niet vatbaar. Zoveel is wel duidelijk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:01:25 #291
421524 SadPanda
pi_137388939
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me theoretisch allemaal ... geen feitelijk onderbouwt verhaal

nu met alle informatie die we nu hebben is de conclusie iig dat die bosnische jihad een beetje een hype was aangedikt door de servische propagandamachine
Als je zoekt vind je wel meer, en het is gewoon een respecteerde krant en een professor aan de universiteit.

Dat is niet echt relevant gezien niemand dat beweerde.
Anti-Turkije
pi_137388954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja jij wel maar daar heb jij wel 1 miljoen onschuldige mensen voor vermoord :) Er kleeft heel veel onschuldig bloed aan de handen van de VS, veel meer dan die van de Russen, veel en veel meer
Ik denk als je in de hele historie van de afgelopen 150 jaar kijkt van de VS en Rusland dat Rusland toch echt wel bovenaan staat qua aantal doden dankzij hun staatsdaden.
pi_137388974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Ik denk als je in de hele historie van de afgelopen 150 jaar kijkt van de VS en Rusland dat Rusland toch echt wel bovenaan staat qua aantal doden dankzij hun staatsdaden.
Achjoh :') Jij hebt mede door de Russen te danken dat wij geen Duits spreken en onder Hitler hadden geleefd ( Ik überhaupt niet want ik ben 16 _O- )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 19:02:58 ]
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 19:02:53 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137388987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

lijkt een 1 op 1 kopie van de afscheiding van slovenie

zo gek is het helemaal niet hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:02:57 #295
421524 SadPanda
pi_137388989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Ravvie het volgende:
Ga toch niet op SadPanda in. Als je hem negeert houdt het vanzelf op met die onzin. Voor rede is hij alleszins niet vatbaar. Zoveel is wel duidelijk.
:') Ik reageer op alles... Omdat ik zeg dat ik 1 peiling niet geloof is het weer onzin?
Anti-Turkije
pi_137389003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Klinkt als een genocide.
En ik wil het zeker niet te hard goed praten maar die cijfers liggen wel iets genuanceerder, of je moet beweren dat die Amerikanen zich zelf en auto's opblazen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te creëren en iedereen Saddam een jolijte peer vonden
Waar is die olie?
pi_137389006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Ravvie het volgende:
Het begint wel triest te worden als verschillende mensen in één topic dit vinden en deze persoon stug doorgaat.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:04:10 #298
421524 SadPanda
pi_137389033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Roarzcorp. het volgende:

[..]

Het begint wel triest te worden als verschillende mensen in één topic dit vinden en deze persoon stug doorgaat.
:') Ik reageer op alles... Omdat ik zeg dat ik 1 peiling niet geloof is het weer onzin?
Anti-Turkije
pi_137389048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat eerste wil helemaal niet betekenen dat dit officiële Russische soldaten zijn.

Het kunnen best milities/Pro Russische burgers zijn die getraind zijn. Let op: ik zeg niet dat ik het geloof, en begrijp eigenlijk ook niet in hoeverre dat de situaties zou veranderen.

Groot gelijk dat Poetin een aantal dagen de tijd nam en blijkbaar nu toch maar kiest om wel de nodige militaire maatregelen te treffen :)
pi_137389049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Met deze redenering kan je alles betwisten.

Daarnaast dat je niet inziet waarom het uitmaakt maakt wel duidelijk dat je de situatie niet helemaal overziet of begrijpt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')