SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Gelukkigquote:
ik zou tegen haar zeggen... neem jij gerustquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat ze zelf doet
Ze zit wel op de proat stoel vaneske
Uwes??? Bende gij unne Bosschenaar??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor die cameraman, wil jullie niet meer vervelen
nope, woon in het noordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Uwes??? Bende gij unne Bosschenaar??
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik vind dat Lot dreads niet staan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor die cameraman, wil jullie niet meer vervelen
Ook gezellig een leuk dingetje op tafel, een leuke placemat of servetje, een kaarsjequote:
Nee joh, Vanas heeft een middel gevonden om mensen weg te houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef Dotteke het volgende:
De keuken is open, het stof dwarrelt door de hele hut.
Maar voor de hygiëne mogen de bewoners niet in de 'keuken' komen
houden ze die niet in de kooi voor ongeleide projectielen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Andrea staat morgen op de art(s ) stand
het lijkt in elk geval wel te werkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh, Vanas heeft een middel gevonden om mensen weg te houden
Succes met Vanas danquote:
Ook de inlegverbanden opgeruimd uit Tampon Forest?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Andrea tegen Isa: ik heb alles buiten opgeruimd. Stenen zijn weg en alles is geveegd.
Ik val van de ene verbazing in de andere.
Ja, ze moet nu haar best doen hm.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Andrea tegen Isa: ik heb alles buiten opgeruimd. Stenen zijn weg en alles is geveegd.
Ze is idd buiten eweest om te roken maar dat was het idd ..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Huh? heeft ze dat allemaal gedaan??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Isa ook.....die heeft dreetje echt niet bezig gezien toen Isa zelf een paar keer vandaag druk aan het bezemen wasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij was alles al opgeruimd en geveegd toch buiten vandaag?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Ja, er is echt aandacht aan besteedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig een leuk dingetje op tafel, een leuke placemat of servetje, een kaarsje
Het poppetje van Lot kost 2 keer zoveel, vanwege materiaal kosten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef goldenoldie het volgende:
15 euro voor zo'n kutpoppetje van Lau???
zuidelijk dialect, noordelijk dialect, het wordt TOPquote:
Vast mee, gister stelde Lotquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef goldenoldie het volgende:
15 euro voor zo'n kutpoppetje van Lau???
Mag niet meer!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
De gasten zijn moeder en dochter. Het zou voor de gasten veel leuker zijn als ze op met de andere bewoners konden kletsen.
Doe es een gok.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Huh? heeft ze dat allemaal gedaan??
Ze is goed in het zogenaamde verward zijn hè? En iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij was alles al opgeruimd en geveegd toch buiten vandaag?
Geen regels!quote:
bord pakken en bij de bewoners aan tafel gaan zittenquote:
Vanas praat niet echt met tongval of dialect, die praat gewoon Helmondsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef martend het volgende:
[..]
zuidelijk dialect, noordelijk dialect, het wordt TOP
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
bord pakken en bij de bewoners aan tafel gaan zitten![]()
Dat zou een stunt zijn, doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
Das kut, kan ik nooit meer inetbankieren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef waxmask het volgende:
Kan alleen internetbankieren en betalen daar als je ABN pasje hebt...Wat een amateurs zeg....
of gezellig bij renevanlaaren zijn prinsesje aan bed gaan zitten etenquote:
Dat zou beter lopen, "aan tafel met de bewoners".quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
Ze heeft alleen vanmorgen verborgen etenswaren in de compostkuil gegooid en 2 zeilen en een plantengieter uit de kas gehaald. Verder heeft ze gegeten, gegeten, gerookt, gerookt, geschilderd, geschilderd en van voren en weer terugquote:
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef martend het volgende:
kijken of we morgen ook wat Cossers herkennen op de markt
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das kut, kan ik nooit meer inetbankieren.
ik ook dusquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef formule het volgende:
15 euro voor een poppetje
Een gezin moet er soms dagen van eten
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....Die lach ik straal uit en zal ik NOOIT meer serieus nemen hier. Beetje het Likkende Lassie syndroom...
Er zijn wel een paar dingen waarvoor ik zou gaan, maar ik wil niet in de rij staan om binnen te komen, en ook niet met mijn giegel op de camera'squote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....Die lach ik straal uit en zal ik NOOIT meer serieus nemen hier. Beetje het Likkende Lassie syndroom...
Andrea heeft vanavond even staan vegen bij de kas.. denk dat ze dat bedoelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef martend het volgende:
[..]
Isa ook.....die heeft dreetje echt niet bezig gezien toen Isa zelf een paar keer vandaag druk aan het bezemen was
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is goed in het zogenaamde verward zijn hè? En iedereen slikt het als zoete koek.
Enkele reis Rottumerplaat graag.
Ze hebben niks wat ze buiten niet 10 keer beter en goedkoper hebben dus bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar dingen waarvoor ik zou gaan, maar ik wil niet in de rij staan om binnen te komen, en ook niet met mijn giegel op de camera's
duidelijke mening? doorzetten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Tayu het volgende:
Aike vindt dat Laura het meest op haar lijkt.
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Tayu het volgende:
Aike vindt dat Laura het meest op haar lijkt.
Die lust volgens mij ook geen pik ja, of geen pik wil haar en heeft ze zich er maar in berust...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef Flow3r het volgende:
Aike is iets verder dan Laura maar verder lijkt Laura het meest op haar, aldus Aike
Isa speelde het slimquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef waxmask het volgende:
Nico en Rienk mogen vadertje en moedertje spelen, net als op de kleuterschool.
Ik zoek ook iedere keer die standhouders, bv vlees, brood, maar ik kan het niet vinden, wil gewoon hun visite kaartje ophalen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze hebben niks wat ze buiten niet 10 keer beter en goedkoper hebben dus bespaar je de moeite.
Na die zweefkut, hem eruit stemmen. Parasieten hebben ze daar niets aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Rienk wilt niet meer verkopen... Niks meer maken en zo.... Tsja, werken kan hij niet
Klopt, hele flauwe manier van antwoorden heeft zij, nooit eens een mening gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef D-B het volgende:
[..]
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.
Nu wel, niet zo heel blijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef beequeen het volgende:
Rienk gaat niks meer doen zonder Nico. Weet Nico dit ook?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef mangalie het volgende:
Heft Aike het nu over een puppy cursus?
Aike is onzijdig in heel veel dingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die lust volgens mij ook geen pik ja, of geen pik wil haar en heeft ze zich er maar in berust...
Volgens mij is een vereiste dat ze bij stichting Doen zitten, dus meestal kan je daar de adressen of contact gegevens wel vinden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik zoek ook iedere keer die standhouders, bv vlees, brood, maar ik kan het niet vinden, wil gewoon hun visite kaartje ophalen!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
Aike heeft zo veel geleerd van haar baas, zoveel managementervaring.. out of the box denken etc..
[ afbeelding ]
Alles wat zij verzint is from the box within a box within a box... Nog ouder dan de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
Aike heeft zo veel geleerd van haar baas, zoveel managementervaring.. out of the box denken etc..
[ afbeelding ]
Klopt, maar ze knalt wel de stemmen naar Hakim, heeft ze super gedaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, hele flauwe manier van antwoorden heeft zij, nooit eens een mening geven
Dat zei ze nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Aike had een goed gevoel bij Andrea bij binnenkomst, een liefdevolle vrouw
Ze vindt het moeilijk om na alles wat er gebeurd is dat nog zo te zien
Dingenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Flow3r het volgende:
Aike vindt het nu moeilijk met Andrea om nog steeds gewoon......
Valt wel mee, want ze begon met dat Billy het verst van haar afstaat, en dat ze zichzelf het meest in Laura zou herkennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef D-B het volgende:
[..]
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.
[ afbeelding ]
Ze knalt haar eruit! Super!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Aike is puur zakelijk, Andrea precies tegenovergestelde. Die 2 vinden elkaar, of haten elkaar... En ik ga meer voor het laatstequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Het kwam er wel op neerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Aike had een goed gevoel bij Andrea bij binnenkomst, een liefdevolle vrouwZe vindt het moeilijk om na alles wat er gebeurd is dat nog zo te zien
[ afbeelding ]
Duh!!!!!!! hakim weg heeft de hele dynamiek veranderdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:01 schreef Parlay het volgende:
Aike: 1 persoon kan gewoon de hele groepsdynamiek omgooien
Nee, te slecht voor zo een goede film.quote:
Ik hoop dat het wel zo misgaat dat het nooit meer mag van de Febo.... en dat iedereen de hand op de knip houdt vanwege de belachelijk hoge prijzen. En wederom zul je zien dat standhouders weer niks verdienen en zij (utopianen) er met de poet vandoor gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij is blij en gaat morgen wederom een succes maken van de bio-markt![]()
[ afbeelding ]
Ik snap haar.. Het zijn allemaal nutteloze emoties...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef Parlay het volgende:
Aike maak een zin af![]()
Met emoties is het al snel eh......eh.......maar......eh.....
Ze noemde met name andere dames, toen ze Laura troostten, dus wss zowieso Lot & Bil.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike vindt dat veel mensen daar alles op zichzelf betrekken.
Behalve zijzelf. Ze is zo goed he die Aikequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike vindt dat veel mensen daar alles op zichzelf betrekken.
Kost anders geen drol, emotiesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap haar.. Het zijn allemaal nutteloze emoties...
Eigenlijk wel.....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Behalve zijzelf. Ze is zo goed he die Aike
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zitten nu sommigen Andrea als favoriet te stemmen...![]()
![]()
Yup ik ook. Kut poll is kut....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Dus toch massa-hypnose..........quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Ja, ze moet beschermd worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Die maakt wel beeldenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Nee, maar waarom wel? Ze is daar niet in gegaan om iedere avond karaoke te zingen en tractors te begraven met ruud...quote:
Inderdaad, vreemd concept zo. Het is leuker om met iedereen mee te eten, of dat je er dan een soort arrangement van maakt ofzo met achteraf nog dat wijntje en kampvuurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Best saai dat eten bij Vanessa.
Kan me zo voorstellen dat mensen liever ook de andere bewoners wat langer ontmoeten.
25 euro om bij het kampvuur buiten een wijntje te drinken met alle bewoners lijkt mij veel leuker
Ja inderdaad, Als het eten met Billy was geweest, had ik mij allang aangemeld. En dan zal ik mij erg verheugen op het toetje!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Best saai dat eten bij Vanessa.
Kan me zo voorstellen dat mensen liever ook de andere bewoners wat langer ontmoeten.
25 euro om bij het kampvuur buiten een wijntje te drinken met alle bewoners lijkt mij veel leuker
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Laten we eerst eens beginnen met iemand die een fatsoenlijke restaurant waardige maaltijd kan bereiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Inderdaad, vreemd concept zo. Het is leuker om met iedereen mee te eten, of dat je er dan een soort arrangement van maakt ofzo met achteraf nog dat wijntje en kampvuurtje.
tuuk mag dat er zijn ook mensen die van poepseks houdenquote:
Lezen is ook zo kutquote:
Ik heb echt geen idee waarom ze er wel inzit eigenlijk. Volgens mij zei ze een keer dat ze juist meer wil doen met intermenselijke dingen eh......ja.......quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom wel? Ze is daar niet in gegaan om iedere avond karaoke te zingen en tractors te begraven met ruud...
quote:
Was gisteren ook een POLL op de FP, wat ga jij doen op 29, 30 en 31 februari.quote:
Zijn die hier?? Namen graagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk mag dat er zijn ook mensen die van poepseks houden
En dat hoeven niet dezelfde mensen te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk mag dat er zijn ook mensen die van poepseks houden
Ik denk dat dat juist niet zoveel uit maakt als je gezellig met de andere bewoners kan zitten, niet dat ik daar zin in zou hebben. Maar nu draait het inderdaad om het eten, wat niet restaurant waardig is. Maar ach,volgens mij willen mensen ook gewoon met hun kop op tv, en Utopia met hun eigen ogen zien. Ze komen echt niet voor het etenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Laten we eerst eens beginnen met iemand die een fatsoenlijke restaurant waardige maaltijd kan bereiden.
zeg ik hierquote:
Ja die had allang hier moeten hangen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Isa: Wat hang mijn schilderijtje daar nou zielig? Uberzielig.
Als jij je gezicht een toiletpot vindquote:
Heb jij die echt besteld? Dat is wel een beetje jammer dan jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die had allang hier moeten hangen.![]()
Wacht al een week.
En mijn knuffel is achterovergedrukt door de redactie.
Zaken doen met Utopia.
We horen je niet hehquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef -sabine- het volgende:
Ruud roept Bil terwijl ie onder de douche staat.
Bil zegt dat ze druk is en even later zegt ze dat ie het niet zelf moet doen.
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Billy schreeuwt: Ruud: niet zelf doen nou he!!!!!
jaquote:
quote:
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb jij die echt besteld? Dat is wel een beetje jammer dan ja
Hoax, een fokker op een zolderkamer heeft geen wederhelft op een laptop toevallig ergens op fotoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]Moet alleen nog een zooi aansluiten en dergelijke.... Dus zit het vrouwtje even op een kleedje met dr lappie...
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze pakken dat verkeert aan. Je kan beter een stampot restaurant maken. Past ook meer bij Vanessa.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist niet zoveel uit maakt als je gezellig met de andere bewoners kan zitten, niet dat ik daar zin in zou hebben. Maar nu draait het inderdaad om het eten, wat niet restaurant waardig is. Maar ach,volgens mij willen mensen ook gewoon met hun kop op tv, en Utopia met hun eigen ogen zien. Ze komen echt niet voor het eten
je hebt gelijk maar de streams waren zoooooooooooo saai!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Even over het vorige topic. Er werd heel erg offtopic door over tv programma's te praten en user Copycat zei daar wat van. Ok ze vroeg het misschien niet met handschoentjes aan maar ze had zeker een punt en als ik het op tijd gezien had, had ik er ook wat van gezegd. Reacties als "dit is ons Utopia" wens ik dan ook niet te zien.
En reacties op deze post kunnen wat mij betreft in FB.
Er is toch geen plicht om constant te posten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar de streams waren zoooooooooooo saai!
ontopic: bil heeft ruud zijn bed opgemaakt
En wordt volgende maand pas bezorgd vrees ik .....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.
Maar de knuffel is niet afgeleverd (wel aangekomen volgens track n trace). Dus die ligt bij een redactielid thuis waarschijnlijk.
Ze gingen ook weer douchen vanavond ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch geen plicht om constant te posten?
Thx voor de tip.. FB hé? Okquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Even over het vorige topic. Er werd heel erg offtopic door over tv programma's te praten en user Copycat zei daar wat van. Ok ze vroeg het misschien niet met handschoentjes aan maar ze had zeker een punt en als ik het op tijd gezien had, had ik er ook wat van gezegd. Reacties als "dit is ons Utopia" wens ik dan ook niet te zien.
Jij draagt toch ook niks bij behalve commentaar op streamers? Bedoel het niet kwaad hoor, maar iedereen gaat OT hier. Dat met die series was beetje te, en deed er zelf aan mee. Maar niemand bedoelde het kwaad naar CC, meer als gein, ze neemt het mijn inziens te zwaar op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch geen plicht om constant te posten?
Zo weer een probleem opgelostquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Offtopic: daar zijn van die gasten voor met blauwe namen... Ze proberen het in ieder geval. Zelfs ik ageer wel, maar probeer dan weer beetje ontopic te blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
B.V Paulus de Boskabouterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij draagt toch ook niks bij behalve commentaar op streamers? Bedoel het niet kwaad hoor, maar iedereen gaat OT hier. Dat met die series was beetje te, en deed er zelf aan mee. Maar niemand bedoelde het kwaad naar CC, meer als gein, ze neemt het mijn inziens te zwaar op.
Nahh als Blauw én Cc reageren zou ik maar oppassen wat je zegt hier...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offtopic: daar zijn van die gasten voor met blauwe namen... Ze proberen het in ieder geval. Zelfs ik ageer wel, maar probeer dan weer beetje ontopic te blijven1 of 2 topics later erover beginnen... is dan weer beetje, jammer..
Zou jammer zijn. Mijn aandacht verslap wat op deze manier...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En wordt volgende maand pas bezorgd vrees ik .....
Deze post van jou had eigenlijk ook in FB geplaatst moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
deze heeft Joey gemaaktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef jovencita01 het volgende:
waar kan ik die tekening vinden die Joey gemaakt heeft? Sorry ben een dombo!
sprekend lotquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ik heb een goede staat van dienst...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh als Blauw én Cc reageren zou ik maar oppassen wat je zegt hier...
Een aantal inwoners zijn aan het lobbyen voor een eenmalige? bonus van bv 50 euro p.p. na de markt, wss meer in centraal maandag hierover. Zal wel afhankelijk zijn van de omzet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef mootie het volgende:
Als Lot al die bandjes verkoopt kan ze een paar weken stevig doorroken. Er hangen er zeker een stuk of 50?
Ik hoorde het ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef beequeen het volgende:
Andrea: als een boderliner wil ik echt alles tegelijk doen. Ik ben geen boderliner hoor.
Nite, nite all.
echt, wil haar vader die echt hebben van zijn dochter, maar nogmaals, waar vindt ik die afbeeldingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
TYquote:
Lot leek erop te hinten dat haar fadur hem gekocht heeft, want ze wilde dat zo graag. Maandag word ie opgehaald omdat biomarkt volgeboekt is.quote:
Die bonus is al uitgekeerd om de negatieve saldi van de bewoners recht te trekken voor alcohol en peukenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Een aantal inwoners zijn aan het lobbyen voor een eenmalige? bonus van bv 50 euro p.p. na de markt, wss meer in centraal maandag hierover. Zal wel afhankelijk zijn van de omzet.
Met name degene die in de min staan en/of peuken/dranken will zijn uiteraards voor.![]()
Rienk lijkt filakant tegen, maarja dat hielp hem eerder ook niet veel.
Lijkt alsof ze aan der kont zit te krabben..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
En pas 21.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
Je kunt veel zeggen over Joey maar hij weet wel overzicht te bewaren, mensen aan hun taken te herinneren en Andrea in te tomen.
Tsja ze willen meer dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die bonus is al uitgekeerd om de negatieve saldi van de bewoners recht te trekken voor alcohol en peuken
Joey is ondernemer en onderneemt. Heeft doorzettingsvermogen en zet door. Hij doet eigenlijk alles dat Hakim zei dat hij zou doenquote:
dat blijft een hekel puntje, zakgeld-drank-peukenquote:
haha ik zat al de gehele tijd te kijken of ik Joeys schilderij kon ontdekken want ze vonden hem zo mooi en goed gemaakt. Toen ik hem zag dacht ik wtf? Proest wat lelijk en totaal niet knap gemaakt. Ze hadden het er over hoe goed hij kon tekenen...quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Rica het volgende:
Lot is een soort venus of willendorf inderdaad.
heeft vanavond de haren van emil gekniptquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]Ben benieuwd of Joey meer kan, of is dit het enige truukje?
Joey heeft anatomisch goed getekend... Dat is knap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha ik zat al de gehele tijd te kijken of ik Joeys schilderij kon ontdekken want ze vonden hem zo mooi en goed gemaakt. Toen ik hem zag dacht ik wtf? Proest wat lelijk en totaal niet knap gemaakt. Ze hadden het er over hoe goed hij kon tekenen...
En ook rappen en zingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef martend het volgende:
[..]
heeft vanavond de haren van emil geknipt
Nee joh..maak je een geintje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joey heeft anatomisch goed getekend... Dat is knap.
Dat ie veelzijdig is heb ik gezien. Maar kan hij een kapsel en een soort schildering. Daar ben ik nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef martend het volgende:
[..]
heeft vanavond de haren van emil geknipt
Als hij nu nog gekke grappen heeft, ben ik fanquote:
Kan je haar niet mailen dan? Wat idioot en jammer van ze.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.
Maar de knuffel is niet afgeleverd (wel aangekomen volgens track n trace). Dus die ligt bij een redactielid thuis waarschijnlijk.
Maar dat is in de zomer weer niet handig. Ze moet gewoon de "Utopiabeleving" wat groter maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ze pakken dat verkeert aan. Je kan beter een stampot restaurant maken. Past ook meer bij Vanessa.
In Utopia-termen: jhaquote:
Wat een blamage die "prenten" maar ja voor ieder wat wils!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel: http://www.utopiawebwinkel.nl/
Ik vind alleen die arm een rarae kant op gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij is aanwezig, en heeft kijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joey is ondernemer en onderneemt. Heeft doorzettingsvermogen en zet door. Hij doet eigenlijk alles dat Hakim zei dat hij zou doen
hahaha! Was het even vergeten.quote:
Alles wat joey tekent is echter dan wat daar rondloopt.....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind alleen die arm een rarae kant op gaan
Kussen/neuken met Billy: 10 euro. Voor de volgende bio-markt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Paul kust Bil voor de zoveelste keer op de mond
hij wil ruud proeven?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Paul kust Bil voor de zoveelste keer op de mond
klopt, de rondingen zijn super!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
daar is niks bio's aanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kussen/neuken met Billy: 10 euro. Voor de volgende bio-markt.
Wat ik zo gezien heb, doe het maar eens naquote:
Dat is net heel erg bioquote:
das een geheel nieuwe biocultuur.quote:
Klopt, geef mensen aandacht over de top, en dan gaan ze twijfelenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef martend het volgende:
Isa checkt weer even bij dreetje, het blijft een klasse chick ons Isa
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef lorrie03 het volgende:
andrea is de grote favoriet in fok poll??
freaking alien johquote:
Helaas werkt bij Andrea maar 1 ding.. Geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Klopt, geef mensen aandacht over de top, en dan gaan ze twijfelen
pappen en nathoudenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Helaas werkt bij Andrea maar 1 ding.. Geen aandacht geven.
Straks de prentjes, bij de vrouwen van anton Heyboer?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef -sabine- het volgende:
Isa heeft nu niet door hoezeer ze Andrea kwetst, door over dr ouders en vriendinnen te praten.
Dre zei net al dat het zeer deed, anderen goede post (waar ze wel vrolijk op reageerde) en zij heeft die foto's van Anton gelezen, toen alles nog goed was.
Andrea's schilderijen en de biomarkt.
Ze wordt echt uit de wind gehouden.
dan steek ik hem toch liever in haar composthoopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Stroom het volgende:
[..]
zie het als je lul in de composthoop steken...hartstikke bio heur....
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Met rochels van Paul en etensrestenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
Lot vraagt of de bakjes met aarde " geluksaarde" zijn
Die webshop heeft Joey knap gemaaktquote:
Dat is de opdracht daar ja... Lijkt me zo stoer, als iedereen ineens andrea negeert.. Heeft Jimmy ineens echt wat te doen.quote:
ja echt wtf zoveel stemmen voor paardebek briesaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn er een paar slaapkoppen behoorlijk in de war, dit is geen EXITPOLL maar een POPIPOLL![]()
[ afbeelding ]
Er zijn heerlijke zomer stampotten te bedenken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kan je haar niet mailen dan? Wat idioot en jammer van ze.
[..]
Maar dat is in de zomer weer niet handig. Ze moet gewoon de "Utopiabeleving" wat groter maken.
Isaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt wtf zoveel stemmen voor paardebek briesa
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn er een paar slaapkoppen behoorlijk in de war, dit is geen EXITPOLL maar een POPIPOLL![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikken![]()
Ik wil de notaris spreken die dit controleertquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
Andrea eruit, dat is een ziek persoon, die de rest van de groep tegenhoudquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikken![]()
Best een goede vraag voor Lots doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
Lot vraagt of de bakjes met aarde " geluksaarde" zijn
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |