Een aantal inwoners zijn aan het lobbyen voor een eenmalige? bonus van bv 50 euro p.p. na de markt, wss meer in centraal maandag hierover. Zal wel afhankelijk zijn van de omzet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef mootie het volgende:
Als Lot al die bandjes verkoopt kan ze een paar weken stevig doorroken. Er hangen er zeker een stuk of 50?
Ik hoorde het ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef beequeen het volgende:
Andrea: als een boderliner wil ik echt alles tegelijk doen. Ik ben geen boderliner hoor.
Nite, nite all.
echt, wil haar vader die echt hebben van zijn dochter, maar nogmaals, waar vindt ik die afbeeldingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
TYquote:
Lot leek erop te hinten dat haar fadur hem gekocht heeft, want ze wilde dat zo graag. Maandag word ie opgehaald omdat biomarkt volgeboekt is.quote:
Die bonus is al uitgekeerd om de negatieve saldi van de bewoners recht te trekken voor alcohol en peukenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Een aantal inwoners zijn aan het lobbyen voor een eenmalige? bonus van bv 50 euro p.p. na de markt, wss meer in centraal maandag hierover. Zal wel afhankelijk zijn van de omzet.
Met name degene die in de min staan en/of peuken/dranken will zijn uiteraards voor.![]()
Rienk lijkt filakant tegen, maarja dat hielp hem eerder ook niet veel.
Lijkt alsof ze aan der kont zit te krabben..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
En pas 21.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
Je kunt veel zeggen over Joey maar hij weet wel overzicht te bewaren, mensen aan hun taken te herinneren en Andrea in te tomen.
Tsja ze willen meer dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die bonus is al uitgekeerd om de negatieve saldi van de bewoners recht te trekken voor alcohol en peuken
Joey is ondernemer en onderneemt. Heeft doorzettingsvermogen en zet door. Hij doet eigenlijk alles dat Hakim zei dat hij zou doenquote:
dat blijft een hekel puntje, zakgeld-drank-peukenquote:
haha ik zat al de gehele tijd te kijken of ik Joeys schilderij kon ontdekken want ze vonden hem zo mooi en goed gemaakt. Toen ik hem zag dacht ik wtf? Proest wat lelijk en totaal niet knap gemaakt. Ze hadden het er over hoe goed hij kon tekenen...quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:27 schreef Rica het volgende:
Lot is een soort venus of willendorf inderdaad.
heeft vanavond de haren van emil gekniptquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]Ben benieuwd of Joey meer kan, of is dit het enige truukje?
Joey heeft anatomisch goed getekend... Dat is knap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha ik zat al de gehele tijd te kijken of ik Joeys schilderij kon ontdekken want ze vonden hem zo mooi en goed gemaakt. Toen ik hem zag dacht ik wtf? Proest wat lelijk en totaal niet knap gemaakt. Ze hadden het er over hoe goed hij kon tekenen...
En ook rappen en zingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef martend het volgende:
[..]
heeft vanavond de haren van emil geknipt
Nee joh..maak je een geintje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joey heeft anatomisch goed getekend... Dat is knap.
Dat ie veelzijdig is heb ik gezien. Maar kan hij een kapsel en een soort schildering. Daar ben ik nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef martend het volgende:
[..]
heeft vanavond de haren van emil geknipt
Als hij nu nog gekke grappen heeft, ben ik fanquote:
Kan je haar niet mailen dan? Wat idioot en jammer van ze.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.
Maar de knuffel is niet afgeleverd (wel aangekomen volgens track n trace). Dus die ligt bij een redactielid thuis waarschijnlijk.
Maar dat is in de zomer weer niet handig. Ze moet gewoon de "Utopiabeleving" wat groter maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ze pakken dat verkeert aan. Je kan beter een stampot restaurant maken. Past ook meer bij Vanessa.
In Utopia-termen: jhaquote:
Wat een blamage die "prenten" maar ja voor ieder wat wils!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel: http://www.utopiawebwinkel.nl/
Ik vind alleen die arm een rarae kant op gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij is aanwezig, en heeft kijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joey is ondernemer en onderneemt. Heeft doorzettingsvermogen en zet door. Hij doet eigenlijk alles dat Hakim zei dat hij zou doen
hahaha! Was het even vergeten.quote:
Alles wat joey tekent is echter dan wat daar rondloopt.....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind alleen die arm een rarae kant op gaan
Kussen/neuken met Billy: 10 euro. Voor de volgende bio-markt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Paul kust Bil voor de zoveelste keer op de mond
hij wil ruud proeven?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Paul kust Bil voor de zoveelste keer op de mond
klopt, de rondingen zijn super!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
daar is niks bio's aanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kussen/neuken met Billy: 10 euro. Voor de volgende bio-markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |