Dat is net heel erg bioquote:
das een geheel nieuwe biocultuur.quote:
Klopt, geef mensen aandacht over de top, en dan gaan ze twijfelenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef martend het volgende:
Isa checkt weer even bij dreetje, het blijft een klasse chick ons Isa
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef lorrie03 het volgende:
andrea is de grote favoriet in fok poll??
freaking alien johquote:
Helaas werkt bij Andrea maar 1 ding.. Geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Klopt, geef mensen aandacht over de top, en dan gaan ze twijfelen
pappen en nathoudenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Helaas werkt bij Andrea maar 1 ding.. Geen aandacht geven.
Straks de prentjes, bij de vrouwen van anton Heyboer?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef -sabine- het volgende:
Isa heeft nu niet door hoezeer ze Andrea kwetst, door over dr ouders en vriendinnen te praten.
Dre zei net al dat het zeer deed, anderen goede post (waar ze wel vrolijk op reageerde) en zij heeft die foto's van Anton gelezen, toen alles nog goed was.
Andrea's schilderijen en de biomarkt.
Ze wordt echt uit de wind gehouden.
dan steek ik hem toch liever in haar composthoopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Stroom het volgende:
[..]
zie het als je lul in de composthoop steken...hartstikke bio heur....
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Met rochels van Paul en etensrestenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
Lot vraagt of de bakjes met aarde " geluksaarde" zijn
Die webshop heeft Joey knap gemaaktquote:
Dat is de opdracht daar ja... Lijkt me zo stoer, als iedereen ineens andrea negeert.. Heeft Jimmy ineens echt wat te doen.quote:
ja echt wtf zoveel stemmen voor paardebek briesaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn er een paar slaapkoppen behoorlijk in de war, dit is geen EXITPOLL maar een POPIPOLL![]()
[ afbeelding ]
Er zijn heerlijke zomer stampotten te bedenken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kan je haar niet mailen dan? Wat idioot en jammer van ze.
[..]
Maar dat is in de zomer weer niet handig. Ze moet gewoon de "Utopiabeleving" wat groter maken.
Isaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt wtf zoveel stemmen voor paardebek briesa
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij zijn er een paar slaapkoppen behoorlijk in de war, dit is geen EXITPOLL maar een POPIPOLL![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikken![]()
Ik wil de notaris spreken die dit controleertquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
Andrea eruit, dat is een ziek persoon, die de rest van de groep tegenhoudquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kuddevee. Sommigen kunnen niet lezen. Ze zijn (nog steeds) gewend dat er alleen maar een "Wie wil jij eruit-POLL is. Gaan dan klakkeloos klikken![]()
Best een goede vraag voor Lots doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
Lot vraagt of de bakjes met aarde " geluksaarde" zijn
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |