De nominatie- en eliminatie data van maart:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
Diner Treurnis à la Jaren Vijftig. Met broccoli als tropische verrassing.
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
en waarom was er dit keer geen bakje salade![]()
Ho ho! Die is er hoor! Maakte dreadlock nog een opmerking over, dat het zo lekker is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
en waarom was er dit keer geen bakje salade![]()
a gemistquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`
[ afbeelding ]
Nah, ziet er best lekker uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`
[ afbeelding ]
Met appelsquote:
Op de webshop stond vanmiddag 27.50quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef martend het volgende:
op de site van de bewoners staat nog steeds 25,00 p.p. excl. drankjes
Het was tot snot gekookte broccoli. Zonder maizenasausje, dat dan weel wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
Diner Treurnis à la Jaren Vijftig. Met broccoli als tropische verrassing.
we mogen niet meer kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zien jullie die gasten?
Ik zie alleen lot en lau en het klushok.
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef martend het volgende:
die emmertjes moeten gevuld worden met grond en zaden, is voor de kinderen die morgen komen
Ze zijn van de streams af...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zien jullie die gasten?
Ik zie alleen lot en lau en het klushok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop