Ik heb echt geen idee waarom ze er wel inzit eigenlijk. Volgens mij zei ze een keer dat ze juist meer wil doen met intermenselijke dingen eh......ja.......quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom wel? Ze is daar niet in gegaan om iedere avond karaoke te zingen en tractors te begraven met ruud...
quote:
Was gisteren ook een POLL op de FP, wat ga jij doen op 29, 30 en 31 februari.quote:
Zijn die hier?? Namen graagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk mag dat er zijn ook mensen die van poepseks houden
En dat hoeven niet dezelfde mensen te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk mag dat er zijn ook mensen die van poepseks houden
Ik denk dat dat juist niet zoveel uit maakt als je gezellig met de andere bewoners kan zitten, niet dat ik daar zin in zou hebben. Maar nu draait het inderdaad om het eten, wat niet restaurant waardig is. Maar ach,volgens mij willen mensen ook gewoon met hun kop op tv, en Utopia met hun eigen ogen zien. Ze komen echt niet voor het etenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Laten we eerst eens beginnen met iemand die een fatsoenlijke restaurant waardige maaltijd kan bereiden.
zeg ik hierquote:
Ja die had allang hier moeten hangen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Isa: Wat hang mijn schilderijtje daar nou zielig? Uberzielig.
Als jij je gezicht een toiletpot vindquote:
Heb jij die echt besteld? Dat is wel een beetje jammer dan jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die had allang hier moeten hangen.![]()
Wacht al een week.
En mijn knuffel is achterovergedrukt door de redactie.
Zaken doen met Utopia.
We horen je niet hehquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef -sabine- het volgende:
Ruud roept Bil terwijl ie onder de douche staat.
Bil zegt dat ze druk is en even later zegt ze dat ie het niet zelf moet doen.
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Billy schreeuwt: Ruud: niet zelf doen nou he!!!!!
jaquote:
quote:
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb jij die echt besteld? Dat is wel een beetje jammer dan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |