Volgens mij was alles al opgeruimd en geveegd toch buiten vandaag?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Andrea tegen Isa: ik heb alles buiten opgeruimd. Stenen zijn weg en alles is geveegd.
Ik val van de ene verbazing in de andere.
Ja, er is echt aandacht aan besteedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook gezellig een leuk dingetje op tafel, een leuke placemat of servetje, een kaarsje
Het poppetje van Lot kost 2 keer zoveel, vanwege materiaal kosten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef goldenoldie het volgende:
15 euro voor zo'n kutpoppetje van Lau???
zuidelijk dialect, noordelijk dialect, het wordt TOPquote:
Vast mee, gister stelde Lotquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef goldenoldie het volgende:
15 euro voor zo'n kutpoppetje van Lau???
Mag niet meer!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:45 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
De gasten zijn moeder en dochter. Het zou voor de gasten veel leuker zijn als ze op met de andere bewoners konden kletsen.
Doe es een gok.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Huh? heeft ze dat allemaal gedaan??
Ze is goed in het zogenaamde verward zijn hè? En iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij was alles al opgeruimd en geveegd toch buiten vandaag?
Geen regels!quote:
bord pakken en bij de bewoners aan tafel gaan zittenquote:
Vanas praat niet echt met tongval of dialect, die praat gewoon Helmondsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef martend het volgende:
[..]
zuidelijk dialect, noordelijk dialect, het wordt TOP
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
bord pakken en bij de bewoners aan tafel gaan zitten![]()
Dat zou een stunt zijn, doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
Das kut, kan ik nooit meer inetbankieren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef waxmask het volgende:
Kan alleen internetbankieren en betalen daar als je ABN pasje hebt...Wat een amateurs zeg....
of gezellig bij renevanlaaren zijn prinsesje aan bed gaan zitten etenquote:
Dat zou beter lopen, "aan tafel met de bewoners".quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:48 schreef martend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |