SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
Gelukkigquote:
ik zou tegen haar zeggen... neem jij gerustquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat ze zelf doet
Ze zit wel op de proat stoel vaneske
Uwes??? Bende gij unne Bosschenaar??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor die cameraman, wil jullie niet meer vervelen
nope, woon in het noordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Uwes??? Bende gij unne Bosschenaar??
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik vind dat Lot dreads niet staan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor die cameraman, wil jullie niet meer vervelen
Ook gezellig een leuk dingetje op tafel, een leuke placemat of servetje, een kaarsjequote:
Nee joh, Vanas heeft een middel gevonden om mensen weg te houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef Dotteke het volgende:
De keuken is open, het stof dwarrelt door de hele hut.
Maar voor de hygiëne mogen de bewoners niet in de 'keuken' komen
houden ze die niet in de kooi voor ongeleide projectielen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Andrea staat morgen op de art(s ) stand
het lijkt in elk geval wel te werkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee joh, Vanas heeft een middel gevonden om mensen weg te houden
Succes met Vanas danquote:
Ook de inlegverbanden opgeruimd uit Tampon Forest?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Andrea tegen Isa: ik heb alles buiten opgeruimd. Stenen zijn weg en alles is geveegd.
Ik val van de ene verbazing in de andere.
Ja, ze moet nu haar best doen hm.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Andrea tegen Isa: ik heb alles buiten opgeruimd. Stenen zijn weg en alles is geveegd.
Ze is idd buiten eweest om te roken maar dat was het idd ..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Huh? heeft ze dat allemaal gedaan??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Isa ook.....die heeft dreetje echt niet bezig gezien toen Isa zelf een paar keer vandaag druk aan het bezemen wasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |