Ze heeft alleen vanmorgen verborgen etenswaren in de compostkuil gegooid en 2 zeilen en een plantengieter uit de kas gehaald. Verder heeft ze gegeten, gegeten, gerookt, gerookt, geschilderd, geschilderd en van voren en weer terugquote:
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef martend het volgende:
kijken of we morgen ook wat Cossers herkennen op de markt
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das kut, kan ik nooit meer inetbankieren.
ik ook dusquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef formule het volgende:
15 euro voor een poppetje
Een gezin moet er soms dagen van eten
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....Die lach ik straal uit en zal ik NOOIT meer serieus nemen hier. Beetje het Likkende Lassie syndroom...
Er zijn wel een paar dingen waarvoor ik zou gaan, maar ik wil niet in de rij staan om binnen te komen, en ook niet met mijn giegel op de camera'squote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat IEMAND zo stom is daar 1 euro heen te brengen OOIT....Die lach ik straal uit en zal ik NOOIT meer serieus nemen hier. Beetje het Likkende Lassie syndroom...
Andrea heeft vanavond even staan vegen bij de kas.. denk dat ze dat bedoelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:46 schreef martend het volgende:
[..]
Isa ook.....die heeft dreetje echt niet bezig gezien toen Isa zelf een paar keer vandaag druk aan het bezemen was
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is goed in het zogenaamde verward zijn hè? En iedereen slikt het als zoete koek.
Enkele reis Rottumerplaat graag.
Ze hebben niks wat ze buiten niet 10 keer beter en goedkoper hebben dus bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar dingen waarvoor ik zou gaan, maar ik wil niet in de rij staan om binnen te komen, en ook niet met mijn giegel op de camera's
duidelijke mening? doorzetten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Tayu het volgende:
Aike vindt dat Laura het meest op haar lijkt.
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Tayu het volgende:
Aike vindt dat Laura het meest op haar lijkt.
Die lust volgens mij ook geen pik ja, of geen pik wil haar en heeft ze zich er maar in berust...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef Flow3r het volgende:
Aike is iets verder dan Laura maar verder lijkt Laura het meest op haar, aldus Aike
Isa speelde het slimquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef waxmask het volgende:
Nico en Rienk mogen vadertje en moedertje spelen, net als op de kleuterschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |