Hoax, een fokker op een zolderkamer heeft geen wederhelft op een laptop toevallig ergens op fotoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]Moet alleen nog een zooi aansluiten en dergelijke.... Dus zit het vrouwtje even op een kleedje met dr lappie...
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze pakken dat verkeert aan. Je kan beter een stampot restaurant maken. Past ook meer bij Vanessa.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist niet zoveel uit maakt als je gezellig met de andere bewoners kan zitten, niet dat ik daar zin in zou hebben. Maar nu draait het inderdaad om het eten, wat niet restaurant waardig is. Maar ach,volgens mij willen mensen ook gewoon met hun kop op tv, en Utopia met hun eigen ogen zien. Ze komen echt niet voor het eten
je hebt gelijk maar de streams waren zoooooooooooo saai!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Even over het vorige topic. Er werd heel erg offtopic door over tv programma's te praten en user Copycat zei daar wat van. Ok ze vroeg het misschien niet met handschoentjes aan maar ze had zeker een punt en als ik het op tijd gezien had, had ik er ook wat van gezegd. Reacties als "dit is ons Utopia" wens ik dan ook niet te zien.
En reacties op deze post kunnen wat mij betreft in FB.
Er is toch geen plicht om constant te posten?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar de streams waren zoooooooooooo saai!
ontopic: bil heeft ruud zijn bed opgemaakt
En wordt volgende maand pas bezorgd vrees ik .....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet besteld, in opdracht gemaakt zelfs. In ruil voor betaling en een knuffel.
Maar de knuffel is niet afgeleverd (wel aangekomen volgens track n trace). Dus die ligt bij een redactielid thuis waarschijnlijk.
Ze gingen ook weer douchen vanavond ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch geen plicht om constant te posten?
Thx voor de tip.. FB hé? Okquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Even over het vorige topic. Er werd heel erg offtopic door over tv programma's te praten en user Copycat zei daar wat van. Ok ze vroeg het misschien niet met handschoentjes aan maar ze had zeker een punt en als ik het op tijd gezien had, had ik er ook wat van gezegd. Reacties als "dit is ons Utopia" wens ik dan ook niet te zien.
Jij draagt toch ook niks bij behalve commentaar op streamers? Bedoel het niet kwaad hoor, maar iedereen gaat OT hier. Dat met die series was beetje te, en deed er zelf aan mee. Maar niemand bedoelde het kwaad naar CC, meer als gein, ze neemt het mijn inziens te zwaar op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is toch geen plicht om constant te posten?
Zo weer een probleem opgelostquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Offtopic: daar zijn van die gasten voor met blauwe namen... Ze proberen het in ieder geval. Zelfs ik ageer wel, maar probeer dan weer beetje ontopic te blijvenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:18 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
B.V Paulus de Boskabouterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij draagt toch ook niks bij behalve commentaar op streamers? Bedoel het niet kwaad hoor, maar iedereen gaat OT hier. Dat met die series was beetje te, en deed er zelf aan mee. Maar niemand bedoelde het kwaad naar CC, meer als gein, ze neemt het mijn inziens te zwaar op.
Nahh als Blauw én Cc reageren zou ik maar oppassen wat je zegt hier...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Offtopic: daar zijn van die gasten voor met blauwe namen... Ze proberen het in ieder geval. Zelfs ik ageer wel, maar probeer dan weer beetje ontopic te blijven1 of 2 topics later erover beginnen... is dan weer beetje, jammer..
Zou jammer zijn. Mijn aandacht verslap wat op deze manier...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En wordt volgende maand pas bezorgd vrees ik .....
Deze post van jou had eigenlijk ook in FB geplaatst moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
deze heeft Joey gemaaktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef jovencita01 het volgende:
waar kan ik die tekening vinden die Joey gemaakt heeft? Sorry ben een dombo!
sprekend lotquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
deze heeft Joey gemaakt
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ik heb een goede staat van dienst...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh als Blauw én Cc reageren zou ik maar oppassen wat je zegt hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |