Ik zoek ook iedere keer die standhouders, bv vlees, brood, maar ik kan het niet vinden, wil gewoon hun visite kaartje ophalen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze hebben niks wat ze buiten niet 10 keer beter en goedkoper hebben dus bespaar je de moeite.
Na die zweefkut, hem eruit stemmen. Parasieten hebben ze daar niets aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
Rienk wilt niet meer verkopen... Niks meer maken en zo.... Tsja, werken kan hij niet
Klopt, hele flauwe manier van antwoorden heeft zij, nooit eens een mening gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef D-B het volgende:
[..]
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.
Nu wel, niet zo heel blijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef beequeen het volgende:
Rienk gaat niks meer doen zonder Nico. Weet Nico dit ook?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef mangalie het volgende:
Heft Aike het nu over een puppy cursus?
Aike is onzijdig in heel veel dingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die lust volgens mij ook geen pik ja, of geen pik wil haar en heeft ze zich er maar in berust...
Volgens mij is een vereiste dat ze bij stichting Doen zitten, dus meestal kan je daar de adressen of contact gegevens wel vinden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik zoek ook iedere keer die standhouders, bv vlees, brood, maar ik kan het niet vinden, wil gewoon hun visite kaartje ophalen!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
Aike heeft zo veel geleerd van haar baas, zoveel managementervaring.. out of the box denken etc..
[ afbeelding ]
Alles wat zij verzint is from the box within a box within a box... Nog ouder dan de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
Aike heeft zo veel geleerd van haar baas, zoveel managementervaring.. out of the box denken etc..
[ afbeelding ]
Klopt, maar ze knalt wel de stemmen naar Hakim, heeft ze super gedaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, hele flauwe manier van antwoorden heeft zij, nooit eens een mening geven
Dat zei ze nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Aike had een goed gevoel bij Andrea bij binnenkomst, een liefdevolle vrouw
Ze vindt het moeilijk om na alles wat er gebeurd is dat nog zo te zien
Dingenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Flow3r het volgende:
Aike vindt het nu moeilijk met Andrea om nog steeds gewoon......
Valt wel mee, want ze begon met dat Billy het verst van haar afstaat, en dat ze zichzelf het meest in Laura zou herkennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:56 schreef D-B het volgende:
[..]
Paul vroeg met wie Aike het minste had ze draait er mooi om heen met haar hele verhaal.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze knalt haar eruit! Super!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef Dotteke het volgende:
Aike had een goed gevoel bij Andrea bij binnenkomst, een liefdevolle vrouw
Ze vindt het moeilijk om na alles wat er gebeurd is dat nog zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |