SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 86 (voor Soesa)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 92 (voor trix)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 98/104 (voor bitterend)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.diversen en schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 01-03-2014 15:43:29 ]:)![]()
ehrmahgerdquote:voor wie dan? jouw baby zit toch nog in maat 62?
![]()
![]()
zal ik t komen brengen?notedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Die aardbeienlaarsjes!![]()
![]()
![]()
![]()
Als niemand die wil (as if) wil je ze dan prettyplease wel naar mij sturen?
:)![]()
Hi mignonne,
Maat 74 wil ik graag!"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
heeft iemand toevallig nog bambinof slofjes liggen van een cm of 9? of iets anders voor een meisje dat fatsoendelijk blijft zitten![]()
aangeboden, twee noppies voedingsbeha's:
https://www.noppies.com/n(...)d/b290g1c420o13737s1
zwart met witte krijtstreep
https://www.noppies.com/n(...)c/b290g1c420o13739s1
voorgevormd wit
Maatlabel 80G
7,50 ps plus verzendkostenSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
Vallen ze 'normaal'?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:27 schreef DJMomo het volgende:
voorgevormd wit
Maatlabel 80G
7,50 ps plus verzendkosten![]()
Mignonne heb je geen kleinere maatjes meer?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Als Mabawa ze niet wilt dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:27 schreef DJMomo het volgende:
voorgevormd wit
Maatlabel 80G
7,50 ps plus verzendkosten♥ J & S![]()
wel iets roze van bambino wel lage slofjes als je wilt zet ik ze vanavond even op de foto. Ik heb ook geen idee van de maat 0 tot 6mnd of 6 tot 12 mndquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heeft iemand toevallig nog bambinof slofjes liggen van een cm of 9? of iets anders voor een meisje dat fatsoendelijk blijft zitten![]()
Dank je! Dat is hier dan geen optiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:13 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Vind de cup iets klein tot normaal vallenAll yours!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:40 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Als Mabawa ze niet wilt dan heb ik wel interesse!![]()
rustig aan. ik leg ze aan de kant voor jequote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef klaprooss het volgende:
Momo! Ik zal je als ik wat meer tijd heb straks PM'en!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
![]()
twee blauwe positiebroeken.
Linker/onderste is donkerblauw met krijtstreep. Rechte smalle pijp. Merk noppies. Labelmaat er uit gesleten, draagmaat ca 40/42 of 31 inch.
Rechter/ bovenste is een slimfit. Merk Noppies. Labelmaat XL maar valt smal, eerder L.
Broeken 15 euro ps plus evt verzendkosten.
Twee lange leggings merk Prenatal. Grijs en Zwart. Merk Prenatal. Labelmaat M.
2,50 ps plus evt verzendkosten.
linker/onderste positiejeans.Straight fit. Merk Noppies. Labelmaat 31 inch.
Middelste zwarte pantalon. Rechte iets wijde pijp. Merk Noppies. Labelmaat L.
Rechter/bovenste positiejeans. Slim fit. Merk Mamalicious. Labelmaat 31 inch.
15 euro plus evt verzendkosten.
Ophalen kan, regio Schiphol.
[ Bericht 44% gewijzigd door DJMomo op 01-03-2014 14:59:54 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
euh nauwelijks, ik moet eens even kijken vanavond wat ik nog heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:23 schreef Poppejans het volgende:
Mignonne heb je geen kleinere maatjes meer?:)![]()
Mag ik 98 pakketje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
euh nauwelijks, ik moet eens even kijken vanavond wat ik nog heb.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
PM je rekening nummer dan maak ik het overquote:
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Oke ik zie de foto's wel verschijnenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wel iets roze van bambino wel lage slofjes als je wilt zet ik ze vanavond even op de foto. Ik heb ook geen idee van de maat 0 tot 6mnd of 6 tot 12 mnd![]()
![]()
Ik probeer het gewoon nog een keer:
Iemand toevallig nog een fietsje van 16" of 18" ter overname???
Mijn muppet trapt zich de tandjes op der 12"-er terwijl ze juist zo trots is dat ze zonder zijwieltjes kan!![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Oke ik zie de foto's wel verschijnen
Bij deze maat m![]()
Ik heb waarschijnlijk nog wel wat, die van mij is zeker uit 86 inmiddels. Moet ik even foto's maken voor je?>quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:58 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand nog jongens broeken maat 86, of 86-92?![]()
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeurquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij deze maat m![]()
![]()
Maar al die bambinoslofjes zien er toch ongeveer zo uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeur![]()
Kijk eens naar @apies, daar zit waarschijnlijk dan wel wat naar je smaak bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nja de meeste zijn gewoon effen..zonder streep erover. Ik heb nog zwarte lage maat s (10cm) met een klittebandsluiting liggen...
![]()
Zelfde hoogte als de roze hierboven, staan ook nog op de site http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ga zo eens kijken daar thnx..lage vind ik niet zo handig
![]()
Ik ben op zoek naar een ledikant van bopita uit de serie 'tara', in de kleur whitewash wit. De rest van de kamer heb ik al, het gaat alleen om het ledikant. Een beetje een wild guess, maar wellicht heeft iemand deze staan en wil die er binnen nu en een half jaar vanaf?![]()
Aapies zijn een stuk leuker iig! En zitten ook veel beter dan Bambino.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ga zo eens kijken daar thnx..lage vind ik niet zo handig
![]()
die zijn inderdaad erg leuk allemaaldaar vindt ik wel wat leuks, thnx
Album is bijgewerkt met wat er verkocht is en er zijn wat nieuwe dingen aan toegevoegd (meisjes 110/116)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PHGADB64![]()
Ik heb een Ikea-ledikant over incl matras.
De wandelwagen ( mutsy) mag ook een andere eigenaar krijgen. En de complete kinderkamer mag ook weg.
Bij interesse graag een pm/dm voor eventuele foto's.
Ik heb ook een jongensfietsje met zijwielen (eerste maatje, wat is dat 12inch?) staan, een ridderfiets, geloof een gazelle.
Ook hier graag een pm/dm bij interesse.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana![]()
Mignonne, graaaaag! Al zóu ik ook jouw nieuwe stek kunnen komen bekijken!we appen wel ff ok?
Zijn er hier nog mensen die het gebruik van een geboortetens overwegen maar er geen vergoeding voor krijgen? Ik heb er hier 1 liggen die voor weinig weg magheb je dan wel nog nieuwe elektroden bij nodig, maar met name bij mijn laatste bevalling heb ik er toch wel veel aan gehad
3!![]()
quote:
maat 92(H&M), maat 86(C&A), maat 92(Henk ten Hoor?)
maat 86(C&A), maat 80(Henk ten Hoor?,viel denk ik wat groter), maat 86(Henk ten Hoor?)
maat 86 (C&A), maat 86(Hema), maat 92(merk onbekend)
maat 86(just small), maat 86(name it), maat 86(We?)
maat 92(Hema), maat 86(merk onbekend), maat 86(Henk ten Hoor?)![]()
Oh ja leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Mignonne, graaaaag! Al zóu ik ook jouw nieuwe stek kunnen komen bekijken!we appen wel ff ok?
Zijn er hier nog mensen die het gebruik van een geboortetens overwegen maar er geen vergoeding voor krijgen? Ik heb er hier 1 liggen die voor weinig weg magheb je dan wel nog nieuwe elektroden bij nodig, maar met name bij mijn laatste bevalling heb ik er toch wel veel aan gehad
![]()
En als je over een jaar nog met die tens zit dan neem ik em wel van je overik wil graag zo'n ding met strips bij me kunnen hebben voor die mensen die tijdens de weeën bedenken dat ze het misschien toch wel een goed idee vonden
:)![]()
Ooooh ik twijfel zoquote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Didymos indio Zimt/Kobalt maat 6, HTF (hard to find)
klein prijsje, want overvloed aan doeken en er moet wat uit
90, (95 inclusief)
[ afbeelding ]
ff stockpic.hij is mooi! Maar grr
♥ J & S![]()
Dit dusquote:Op zondag 2 maart 2014 10:53 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ooooh ik twijfel zohij is mooi! Maar grr
Maar ik ga denk ik voor een dunne zomerdoek..
![]()
de mijne ook niet echt dus daarom amper gedragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeur![]()
Jongetjesmama's opgelet!
Broekjes maat 74:
linksboven grijs trainingsbroekje h&m, staat in 80 maar valt meer als 74, 2,50
middenboven, knalblauw broekje hema, 2,50 euro
rechtsboven bruin ribbroekje h&m, 2.50 euro
linksonder h&m broekje bretels, 6 euro
rechtsonder, zara spijkerbroekje, 4 euro
En dan nog deze geweldige pyama van rupsje nooitgenoeg maat 74/80, 3.00:
Een pakketje 68 wat al verkocht was maar waarvan het geld nooit gestort is:
met bijvoorbeeld dit geweldige vestje:
Dit kwam ik ook nog tegen in de kast, petit bateau 67 cm:
En een zomerpakketje maat 62/68 met een prenatal jasje (staat 56 in maar valt wat groter), tommy Hilfiger, ralph lauren en z8 T-shirtjes:
Graag een pm bij interesse. Nu eerst met de kids naar buiten!!!![]()
Vergeten te zeggen: bij het 68 pakket zijn de slaapzakjes al weg.
En: wie pakketje afneemt krijgt er nog het eea qua kleertjes/schoentjes/sokjes bij.![]()
Ik heb nog een ecru tri-cotti maat L (44-46) en een grijze tricotslen te koop, vraag geen hoofdprijs. PM voor interesse![]()
![]()
nogmaals positie broeken maat 38/40 spijkerbroeken en zomerbroeken.
er staan er nog 2 ofzo niet op de foto. Maar het hele pakket mag weg voor 30 incl vrzenden!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM
Wat over is aan meisjes 110/116
http://www.mijnalbum.nl/Album=PHGADB64
meisjes 50/56 (heb nog meer, maar niet alles op de foto kan hier ook een leuk pakketje van maken incusief nieuwe rompertjes!
http://www.mijnalbum.nl/Album=XTJ86OVD
meisje 82/98
http://www.mijnalbum.nl/Album=6TSTYBKP
meisje 80/86
http://www.mijnalbum.nl/Album=EEFF3FEH#P847ARR6![]()
Ik geef het op. Alle spijkerbroeken mogen weg en er komen rokjes voor in de plaats.
Van links naar rechts:
- Cars maat 6 (122). Heel mooie pasvorm. Niet voor heel smalle meisjes. Zgan. ¤7,-
- V&D maat 104. Zgan. ¤4,-
- Name It maat 104/110. Smalle pasvorm maar geen super slim fit oid. Zgan. ¤5,-
- Tom Tailor 110. Wat hoger broekje, niet voor heel slanke meisjes. Zgan. ¤3,-
- Esprit maat 104. Heel mooi smal broekje. ¤6,-
[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 03-03-2014 17:17:48 ]![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef -Spring het volgende:
Ik geef het op. Alle spijkerbroeken mogen weg en er komen rokjes voor in de plaats.
Van links naar rechts:
- Cars maat 6 (122). Heel mooie pasvorm. Niet voor heel smalle meisjes. Zgan. ¤7,-
- V&D maat 104. Zgan. ¤4,-
- Name It maat 104/110. Smalle pasvorm maar geen super slim fit oid. Zgan. ¤5,-
- Tom Tailor 110. Wat hoger broekje, niet voor heel slanke meisjes. Zgan. ¤3,-
- Esprit maat 104. Heel mooi smal broekje. ¤6,-
[ link | afbeelding ]Zo herkenbaar... de reden dat ik geloof ik afgelopen jaar 2 paar broeken heb gekocht. Ik geloof dat ze elk 2 of 3 keer aan zijn geweest. Het lukt gewoon niet meer.
![]()
Spring, is dat name it broekje een echt meisjesmodel? Of zou het ook voor een jongen kunnen? (Roze stiksels ofzo?)
Je hebt PM![]()
![]()
Ik doe ook hier even een poging..
Gezocht: zomerbroekjes, rokjes, jurkjes in maat 110 voor een meisje.
Gezocht: zomerbroekjes, t-shirtjes in maat 86/92 voor een jongen.29/10/'10 - 25/03/'13![]()
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gezien bla, maar niet helemaal wat ik zoek!![]()
![]()
Uitverkoop!
Diverse pakketten en jasjes. Prijzen zijn exclusief verzending. Bijna alles is pakketpost, DHL is mogelijk.
Jongenskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en morgen meisjeskleding maat 50 - 68![]()
Aaaah mijlpaal!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mijn opbergplek verkocht
de wieg
Je hebt veel leuk spulIk hou me in. Ik heb t/m maat 122 genoeg.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
Ik .wil. dat Batman shirt met broekje! Mocht je 'm niet kwijt kunnen raken..![]()
![]()
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!Lotte!
Noah!![]()
Ja!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Wanneer is het zo ver? Mt. 50 is te klein (quote:trots
), maar als het nog even duurt kan ik maatjes sparen..
Lotte!
Noah!![]()
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
*OUD heilige*![]()
Dubbel..
[ Bericht 96% gewijzigd door Rijstebuiltje op 03-03-2014 23:14:59 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..quote:
Zijn die gevoerd? Nee toch?
Dan wil ik die graag.
En je verkoopt niets los zeker, ik zie een paar dingen die ik erbij wil hebben, maar ik snap best dat pakketafname voorgaat
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik heb ook nog wat meisjespakketjes in maat 50 en 56. Zal je straks wel wat linkjes sturen. Deze rest ligt inderdaad bij Lindaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.![]()
![]()
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..
Zijn die gevoerd? Nee toch?
Dan wil ik die graag.
En je verkoopt niets los zeker, ik zie een paar dingen die ik erbij wil hebben, maar ik snap best dat pakketafname voorgaat
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!![]()
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspulquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.![]()
Dan wil ik het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspulIk heb de wensen uitgebreid geïnventariseerd en op nr 1 staat twee keer hetzelfde.
*OUD heilige*![]()
Ik heb dit nog in maat 50/56. Er zit ook veel matching tussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet.Ik heb de wensen uitgebreid geïnventariseerd en op nr 1 staat twee keer hetzelfde.
Rompertjes, t-shirtjes, broekjes, jurkjes....allemaal zachte stofjes.![]()
![]()
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw daar zit leuk spul tussen! maar dat gaat niet meer passen![]()
![]()
Okidoki, ik wil sowieso die broekjes van je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]😛
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
Als je tot losse verkoop overgaat, hoor ik je graag dan combineer die verzendkosten graag!
Meisjeskleding!
Ook hier weer vooral pakketten. DHL is mogelijk. Ophalen ook (026).
Meisjeskleding maat 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 05-03-2014 14:28:38 ]![]()
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
Kyara, wat wil je hebben voor
- witte broekjes
- witte rompers met stippels (?)
- lichtblauwe rompers met dingetjes (?)
- witte rompen met dunne bandjes
- roze broekjes
- rode shirtjes met bloem
- die blauwe broekjes, is dat spijkerstof of iets zachters?
- staat op die grijze shirtjes nog iets van een roze plaatje of is het verder grijs?
- die witte jurkjes, is dat zachte stof?"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
ah ik zie de foto's ga even kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjes
ik zie 2of 3 leuke dingen in maat 68, dus mocht je het pakketje overhouden heb ik evt wel interesse daarin
[ Bericht 5% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 04-03-2014 11:40:04 ]![]()
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
![]()
doe ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!![]()
![]()
Te koop:
Molton hoes voor ledikant (60 bij 120 cm) van Jollein. Nog nieuw in de verpakking wegens dubbel.
En eventueel ook nog een molton bedzeil van Jollein.
En nog zomerpositiekleding (hemdjes ed.) in maat XL.
Bij interesse graag pm
[ Bericht 15% gewijzigd door flowerbox op 04-03-2014 15:17:45 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?![]()
![]()
Mijn meisje heeft denk ik maar twee weken in 56 gezeten..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef StefanieV het volgende:
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?![]()
Dan zou het pakket van 62 wel kunnen natuurlijk. Vanavond eens aan vriend tonen. Dank je voor je reactie!![]()
Als tegenargument, mijnus heeft tot 5 maanden in 56 gezetenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft denk ik maar twee weken in 56 gezeten..![]()
![]()
Haha ik weet ook dat het niet op voorhand te zeggen is natuurlijk. Ik overleg vanavond sowieso met W![]()
![]()
Kyara ik heb ook even aan mijn zusje gevraagd of ze misschien interesse heeft in 62. (als andere geinteresseerden vóór mij af zouden haken).![]()
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
![]()
wel een witte zomerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
![]()
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef StefanieV het volgende:
Haha ik weet ook dat het niet op voorhand te zeggen is natuurlijk. Ik overleg vanavond sowieso met WGenoteerd. Wil je me even een PM sturen met je adres? (en vermeld er dan ook nog maar even bij om welk pakket het gaat...)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Limone het volgende:
Mocht je het nog niet kwijt zijn, Kyara, dan wil ik graag pakket mt 68.![]()
Ik heb nog een zwangerschapjeans skinny, alleen ik moet effe kijken welke maat het is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar ik kan morgen pas kijken dus je hoort me daarover nog.Rayen 2½ jaar!![]()
Ja, kopuh?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, dat zijn collector's items inmiddels!![]()
![]()
74/80 doe ik maar niet meer. En ik moet binnenkort eens inventariseren wat ik allemaal al aan 86 heb verzameld inmiddels, ik ben het overzicht een beetje kwijtquote:.
Hij is nu 82 cm. Gevoerde broekjes (mt 80) passen nog goed, maar bijna niet meer nodig nu. Broekjes van afgelopen zomer (over het algemeen 74/80) eigenlijk te klein. Maat 86: veel te groot nog. Maar gezien zijn lengte wil ik ook liever geen zomerspul in maat 80 meer bijkopen.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
Iemand trouwens nog belangstelling voor GMK jumpsuits in maat 74/80?
Hebbie een fotootje?![]()
![]()
Mijn ervaring is dat ze niet zo groot vallen. O. kon nog niet staan (en dat kon hij met 9mdn) en toen knapte hij er al uit.quote:Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Vanavond!quote:
Ze vallen echt als maat 74 trouwens. Het ligt ook best wel aan de bouw van je kindje. M had/heeft bijvoorbeeld een vrij lange romp en jumpsuit zijn bij hem daardoor snel te klein. De meiden hebben relatief lange benen waardoor de jumpsuits pas nu een beetje beginnen te trekken en ze zitten al ruim in maat 80.![]()
![]()
Hello! Probeer het hier ook maar even; ben op zoek naar een tussen of zomer positiejas in maat 36 of 38 (hangt er een beetje vanaf hoe ie valt, ik heb ip 36).Heeft iemand die toevallig nog liggen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
met aanvulling. Ik moet nog een kratje met jasjes en vestjes op de foto zetten.
Iemand interesse in een drijvend matrasje voor in bad?![]()
Maat 74 meisjes (losse verkoop, geen pakket, mag natuurlijk wel)
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)![]()
![]()
omg, zie ik een flamingo-pakje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]disclaimer![]()
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rayen 2½ jaar!![]()
Tinylove speelkleed met bogen te koop. Wegens overcompleet. Zaten twee muziekjes bij maar volgens mij doen die het niet meer. Mag weg tegen verzendkosten.
Verkocht!
Slaapzakje maat 50 trouwens ook te koop. Heerlijk zacht maar ik krijg mijn meisje er echt niet meer ingepropt.
[ Bericht 26% gewijzigd door flowerbox op 06-03-2014 13:36:23 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Jammer, bedankt voor het kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.![]()
Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Hoi is dit nog te koop? Zoja, wil ik het wel voor de vraagprijs.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nogmaals positie broeken maat 38/40 spijkerbroeken en zomerbroeken.
er staan er nog 2 ofzo niet op de foto. Maar het hele pakket mag weg voor 30 incl vrzenden!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM![]()
Mamalicious, XL
Verkocht!
Mamalicious, XL
Prenatal, L (hoort bij tuniekje hieronder)
Esprit, L
Hennes, L
verkocht!
Miss Etam, XL hoort bij tuniekje hieronder
Miss Etam, XL
[ Bericht 3% gewijzigd door flowerbox op 07-03-2014 12:01:40 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik ga je straks even pm'en!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]![]()
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...(heisen?) . Dus die laat ik even aan me voorbij gaan
![]()
![]()
Geen 2e hands maar bij de H&M hebben ze een spijkertregging voor ¤ 19,95, ik vind 't een fijn dingquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsen(heisen?) . Dus die laat ik even aan me voorbij gaan
http://www.hm.com/nl/product/16668?article=16668-A deze dus![]()
Die broeken van h&m met kruislingse band onder de buik zijn trouwens echt heerlijkweet niet of ze die nu ook nog hebben, maar dat gaf echt veel steun aan een iets groter wordende buik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 06-03-2014 15:06:03 ]![]()
Mijn zus heeft jouw maat, spees. Zal ik haar even vragen?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik ben écht niet ongeduldig ofzo, maar je pakketten zijn al weg ?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
Je hebt namelijk echt zulke toffe dingetjes ertussen zitten
Ik heb dit nog liggen:
Jongenspakket maat 50/56:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenspakket mt 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft hier iemand een kindefietsje 10 inch staan? Omgeving Tilburg voor niet teveel geld. of zijwieltjes die op een 10 inch fietsje kunnen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Uitverkoop!
Diverse pakketten en jasjes. Prijzen zijn exclusief verzending. Bijna alles is pakketpost, DHL is mogelijk.
Jongenskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 92Heb je dat pakketje 86 nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en morgen meisjeskleding maat 50 - 68![]()
Ja precies, maar, manlief heeft n nieuwe besteld vanavond!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef StefanieV het volgende:
Binnen een 10-tal weken GM, zal wat laat zijn he..
Eerst moest ie er niks van hebben maar mijn gestress vd week was ook niet alles
S. 2014
J. 2016![]()
ja, maar die passen ze nogquote:Op zondag 9 maart 2014 10:52 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand misschien bakkaboe spulletjes maat 80 voor een meisje?![]()
![]()
Ik had weer een leeg krat nodig en kwam wat spul tegen.
Meisjespyjamatjes (86/92)
Jommes pyjama 50/56 en 68
En twee jommes spijkerjasjes maat 68, waarvan 1 nieuw![]()
Iemand hier die een travelcot zoekt? Das zo'n peutertentje /slaapunit / bedje. Met slaapzak en luchtbedje.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Iemand interesse in een zwart positie badpak van h&m? maat 42. Niet mee van de glijbaan geweest.
7,50 plus verz kn, Interesse via pb ajb. Desgevraagd maak ik een foto.
Ook nog steeds stapel broeken in de aanbieding!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
was ook als grapje bedoeld hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik moet iets harder lachen om deze zin dan jij waarschijnlijk bedoeld had
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=VZSDML7J
Baby benodigdheden
http://www.mijnalbum.nl/Album=EG8UV6EP
skipakken
http://www.mijnalbum.nl/Album=88YQ4Y8L
maat 134/140 meisjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=HD4XQRRX
maat 122/128
http://www.mijnalbum.nl/Album=MGCXCMUM
maat 98/104
http://www.mijnalbum.nl/Album=WEBYYMQU
maat 92/98
http://www.mijnalbum.nl/Album=6EQYE4LF
maat 86/92 meisjes en jongens
http://www.mijnalbum.nl/Album=FJRV3HEE
maat 74/80 jongens en meisjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=YWS4A8QV
maat 62/68 veel meisjes maar ook een jongens jasje
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
maat 50 en 50/56 veel meisjes wat jongens en diverse uni sex dingen met aanvulling again.
[ Bericht 35% gewijzigd door F_r op 10-03-2014 16:21:57 ]![]()
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...![]()
Oeh, dat zou tof zijn! Sneaker model is tof, en de meeste kleuren vind ik ook tofquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.![]()
![]()
Zoollengte ongeveer 11cm. Ik heb ze zelf via hier, maar ze zijn dus door J. maar een paar keer gedragen. Ehr, ¤6 icl. verzenden?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef L-E het volgende:
MM, hoe veel cm zijn die aapies die je te koop hebt? En wat wil je ervoor hebben?![]()
Dan wil ik ze wel!
Sticker heeft nu 9,5cm dus ze zullen hier niet lang gedragen worden. Maar een maat groter is meteen 12cm en dat vind ik echt te groot. Dus even overbruggen tot hij in een M kan.![]()
![]()
Je hebt PMquote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef L-E het volgende:
Dan wil ik ze wel!
Sticker heeft nu 9,5cm dus ze zullen hier niet lang gedragen worden. Maar een maat groter is meteen 12cm en dat vind ik echt te groot. Dus even overbruggen tot hij in een M kan.![]()
![]()
Te koop: babybedje en commode van de Prénatal whitewash. Doet al enige jaren dienst dus ja, er zit slijtage op (met name op de rand vd commode, zie foto, en ook aan één kant van een bedhek maar dat zie je niet als je die kant onderaan doet)
Commode is 95cm breed, 94 cm hoog, 52 cm diep.
Close up van de slijtage op de rand. Volgens mij kun je daar prima met een penseeltje wat whitewash overheen verven en klaar.... maar wie ben ik
Ledikant (beetje zonnig tijdens fotograferen, maar is natuurlijk dezelfde kleur als de commode).
Wat mij betreft mag de snelle koper ook meenemen: een aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, matrasje (als je echt wil, ik gooi 'm eigenlijk liever af bij de vuilstort), en wat lakentjes.
te koop voor ¤ 50, op te halen in midden des lands tussen Utrecht en Den Bosch in.![]()
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interessequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:18 schreef innepin het volgende:
Te koop: babybedje en commode van de Prénatal whitewash. Doet al enige jaren dienst dus ja, er zit slijtage op (met name op de rand vd commode, zie foto, en ook aan één kant van een bedhek maar dat zie je niet als je die kant onderaan doet)
[ afbeelding ]
Commode is 95cm breed, 94 cm hoog, 52 cm diep.
[ afbeelding ]
Close up van de slijtage op de rand. Volgens mij kun je daar prima met een penseeltje wat whitewash overheen verven en klaar.... maar wie ben ik
[ afbeelding ]
Ledikant (beetje zonnig tijdens fotograferen, maar is natuurlijk dezelfde kleur als de commode).
Wat mij betreft mag de snelle koper ook meenemen: een aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, matrasje (als je echt wil, ik gooi 'm eigenlijk liever af bij de vuilstort), en wat lakentjes.
te koop voor ¤ 50, op te halen in midden des lands tussen Utrecht en Den Bosch in.![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interesseIk hoor 't wel
![]()
![]()
Ooooooohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!![]()
Daar zit ook spul voor ons moppie tussen! Hele blije hormonen
Ik jompel meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Oooooooh![]()
Daar zit ook spul voor ons moppie tussen! Hele blije hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand een speelkleed of zo'n boog liggen?
Of heeft iemand toevallig een top voor een goede
Ik zoek een leuke voor J.
♥ J & S![]()
Jeuj ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!![]()
![]()
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand een speelkleed of zo'n boog liggen?
Of heeft iemand toevallig een top voor een goede
Ik zoek een leuke voor J.
Is er zo eentje met vierkante mat en dan van die bogen erboven. Aan die bogen kun je dan speeltjes hangen. Er zitten 5 speeltjes bij. Eentje ervan is met een lief konijntje dat een muziekje speelt als je er tegen tikt
Zal ik morgenavond even foto maken oke?![]()
Ja leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.
Is er zo eentje met vierkante mat en dan van die bogen erboven. Aan die bogen kun je dan speeltjes hangen. Er zitten 5 speeltjes bij. Eentje ervan is met een lief konijntje dat een muziekje speelt als je er tegen tikt
Zal ik morgenavond even foto maken oke?
♥ J & S![]()
Ik heb een positie badpak liggen, die je op meer manieren kan dragen. Hij is van Mamalicious en is zwart in maat XL.
Vorige week 3 uurtjes gedragen in Thermaalbaden. Als nieuw dus. Iemand interesse? Dan maak ik even foto.doei![]()
Nou, klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb een positie badpak liggen, die je op meer manieren kan dragen. Hij is van Mamalicious en is zwart in maat XL.
Vorige week 3 uurtjes gedragen in Thermaalbaden. Als nieuw dus. Iemand interesse? Dan maak ik even foto.
Ik ben een zomerwalvis straks namelijk
disclaimer![]()
Haha zo voelde ik mij wel vorige weekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik zal zo even foto maken voor je
doei![]()
Laat maar... Ik geloof dat de maatvoering van mamalicious en ik.geen vrienden zijn
[ Bericht 39% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 11-03-2014 20:32:18 ]S. 2014
J. 2016![]()
hij rekt lekker mee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Laat maar... Ik geloof dat de maatvoering van mamalicious en ik.geen vrienden zijn
doei![]()
Stormqueen, het is deze:
Krijg hem door avondlicht nu niet duidelijk op de foto.
Als je interesse hebt, stuur je dan even een PM?doei![]()
Iemand misschien teva's vallend als maat 27 liggen?
Of long shot.... Keens (of andere met dichte neus) sandalen ook in 27?We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Met dit mooie weer gooi ik hem er maar in: universeel parasolletje (hema) voor op de wandelwagen te koop. Ideaal!Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik kom nooit ergens dus ik had t gemist, maar gefeliciteerd!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Heeft iemand toevallig nog leuke positieshirts liggen in maat S?I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Wat zoek je? Ik heb er 1 met 3/4 mouwen (blauw met ster), en 1 zwarte met lange mouwen en print. Ik kan evt. wel foto's opzoeken...quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand toevallig nog leuke positieshirts liggen in maat S?![]()
Ik kijk even voor de teva's lamb! Zijn dan wel met blauw.... wil je ze dan wel?wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Over een week of 2/3 ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?
doei![]()
Top! doe rustig aan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.graag!quote:
S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...
Ze zijn erg veel gedragen maar ze kunnen nog wel een ronde mee.![]()
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?![]()
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel! (dat is toch nog lang niet te klein voor een 1 jarige of wel?)quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.![]()
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel!
of heb ik iets gemist![]()
![]()
Oh shit ik dacht dat het een PM wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?
of heb ik iets gemist![]()
![]()
Ik heb straks een heleboel kleren in maat XL beschikbaar GM, eerst even bevallen en dan kan je het overnemen
doei![]()
ik heb 23 weken te gaan en de zomer moet nog beginnen, dus ik heb de tijd! Lange mouwen shirts heb ik via hier al, maar t shirt niet, en door de hormonen heb ik t niet zo snel koud!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb straks een heleboel kleren in maat XL beschikbaar GM, eerst even bevallen en dan kan je het overnemen
S. 2014
J. 2016![]()
Mt 40 van H&Mquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?
Mt 42 van H&M:
L van Mamalicious (deze is zoooo fijn en valt echt als een XL)
Ik heb ook nog een donkerblauw shirt van Prenatal met witte stipjes, dat is superelastisch. Denk dat het een M is maar hij valt als een L/XL.![]()
Neeeee dat weet ik wel![]()
Maar wie weet kan de 42 nog? En anders misschien voor iemand anders.
[ Bericht 16% gewijzigd door Suikertante op 12-03-2014 18:06:02 ]![]()
Ik zoek zomer shirts in maat 98. Blijkbaar had Rienk dat in de winter, want ik heb amper tot niks aan shirts![]()
![]()
Broekjes passen in 86 en 92 nog wel.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
40/42 kom ik niet in...
De blauwe vind ik leuk maar een L is tricky... Thanks anyway!S. 2014
J. 2016![]()
Oh de eerste en derde.. Maar ik beval in mei, zonder mouwen zal ik wss niet nodig hebben..quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mt 40 van H&M
[ link | afbeelding ]
Mt 42 van H&M:
[ link | afbeelding ]
L van Mamalicious (deze is zoooo fijn en valt echt als een XL)
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog een donkerblauw shirt van Prenatal met witte stipjes, dat is superelastisch. Denk dat het een M is maar hij valt als een L/XL.![]()
Ik heb nog liggen:
- een roze speelkleed met bogen en hangende beestjes van tiny love. In roze.
- een speelkleed met bogen van woezel en pip. Unikleuren.
- boxkleed. Erg dik (prettig!) En donkerblauw/grijs met wit geruit.
- wipstoel titanium baby. Met speelboog en 3 beestjes eraan. Kleur zwart/wit.
Als er interesse is zal ik even foto's maken.
Oh en een shitload aan meisjeskleding maat 50 t/m 86![]()
Suiker, jij mag Kyara's A@pies als je wilt, ik heb net J.'s voeten opgemeten, nog groter dan ik dacht, dus door naar maat L. Maat M zal nog maar even passen (winterboots zitten ook opeens best krap) Dan misschien maar nieuwe, kan ie even mee doen.
![]()
Ik wil wel een foto van het woezel en pip speelkleedquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef danic het volgende:
Ik heb nog liggen:
- een roze speelkleed met bogen en hangende beestjes van tiny love. In roze.
- een speelkleed met bogen van woezel en pip. Unikleuren.
- boxkleed. Erg dik (prettig!) En donkerblauw/grijs met wit geruit.
- wipstoel titanium baby. Met speelboog en 3 beestjes eraan. Kleur zwart/wit.
Als er interesse is zal ik even foto's maken.
Oh en een shitload aan meisjeskleding maat 50 t/m 86
S. 2014
J. 2016![]()
Kan ik een verse mama blij maken met een zonnehoedje maat 56/62? Ik hoef er geen geld voor (want 1,- voor betaald bij de Hema in de sale) maar wij hebben er zooo veel aan gehad en misschien wordt iemand anders er net zo blij van als wij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kuch*quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef mousemicky het volgende:
Suiker, jij mag Kyara's A@pies als je wilt, ik heb net J.'s voeten opgemeten, nog groter dan ik dacht, dus door naar maat L. Maat M zal nog maar even passen (winterboots zitten ook opeens best krap ) Dan misschien maar nieuwe, kan ie even mee doen.
ik heb bijna dezelfde ook nog in maat L.![]()
Ohquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
*kuch*
ik heb bijna dezelfde ook nog in maat L.
Foto? En wat vraag je er voor?![]()
Schoenen liggen op M's kamer dus dat wordt morgen. En hoeveel, dat ligt een beetje aan de staat waarin ze verkeren, dat moet ik morgen ook even bekijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh
Foto? En wat vraag je er voor?![]()
Ik was ook uitgerekend in mei, en toen was het 25 gradenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oh de eerste en derde.. Maar ik beval in mei, zonder mouwen zal ik wss niet nodig hebben..
Maar dit is geen verkooppraatje hoor, echt niet!
Kyara ik stuur jou even een PM.![]()
![]()
Ja, ik! Ik heb eerder in dit topic een aantal shirts en tuniekjes aangeboden in die maat. Bladzijde drie volgens mij. Eventueel ook nog spijkerbroeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Dat is het moeilijke natuurlijk, niet weten welk weer het zal zijn. Maar ik pas, verzenden van NL naar BE is sowieso al duurder, kan ik ze beter nieuw kopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik was ook uitgerekend in mei, en toen was het 25 graden
Maar dit is geen verkooppraatje hoor, echt niet!![]()
![]()
Had ik gezien maar is niet helemaal mijn smaak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, ik! Ik heb eerder in dit topic een aantal shirts en tuniekjes aangeboden in die maat. Bladzijde drie volgens mij. Eventueel ook nog spijkerbroeken.
S. 2014
J. 2016![]()
ah jammer. Ook geen belang bij de spijkerbroeken? ;-)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Had ik gezien maar is niet helemaal mijn smaak.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik heb toevallig vd week 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:47 schreef flowerbox het volgende:
[..]
ah jammer. Ook geen belang bij de spijkerbroeken? ;-)S. 2014
J. 2016![]()
Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het woezel en pip speelkleed![]()
Heeft iemand interesse aan een stapel hemdjes en broekjes mt. 98/104 voor meisjes? Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspost). Zien er nog goed uit, dus zonde om weg te gooien.
[ Bericht 3% gewijzigd door Linda2205 op 13-03-2014 08:24:29 (geslacht toegevoegd) ]Lotte!
Noah!![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:36 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft iemand interesse aan een stapel hemdjes en broekjes mt. 98/104? Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspost). Zien er nog goed uit, dus zonde om weg te gooien.![]()
![]()
En als gm geen interesse heeft heb ik dat welquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Oh, dan laat maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Meisjes..sorryof wil je je dames nu al aan het ondergoed?
![]()
![]()
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dacht ik alSpekkieNoah draagt zelf nog 98/104
Ook voor andere andere kledingstukken![]()
![]()
Doe ik!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?
Ook voor andere andere kledingstukkenLotte!
Noah!![]()
Ik heb 3 Drommelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. t-shirts liggen, ecru, bordeaux en antraciet. Hebben korte mouwen en waren, vond ik en volgens mij meer dames hier, wel prettig bij het voeden. Ik trok ze alleen nooit aan omdat ik nog veel meer voedingkleding had gekocht waar ik mij fijner in voelde. Ze vallen niet heel ruim maar ik had toen ong. dezelfde kledingmaat als jij nu.
Ik kan helaas geen plaatje vinden online. Zal ik foto's maken?![]()
ik ga ook nog even voor je kijken. Lange of korte mouw? En welke kleuren ongeveer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.![]()
Voedingskleding is hier ook heel welkom! Maat m/l, afhankelijk van hoe het valt!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Hier ook voedingskleding welkom! Maat M/36
Dus mocht iemand iets hebben liggenwat Kim niet wil bijvoorbeeld
♥ J & S![]()
Klapje, jij bent veul slanker als ik, dus dan vormen we mooi een rijtje zo naast elkaar haha!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef klaprooss het volgende:
Hier ook voedingskleding welkom! Maat M/36
Dus mocht iemand iets hebben liggenwat Kim niet wil bijvoorbeeld
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Niet nodig hoor bur, er moet hier nog 15 kg af dus er is aan deze kant nog zoveel werk aan de winkel
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.Ik ga morgen even kijken en foto's maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh
Foto? En wat vraag je er voor?
Was het helemaal vergeten
Solly![]()
![]()
Ik ben 't ook vergetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.pregnancy brain
. Vanmiddag of anders vanavond!
![]()
Kyara, dank je wel!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog 1 voedingsshirt met lange mouwen maat m. Ga nu even een aan foto zoeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Kimpossible het volgende:
Voedingskleding is hier ook heel welkom! Maat m/l, afhankelijk van hoe het valt!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:48 schreef GotC het volgende:
Kyara, dank je wel!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
S. 2014
J. 2016![]()
Kyara, dank je wel!![]()
OoooooooooooooooooooooooooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Staat hem goehoed!!!!![]()
Wat een doos Kyara, ontzettend leuk! Bedankt!"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Kyara, dank je wel!![]()
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DHL passeerde hier net maar ze zijn doorgereden![]()
![]()
Fijn Yppy!
DHL zou ook wel erg snel zijn Stefanie. Binnen NL duurt dat vaak al een paar dagen. YppY en GotC hebben pakketjes/enveloppen via PostNL en dat gaat meestal wel sneller, zeker brievenbuspost.![]()
Geen idee hoe snel DHL is, meestal gaat het via postNL dacht ik of TNT.. Nuja ik ben sowieso thuis dus laat ze maar komen![]()
![]()
Wij hebben gisteren een zak vol slaapzakken gekregen. Niet allemaal onze smaak, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Mogen weg tegen verzendkosten, ik denk (hoop) dat ze allemaal met de brievenbuspost kunnen.
Met gele poppetjes, maat 104 Gereserveerd:
Met hondjes, maat 98:
Roze, maat 80:
Met beertjes, maat 80:
Met een beertje. Zonder maat, ik gok een 74 Gereserveerd:
Ook twee voedingsshirts en twee voedingstops in de aanbieding. Allemaal maat XL maar ze vallen best groot. Het gestreepte shirt is niet gedragen, de rest één keer. Doe een leuk bod:
Voor betere foto's zie:
http://www.hm.com/nl/product/13906?article=13906-A
http://www.hm.com/nl/product/16584?article=16584-A
[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 14-03-2014 13:33:28 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free![]()
Voor de mensen die interesse hebben. Meidenkleertjes:
maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Maat 86:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LV6TLCZ8
Diversen:
http://www.mijnalbum.nl/Album=XSLUP3RI
Graag een reactie per pm
[ Bericht 5% gewijzigd door danic op 14-03-2014 11:19:21 ]![]()
Ik moet écht niet meer klikken op jouw links. *Gaat op handen zitten.*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef danic het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben. Meidenkleertjes:
maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Maat 86:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LV6TLCZ8
Graag een reactie per pm![]()
Kom er maar van af hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik moet écht niet meer klikken op jouw links. *Gaat op handen zitten.*wil er graag vanaf
![]()
zitten er zomerslaapzakken tussen? ik heb haast alleen maar winter en dat is voor sac te warmquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij hebben gisteren een zak vol slaapzakken gekregen. Niet allemaal onze smaak, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Mogen weg tegen verzendkosten, ik denk (hoop) dat ze allemaal met de brievenbuspost kunnen.
Met gele poppetjes, maat 104:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hondjes, maat 98:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze, maat 80:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met beertjes, maat 80:
[ afbeelding ]
Met een beertje. Zonder maat, ik gok een 74:
[ afbeelding ]
Ook twee voedingsshirts en twee voedingstops in de aanbieding. Allemaal maat XL maar ze vallen best groot. Het gestreepte shirt is niet gedragen, de rest één keer. Doe een leuk bod:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor betere foto's zie:
http://www.hm.com/nl/product/13906?article=13906-A
http://www.hm.com/nl/product/16584?article=16584-A![]()
De poppetjes en de kleine met het beertje zijn dunnetjes, de roze zit er een beetje tussenin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zitten er zomerslaapzakken tussen? ik heb haast alleen maar winter en dat is voor sac te warm
Rest is wel echt winterspul.Love, it will not betray, dismay or enslave you
dan wil ik die wel graag hebben. wil je met dhl versturen? gaat denk ik makkelijker dan proppen in een envelop en kost dan ongeveer evenveel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
De poppetjes en de kleine met het beertje zijn dunnetjes, de roze zit er een beetje tussenin.
Rest is wel echt winterspul.![]()
Dat wil ik best maar ik ben er niet bekend mee. Ga even googelen hoe dat moetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dan wil ik die wel graag hebben. wil je met dhl versturen? gaat denk ik makkelijker dan proppen in een envelop en kost dan ongeveer evenveel..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
Heeft iemand interesse in een Lodger Bunker met twee boosters?
Ophalen regio Breda en anders komen er nog verzendkosten bij.
Ik dacht zelf aan 40 euro ex verzenden voor het hele pakket. PM bij interesse graag
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Bij de Hema hebben ze een setje van twee rompers: een rode met witte hartjes, en een witte met één rood hartje erop. Iemand die toevallig die witte uit het setje aan mij wil verkopen (maat 56 of groter)? Het is eigenlijk een meisjesset, maar die met het hartje is volgens mij ook perfect voor een jongen.
![]()
Meisjeskleding maat 74
Pakket gaat voor!![]()
Links boven: Dirkje
Links midden: Vinrose
Links onder: Frends (met kaartjes er nog aan)
Rechts boven: Z8
Rechts onder: Bakkaboe
Links allen: Frendz
Rechts boven: Kiezeltje
Rechts midden: Noppies
Rechts onder: Bakkaboe
![]()
Links boven: Prenatal
Midden boven: Lief!
Rechts boven: H&M
Links onder: Topolino
Rechts onder: Z8
(Op het Z8 broekje zit helaas een vlekje)
Allen Benneton
[ Bericht 3% gewijzigd door Animalmix op 15-03-2014 16:59:10 ]![]()
Na vanmorgen bij mn ouders te hebben gewinkeld en met een beroerde buit van 3 shirts en 1 hemd te zijn terug gekomen gooi ik m er nog een keer in:
Gezocht positie shirts korte mouw xl!
Of hemdjes maat xlS. 2014
J. 2016![]()
Ik heb nog wel wat pm je vanavond even de link als je wilt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na vanmorgen bij mn ouders te hebben gewinkeld en met een beroerde buit van 3 shirts en 1 hemd te zijn terug gekomen gooi ik m er nog een keer in:
Gezocht positie shirts korte mouw xl!
Of hemdjes maat xl![]()
Graagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pm je vanavond even de link als je wilt.
S. 2014
J. 2016![]()
Geen idee of je al voorzien bent maar ik heb er één.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:31 schreef Burdie het volgende:
Bij de Hema hebben ze een setje van twee rompers: een rode met witte hartjes, en een witte met één rood hartje erop. Iemand die toevallig die witte uit het setje aan mij wil verkopen (maat 56 of groter)? Het is eigenlijk een meisjesset, maar die met het hartje is volgens mij ook perfect voor een jongen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: