Jeuj ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand een speelkleed of zo'n boog liggen?
Of heeft iemand toevallig een top voor een goede
Ik zoek een leuke voor J.
Ja leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.
Is er zo eentje met vierkante mat en dan van die bogen erboven. Aan die bogen kun je dan speeltjes hangen. Er zitten 5 speeltjes bij. Eentje ervan is met een lief konijntje dat een muziekje speelt als je er tegen tikt
Zal ik morgenavond even foto maken oke?
Nou, klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb een positie badpak liggen, die je op meer manieren kan dragen. Hij is van Mamalicious en is zwart in maat XL.
Vorige week 3 uurtjes gedragen in Thermaalbaden. Als nieuw dus. Iemand interesse? Dan maak ik even foto.
Haha zo voelde ik mij wel vorige weekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik ben een zomerwalvis straks namelijk
hij rekt lekker mee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Laat maar... Ik geloof dat de maatvoering van mamalicious en ik.geen vrienden zijn
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik ben een zomerwalvis straks namelijk
Wat zoek je? Ik heb er 1 met 3/4 mouwen (blauw met ster), en 1 zwarte met lange mouwen en print. Ik kan evt. wel foto's opzoeken...quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand toevallig nog leuke positieshirts liggen in maat S?
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?
Over een week of 2/3 ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Top! doe rustig aan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.
graag!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel! (dat is toch nog lang niet te klein voor een 1 jarige of wel?)quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel!
Oh shit ik dacht dat het een PM wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?
of heb ik iets gemist
ik heb 23 weken te gaan en de zomer moet nog beginnen, dus ik heb de tijd! Lange mouwen shirts heb ik via hier al, maar t shirt niet, en door de hormonen heb ik t niet zo snel koud!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb straks een heleboel kleren in maat XL beschikbaar GM, eerst even bevallen en dan kan je het overnemen
Mt 40 van H&Mquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh de eerste en derde.. Maar ik beval in mei, zonder mouwen zal ik wss niet nodig hebben..quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Mt 40 van H&M
[ link | afbeelding ]
Mt 42 van H&M:
[ link | afbeelding ]
L van Mamalicious (deze is zoooo fijn en valt echt als een XL)
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog een donkerblauw shirt van Prenatal met witte stipjes, dat is superelastisch. Denk dat het een M is maar hij valt als een L/XL.
Ik wil wel een foto van het woezel en pip speelkleedquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:59 schreef danic het volgende:
Ik heb nog liggen:
- een roze speelkleed met bogen en hangende beestjes van tiny love. In roze.
- een speelkleed met bogen van woezel en pip. Unikleuren.
- boxkleed. Erg dik (prettig!) En donkerblauw/grijs met wit geruit.
- wipstoel titanium baby. Met speelboog en 3 beestjes eraan. Kleur zwart/wit.
Als er interesse is zal ik even foto's maken.
Oh en een shitload aan meisjeskleding maat 50 t/m 86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kuch*quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef mousemicky het volgende:
Suiker, jij mag Kyara's A@pies als je wilt, ik heb net J.'s voeten opgemeten, nog groter dan ik dacht, dus door naar maat L. Maat M zal nog maar even passen (winterboots zitten ook opeens best krap ) Dan misschien maar nieuwe, kan ie even mee doen.
Ohquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
*kuch*
ik heb bijna dezelfde ook nog in maat L.
Schoenen liggen op M's kamer dus dat wordt morgen. En hoeveel, dat ligt een beetje aan de staat waarin ze verkeren, dat moet ik morgen ook even bekijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh
Foto? En wat vraag je er voor?
Ik was ook uitgerekend in mei, en toen was het 25 gradenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Oh de eerste en derde.. Maar ik beval in mei, zonder mouwen zal ik wss niet nodig hebben..
Ja, ik! Ik heb eerder in dit topic een aantal shirts en tuniekjes aangeboden in die maat. Bladzijde drie volgens mij. Eventueel ook nog spijkerbroeken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat is het moeilijke natuurlijk, niet weten welk weer het zal zijn. Maar ik pas, verzenden van NL naar BE is sowieso al duurder, kan ik ze beter nieuw kopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik was ook uitgerekend in mei, en toen was het 25 graden
Maar dit is geen verkooppraatje hoor, echt niet!
Had ik gezien maar is niet helemaal mijn smaak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:07 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, ik! Ik heb eerder in dit topic een aantal shirts en tuniekjes aangeboden in die maat. Bladzijde drie volgens mij. Eventueel ook nog spijkerbroeken.
ah jammer. Ook geen belang bij de spijkerbroeken? ;-)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Had ik gezien maar is niet helemaal mijn smaak.
Ik heb toevallig vd week 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:47 schreef flowerbox het volgende:
[..]
ah jammer. Ook geen belang bij de spijkerbroeken? ;-)
Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het woezel en pip speelkleed
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:36 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft iemand interesse aan een stapel hemdjes en broekjes mt. 98/104? Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspost). Zien er nog goed uit, dus zonde om weg te gooien.
En als gm geen interesse heeft heb ik dat welquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.
Oh, dan laat maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Meisjes..sorryof wil je je dames nu al aan het ondergoed?
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dacht ik alSpekkieNoah draagt zelf nog 98/104
Doe ik!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?
Ook voor andere andere kledingstukken
Ik heb 3 Drommelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. t-shirts liggen, ecru, bordeaux en antraciet. Hebben korte mouwen en waren, vond ik en volgens mij meer dames hier, wel prettig bij het voeden. Ik trok ze alleen nooit aan omdat ik nog veel meer voedingkleding had gekocht waar ik mij fijner in voelde. Ze vallen niet heel ruim maar ik had toen ong. dezelfde kledingmaat als jij nu.
Ik kan helaas geen plaatje vinden online. Zal ik foto's maken?
ik ga ook nog even voor je kijken. Lange of korte mouw? En welke kleuren ongeveer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.
Klapje, jij bent veul slanker als ik, dus dan vormen we mooi een rijtje zo naast elkaar haha!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef klaprooss het volgende:
Hier ook voedingskleding welkom! Maat M/36
Dus mocht iemand iets hebben liggenwat Kim niet wil bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.
Ik ga morgen even kijken en foto's maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh
Foto? En wat vraag je er voor?
Ik ben 't ook vergetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog 1 voedingsshirt met lange mouwen maat m. Ga nu even een aan foto zoeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Kimpossible het volgende:
Voedingskleding is hier ook heel welkom! Maat m/l, afhankelijk van hoe het valt!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:48 schreef GotC het volgende:
Kyara, dank je wel!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
S. 2014
J. 2016
Kyara, dank je wel!![]()
OoooooooooooooooooooooooooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Staat hem goehoed!!!!
Kyara, dank je wel!![]()
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DHL passeerde hier net maar ze zijn doorgereden![]()
Ik moet écht niet meer klikken op jouw links. *Gaat op handen zitten.*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef danic het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben. Meidenkleertjes:
maat 50/56:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7XX83RLG
Maat 62:
http://www.mijnalbum.nl/Album=84QUV8V6
Maat 68:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NHJGIP4U
Maat 74:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Maat 80:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7PZJTPII
Maat 86:
http://www.mijnalbum.nl/Album=LV6TLCZ8
Graag een reactie per pm
Kom er maar van af hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik moet écht niet meer klikken op jouw links. *Gaat op handen zitten.*
zitten er zomerslaapzakken tussen? ik heb haast alleen maar winter en dat is voor sac te warmquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij hebben gisteren een zak vol slaapzakken gekregen. Niet allemaal onze smaak, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken. Mogen weg tegen verzendkosten, ik denk (hoop) dat ze allemaal met de brievenbuspost kunnen.
Met gele poppetjes, maat 104:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hondjes, maat 98:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze, maat 80:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met beertjes, maat 80:
[ afbeelding ]
Met een beertje. Zonder maat, ik gok een 74:
[ afbeelding ]
Ook twee voedingsshirts en twee voedingstops in de aanbieding. Allemaal maat XL maar ze vallen best groot. Het gestreepte shirt is niet gedragen, de rest één keer. Doe een leuk bod:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor betere foto's zie:
http://www.hm.com/nl/product/13906?article=13906-A
http://www.hm.com/nl/product/16584?article=16584-A
De poppetjes en de kleine met het beertje zijn dunnetjes, de roze zit er een beetje tussenin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zitten er zomerslaapzakken tussen? ik heb haast alleen maar winter en dat is voor sac te warm
dan wil ik die wel graag hebben. wil je met dhl versturen? gaat denk ik makkelijker dan proppen in een envelop en kost dan ongeveer evenveel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
De poppetjes en de kleine met het beertje zijn dunnetjes, de roze zit er een beetje tussenin.
Rest is wel echt winterspul.
Dat wil ik best maar ik ben er niet bekend mee. Ga even googelen hoe dat moetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dan wil ik die wel graag hebben. wil je met dhl versturen? gaat denk ik makkelijker dan proppen in een envelop en kost dan ongeveer evenveel.
Ik heb nog wel wat pm je vanavond even de link als je wilt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na vanmorgen bij mn ouders te hebben gewinkeld en met een beroerde buit van 3 shirts en 1 hemd te zijn terug gekomen gooi ik m er nog een keer in:
Gezocht positie shirts korte mouw xl!
Of hemdjes maat xl
Graagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat pm je vanavond even de link als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |