Jeuj ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:41 schreef klaprooss het volgende:
Heeft iemand een speelkleed of zo'n boog liggen?
Of heeft iemand toevallig een top voor een goede
Ik zoek een leuke voor J.
Ja leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. Van Tiny Love. Heb alleen even geen foto bij de hand.
Is er zo eentje met vierkante mat en dan van die bogen erboven. Aan die bogen kun je dan speeltjes hangen. Er zitten 5 speeltjes bij. Eentje ervan is met een lief konijntje dat een muziekje speelt als je er tegen tikt
Zal ik morgenavond even foto maken oke?
Nou, klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb een positie badpak liggen, die je op meer manieren kan dragen. Hij is van Mamalicious en is zwart in maat XL.
Vorige week 3 uurtjes gedragen in Thermaalbaden. Als nieuw dus. Iemand interesse? Dan maak ik even foto.
Haha zo voelde ik mij wel vorige weekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik ben een zomerwalvis straks namelijk
hij rekt lekker mee hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Laat maar... Ik geloof dat de maatvoering van mamalicious en ik.geen vrienden zijn
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, klinkt wel goed!
Ik ben een zomerwalvis straks namelijk
Wat zoek je? Ik heb er 1 met 3/4 mouwen (blauw met ster), en 1 zwarte met lange mouwen en print. Ik kan evt. wel foto's opzoeken...quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:48 schreef Enfermera het volgende:
Heeft iemand toevallig nog leuke positieshirts liggen in maat S?
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand positie t-shirts/hemdjes maat xl liggen?
Over een week of 2/3 ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Top! doe rustig aan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:34 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
ja ik! moet ik ff uitzoeken maar heb wel wat.
graag!quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel! (dat is toch nog lang niet te klein voor een 1 jarige of wel?)quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb geloof ik ook nog een tuniekje liggen. Zal even kijken.
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als MM ze niet wil dan wil ik ze wel!
Oh shit ik dacht dat het een PM wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je bedoelt de aapies toch? Niet het positietuniekje?
of heb ik iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |