Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het woezel en pip speelkleed
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:36 schreef Linda2205 het volgende:
Heeft iemand interesse aan een stapel hemdjes en broekjes mt. 98/104? Mogen weg tegen verzendkosten (brievenbuspost). Zien er nog goed uit, dus zonde om weg te gooien.
En als gm geen interesse heeft heb ik dat welquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ga ik regelen. Hij ligt bij opa en oma. Dus kan even duren. Maar hopelijk appen ze hem snel door.
Oh, dan laat maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Meisjes..sorryof wil je je dames nu al aan het ondergoed?
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dacht ik alSpekkieNoah draagt zelf nog 98/104
Doe ik!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als ie daar uit is, denk dat aan mij?
Ook voor andere andere kledingstukken
Ik heb 3 Drommelsquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. t-shirts liggen, ecru, bordeaux en antraciet. Hebben korte mouwen en waren, vond ik en volgens mij meer dames hier, wel prettig bij het voeden. Ik trok ze alleen nooit aan omdat ik nog veel meer voedingkleding had gekocht waar ik mij fijner in voelde. Ze vallen niet heel ruim maar ik had toen ong. dezelfde kledingmaat als jij nu.
Ik kan helaas geen plaatje vinden online. Zal ik foto's maken?
ik ga ook nog even voor je kijken. Lange of korte mouw? En welke kleuren ongeveer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:27 schreef Burdie het volgende:
Heeft er iemand toevallig voedingskleding in de aanbieding? Ik zoek maat 44/XL.
Klapje, jij bent veul slanker als ik, dus dan vormen we mooi een rijtje zo naast elkaar haha!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef klaprooss het volgende:
Hier ook voedingskleding welkom! Maat M/36
Dus mocht iemand iets hebben liggenwat Kim niet wil bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.
Ik ga morgen even kijken en foto's maken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh
Foto? En wat vraag je er voor?
Ik ben 't ook vergetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Burdie het volgende:
Graag, soesa!
En Kyara, hemdjes graag en wat lange mouw spul. Streepjes of een printje, ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog 1 voedingsshirt met lange mouwen maat m. Ga nu even een aan foto zoeken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:03 schreef Kimpossible het volgende:
Voedingskleding is hier ook heel welkom! Maat m/l, afhankelijk van hoe het valt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |