ja, maar die passen ze nogquote:Op zondag 9 maart 2014 10:52 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand misschien bakkaboe spulletjes maat 80 voor een meisje?
was ook als grapje bedoeld hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik moet iets harder lachen om deze zin dan jij waarschijnlijk bedoeld had
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...
Oeh, dat zou tof zijn! Sneaker model is tof, en de meeste kleuren vind ik ook tofquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.
Zoollengte ongeveer 11cm. Ik heb ze zelf via hier, maar ze zijn dus door J. maar een paar keer gedragen. Ehr, ¤6 icl. verzenden?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef L-E het volgende:
MM, hoe veel cm zijn die aapies die je te koop hebt? En wat wil je ervoor hebben?
Je hebt PMquote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef L-E het volgende:
Dan wil ik ze wel!
Sticker heeft nu 9,5cm dus ze zullen hier niet lang gedragen worden. Maar een maat groter is meteen 12cm en dat vind ik echt te groot. Dus even overbruggen tot hij in een M kan.
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interessequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:18 schreef innepin het volgende:
Te koop: babybedje en commode van de Prénatal whitewash. Doet al enige jaren dienst dus ja, er zit slijtage op (met name op de rand vd commode, zie foto, en ook aan één kant van een bedhek maar dat zie je niet als je die kant onderaan doet)
[ afbeelding ]
Commode is 95cm breed, 94 cm hoog, 52 cm diep.
[ afbeelding ]
Close up van de slijtage op de rand. Volgens mij kun je daar prima met een penseeltje wat whitewash overheen verven en klaar.... maar wie ben ik
[ afbeelding ]
Ledikant (beetje zonnig tijdens fotograferen, maar is natuurlijk dezelfde kleur als de commode).
Wat mij betreft mag de snelle koper ook meenemen: een aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, matrasje (als je echt wil, ik gooi 'm eigenlijk liever af bij de vuilstort), en wat lakentjes.
te koop voor ¤ 50, op te halen in midden des lands tussen Utrecht en Den Bosch in.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interesse
Ooooooohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!
Ik jompel meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Oooooooh![]()
Daar zit ook spul voor ons moppie tussen! Hele blije hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |