Ik heb ook nog wat meisjespakketjes in maat 50 en 56. Zal je straks wel wat linkjes sturen. Deze rest ligt inderdaad bij Lindaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..
Zijn die gevoerd? Nee toch?
Dan wil ik die graag.
En je verkoopt niets los zeker, ik zie een paar dingen die ik erbij wil hebben, maar ik snap best dat pakketafname voorgaat
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspulquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
Dan wil ik het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspul
Ik heb dit nog in maat 50/56. Er zit ook veel matching tussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet.Ik heb de wensen uitgebreid geïnventariseerd en op nr 1 staat twee keer hetzelfde.
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw daar zit leuk spul tussen! maar dat gaat niet meer passen
Okidoki, ik wil sowieso die broekjes van je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]😛
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 05-03-2014 14:28:38 ]![]()
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
Kyara, wat wil je hebben voor
- witte broekjes
- witte rompers met stippels (?)
- lichtblauwe rompers met dingetjes (?)
- witte rompen met dunne bandjes
- roze broekjes
- rode shirtjes met bloem
- die blauwe broekjes, is dat spijkerstof of iets zachters?
- staat op die grijze shirtjes nog iets van een roze plaatje of is het verder grijs?
- die witte jurkjes, is dat zachte stof?"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
ah ik zie de foto's ga even kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjes
ik zie 2of 3 leuke dingen in maat 68, dus mocht je het pakketje overhouden heb ik evt wel interesse daarin
[ Bericht 5% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 04-03-2014 11:40:04 ]![]()
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
![]()
doe ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!![]()
![]()
Te koop:
Molton hoes voor ledikant (60 bij 120 cm) van Jollein. Nog nieuw in de verpakking wegens dubbel.
En eventueel ook nog een molton bedzeil van Jollein.
En nog zomerpositiekleding (hemdjes ed.) in maat XL.
Bij interesse graag pm
[ Bericht 15% gewijzigd door flowerbox op 04-03-2014 15:17:45 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?![]()
![]()
Mijn meisje heeft denk ik maar twee weken in 56 gezeten..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef StefanieV het volgende:
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?![]()
Dan zou het pakket van 62 wel kunnen natuurlijk. Vanavond eens aan vriend tonen. Dank je voor je reactie!![]()
Als tegenargument, mijnus heeft tot 5 maanden in 56 gezetenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft denk ik maar twee weken in 56 gezeten..![]()
![]()
Haha ik weet ook dat het niet op voorhand te zeggen is natuurlijk. Ik overleg vanavond sowieso met W![]()
![]()
Kyara ik heb ook even aan mijn zusje gevraagd of ze misschien interesse heeft in 62. (als andere geinteresseerden vóór mij af zouden haken).![]()
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
![]()
wel een witte zomerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
![]()
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef StefanieV het volgende:
Haha ik weet ook dat het niet op voorhand te zeggen is natuurlijk. Ik overleg vanavond sowieso met WGenoteerd. Wil je me even een PM sturen met je adres? (en vermeld er dan ook nog maar even bij om welk pakket het gaat...)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Limone het volgende:
Mocht je het nog niet kwijt zijn, Kyara, dan wil ik graag pakket mt 68.![]()
Ik heb nog een zwangerschapjeans skinny, alleen ik moet effe kijken welke maat het is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar ik kan morgen pas kijken dus je hoort me daarover nog.Rayen 2½ jaar!![]()
Ja, kopuh?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, dat zijn collector's items inmiddels!![]()
![]()
74/80 doe ik maar niet meer. En ik moet binnenkort eens inventariseren wat ik allemaal al aan 86 heb verzameld inmiddels, ik ben het overzicht een beetje kwijtquote:.
Hij is nu 82 cm. Gevoerde broekjes (mt 80) passen nog goed, maar bijna niet meer nodig nu. Broekjes van afgelopen zomer (over het algemeen 74/80) eigenlijk te klein. Maat 86: veel te groot nog. Maar gezien zijn lengte wil ik ook liever geen zomerspul in maat 80 meer bijkopen.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
Iemand trouwens nog belangstelling voor GMK jumpsuits in maat 74/80?
Hebbie een fotootje?![]()
![]()
Mijn ervaring is dat ze niet zo groot vallen. O. kon nog niet staan (en dat kon hij met 9mdn) en toen knapte hij er al uit.quote:Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Vanavond!quote:
Ze vallen echt als maat 74 trouwens. Het ligt ook best wel aan de bouw van je kindje. M had/heeft bijvoorbeeld een vrij lange romp en jumpsuit zijn bij hem daardoor snel te klein. De meiden hebben relatief lange benen waardoor de jumpsuits pas nu een beetje beginnen te trekken en ze zitten al ruim in maat 80.![]()
![]()
Hello! Probeer het hier ook maar even; ben op zoek naar een tussen of zomer positiejas in maat 36 of 38 (hangt er een beetje vanaf hoe ie valt, ik heb ip 36).Heeft iemand die toevallig nog liggen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
met aanvulling. Ik moet nog een kratje met jasjes en vestjes op de foto zetten.
Iemand interesse in een drijvend matrasje voor in bad?![]()
Maat 74 meisjes (losse verkoop, geen pakket, mag natuurlijk wel)
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)![]()
![]()
omg, zie ik een flamingo-pakje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]disclaimer![]()
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rayen 2½ jaar!![]()
Tinylove speelkleed met bogen te koop. Wegens overcompleet. Zaten twee muziekjes bij maar volgens mij doen die het niet meer. Mag weg tegen verzendkosten.
Verkocht!
Slaapzakje maat 50 trouwens ook te koop. Heerlijk zacht maar ik krijg mijn meisje er echt niet meer ingepropt.
[ Bericht 26% gewijzigd door flowerbox op 06-03-2014 13:36:23 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Jammer, bedankt voor het kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.![]()
Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Hoi is dit nog te koop? Zoja, wil ik het wel voor de vraagprijs.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nogmaals positie broeken maat 38/40 spijkerbroeken en zomerbroeken.
er staan er nog 2 ofzo niet op de foto. Maar het hele pakket mag weg voor 30 incl vrzenden!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM![]()
Mamalicious, XL
Verkocht!
Mamalicious, XL
Prenatal, L (hoort bij tuniekje hieronder)
Esprit, L
Hennes, L
verkocht!
Miss Etam, XL hoort bij tuniekje hieronder
Miss Etam, XL
[ Bericht 3% gewijzigd door flowerbox op 07-03-2014 12:01:40 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik ga je straks even pm'en!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]![]()
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...(heisen?) . Dus die laat ik even aan me voorbij gaan
![]()
![]()
Geen 2e hands maar bij de H&M hebben ze een spijkertregging voor ¤ 19,95, ik vind 't een fijn dingquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsen(heisen?) . Dus die laat ik even aan me voorbij gaan
http://www.hm.com/nl/product/16668?article=16668-A deze dus![]()
Die broeken van h&m met kruislingse band onder de buik zijn trouwens echt heerlijkweet niet of ze die nu ook nog hebben, maar dat gaf echt veel steun aan een iets groter wordende buik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 06-03-2014 15:06:03 ]![]()
Mijn zus heeft jouw maat, spees. Zal ik haar even vragen?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik ben écht niet ongeduldig ofzo, maar je pakketten zijn al weg ?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
Je hebt namelijk echt zulke toffe dingetjes ertussen zitten
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik heb dit nog liggen:
Jongenspakket maat 50/56:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenspakket mt 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeft hier iemand een kindefietsje 10 inch staan? Omgeving Tilburg voor niet teveel geld. of zijwieltjes die op een 10 inch fietsje kunnen.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Uitverkoop!
Diverse pakketten en jasjes. Prijzen zijn exclusief verzending. Bijna alles is pakketpost, DHL is mogelijk.
Jongenskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 92Heb je dat pakketje 86 nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en morgen meisjeskleding maat 50 - 68![]()
Ja precies, maar, manlief heeft n nieuwe besteld vanavond!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef StefanieV het volgende:
Binnen een 10-tal weken GM, zal wat laat zijn he..
Eerst moest ie er niks van hebben maar mijn gestress vd week was ook niet alles
S. 2014
J. 2016![]()
ja, maar die passen ze nogquote:Op zondag 9 maart 2014 10:52 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand misschien bakkaboe spulletjes maat 80 voor een meisje?![]()
![]()
Ik had weer een leeg krat nodig en kwam wat spul tegen.
Meisjespyjamatjes (86/92)
Jommes pyjama 50/56 en 68
En twee jommes spijkerjasjes maat 68, waarvan 1 nieuw![]()
Iemand hier die een travelcot zoekt? Das zo'n peutertentje /slaapunit / bedje. Met slaapzak en luchtbedje.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Iemand interesse in een zwart positie badpak van h&m? maat 42. Niet mee van de glijbaan geweest.
7,50 plus verz kn, Interesse via pb ajb. Desgevraagd maak ik een foto.
Ook nog steeds stapel broeken in de aanbieding!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
was ook als grapje bedoeld hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik moet iets harder lachen om deze zin dan jij waarschijnlijk bedoeld had
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=VZSDML7J
Baby benodigdheden
http://www.mijnalbum.nl/Album=EG8UV6EP
skipakken
http://www.mijnalbum.nl/Album=88YQ4Y8L
maat 134/140 meisjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=HD4XQRRX
maat 122/128
http://www.mijnalbum.nl/Album=MGCXCMUM
maat 98/104
http://www.mijnalbum.nl/Album=WEBYYMQU
maat 92/98
http://www.mijnalbum.nl/Album=6EQYE4LF
maat 86/92 meisjes en jongens
http://www.mijnalbum.nl/Album=FJRV3HEE
maat 74/80 jongens en meisjes
http://www.mijnalbum.nl/Album=YWS4A8QV
maat 62/68 veel meisjes maar ook een jongens jasje
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8TBXKL4
maat 50 en 50/56 veel meisjes wat jongens en diverse uni sex dingen met aanvulling again.
[ Bericht 35% gewijzigd door F_r op 10-03-2014 16:21:57 ]![]()
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:23 schreef mousemicky het volgende:
Heeft er iemand nog A@pies liggen voor een jongen, maat M, ongevoerd? Met dit weer zijn de winterboots een beetje te warm . Een model met elastiek zoek ik, die met klitteband trekt ie uit...![]()
Oeh, dat zou tof zijn! Sneaker model is tof, en de meeste kleuren vind ik ook tofquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zal even voor je kijken. Volgens mij heb ik nog een sneakermodel in die maat.![]()
![]()
Zoollengte ongeveer 11cm. Ik heb ze zelf via hier, maar ze zijn dus door J. maar een paar keer gedragen. Ehr, ¤6 icl. verzenden?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef L-E het volgende:
MM, hoe veel cm zijn die aapies die je te koop hebt? En wat wil je ervoor hebben?![]()
Dan wil ik ze wel!
Sticker heeft nu 9,5cm dus ze zullen hier niet lang gedragen worden. Maar een maat groter is meteen 12cm en dat vind ik echt te groot. Dus even overbruggen tot hij in een M kan.![]()
![]()
Je hebt PMquote:Op maandag 10 maart 2014 20:39 schreef L-E het volgende:
Dan wil ik ze wel!
Sticker heeft nu 9,5cm dus ze zullen hier niet lang gedragen worden. Maar een maat groter is meteen 12cm en dat vind ik echt te groot. Dus even overbruggen tot hij in een M kan.![]()
![]()
Te koop: babybedje en commode van de Prénatal whitewash. Doet al enige jaren dienst dus ja, er zit slijtage op (met name op de rand vd commode, zie foto, en ook aan één kant van een bedhek maar dat zie je niet als je die kant onderaan doet)
Commode is 95cm breed, 94 cm hoog, 52 cm diep.
Close up van de slijtage op de rand. Volgens mij kun je daar prima met een penseeltje wat whitewash overheen verven en klaar.... maar wie ben ik
Ledikant (beetje zonnig tijdens fotograferen, maar is natuurlijk dezelfde kleur als de commode).
Wat mij betreft mag de snelle koper ook meenemen: een aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, matrasje (als je echt wil, ik gooi 'm eigenlijk liever af bij de vuilstort), en wat lakentjes.
te koop voor ¤ 50, op te halen in midden des lands tussen Utrecht en Den Bosch in.![]()
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interessequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:18 schreef innepin het volgende:
Te koop: babybedje en commode van de Prénatal whitewash. Doet al enige jaren dienst dus ja, er zit slijtage op (met name op de rand vd commode, zie foto, en ook aan één kant van een bedhek maar dat zie je niet als je die kant onderaan doet)
[ afbeelding ]
Commode is 95cm breed, 94 cm hoog, 52 cm diep.
[ afbeelding ]
Close up van de slijtage op de rand. Volgens mij kun je daar prima met een penseeltje wat whitewash overheen verven en klaar.... maar wie ben ik
[ afbeelding ]
Ledikant (beetje zonnig tijdens fotograferen, maar is natuurlijk dezelfde kleur als de commode).
Wat mij betreft mag de snelle koper ook meenemen: een aankleedkussen, aankleedkussenhoezen, matrasje (als je echt wil, ik gooi 'm eigenlijk liever af bij de vuilstort), en wat lakentjes.
te koop voor ¤ 50, op te halen in midden des lands tussen Utrecht en Den Bosch in.![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hmm! Innepin, mag ik ze even aan m'n man laten zien? Ik heb denk ik wel (serieuze!) interesseIk hoor 't wel
![]()
![]()
Ooooooohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:07 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Morgen gaat er een heleboel op de post!![]()
Daar zit ook spul voor ons moppie tussen! Hele blije hormonen
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ik jompel meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Oooooooh![]()
Daar zit ook spul voor ons moppie tussen! Hele blije hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand een speelkleed of zo'n boog liggen?
Of heeft iemand toevallig een top voor een goede
Ik zoek een leuke voor J.
♥ J & S
Forum Opties Forumhop: Hop naar: