wel een witte zomerbroekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
Is goed, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:47 schreef StefanieV het volgende:
Haha ik weet ook dat het niet op voorhand te zeggen is natuurlijk. Ik overleg vanavond sowieso met W
Genoteerd. Wil je me even een PM sturen met je adres? (en vermeld er dan ook nog maar even bij om welk pakket het gaat...)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Limone het volgende:
Mocht je het nog niet kwijt zijn, Kyara, dan wil ik graag pakket mt 68.
Ik heb nog een zwangerschapjeans skinny, alleen ik moet effe kijken welke maat het is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
Ja, kopuh?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, dat zijn collector's items inmiddels!
74/80 doe ik maar niet meer. En ik moet binnenkort eens inventariseren wat ik allemaal al aan 86 heb verzameld inmiddels, ik ben het overzicht een beetje kwijtquote:
Ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Kyara het volgende:
Iemand trouwens nog belangstelling voor GMK jumpsuits in maat 74/80?
Mijn ervaring is dat ze niet zo groot vallen. O. kon nog niet staan (en dat kon hij met 9mdn) en toen knapte hij er al uit.quote:
Vanavond!quote:
omg, zie ik een flamingo-pakje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
Maat 74 meisjes (losse verkoop, geen pakket, mag natuurlijk wel)
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer, bedankt voor het kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Helaas waist maat 31 het mer is Love2wait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |