Aaaah mijlpaal!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mijn opbergplek verkocht
de wieg
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!
Ja!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.
Wanneer is het zo ver? Mt. 50 is te klein (quote:
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..quote:
Ik heb ook nog wat meisjespakketjes in maat 50 en 56. Zal je straks wel wat linkjes sturen. Deze rest ligt inderdaad bij Lindaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..
Zijn die gevoerd? Nee toch?
Dan wil ik die graag.
En je verkoopt niets los zeker, ik zie een paar dingen die ik erbij wil hebben, maar ik snap best dat pakketafname voorgaat
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspulquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef YPPY het volgende:
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
Dan wil ik het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nog heel veel maat 50 te koop ook petit bateau rompers. het is alleen geen tweelingspul
Ik heb dit nog in maat 50/56. Er zit ook veel matching tussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet.Ik heb de wensen uitgebreid geïnventariseerd en op nr 1 staat twee keer hetzelfde.
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw daar zit leuk spul tussen! maar dat gaat niet meer passen
Okidoki, ik wil sowieso die broekjes van je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]😛
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjeskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 05-03-2014 14:28:38 ]![]()
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
Kyara, wat wil je hebben voor
- witte broekjes
- witte rompers met stippels (?)
- lichtblauwe rompers met dingetjes (?)
- witte rompen met dunne bandjes
- roze broekjes
- rode shirtjes met bloem
- die blauwe broekjes, is dat spijkerstof of iets zachters?
- staat op die grijze shirtjes nog iets van een roze plaatje of is het verder grijs?
- die witte jurkjes, is dat zachte stof?"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
ah ik zie de foto's ga even kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik zet straks ook wat enkelspul online. Ook grotere maatjes
ik zie 2of 3 leuke dingen in maat 68, dus mocht je het pakketje overhouden heb ik evt wel interesse daarin
[ Bericht 5% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 04-03-2014 11:40:04 ]![]()
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:15 schreef Kyara het volgende:
Ik wil eerst even kijken of ik de pakketten kan verkopen, hier of elders. Ik heb namelijk net alles uitgezocht en gefotografeerd en als ik losse dingen er uit moet halen dan kan ik weer overnieuw beginnen....![]()
![]()
doe ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Maar als je het aan de straatstenen niet kwijt raakt, denk aan mij!![]()
![]()
Te koop:
Molton hoes voor ledikant (60 bij 120 cm) van Jollein. Nog nieuw in de verpakking wegens dubbel.
En eventueel ook nog een molton bedzeil van Jollein.
En nog zomerpositiekleding (hemdjes ed.) in maat XL.
Bij interesse graag pm
[ Bericht 15% gewijzigd door flowerbox op 04-03-2014 15:17:45 ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?![]()
![]()
Mijn meisje heeft denk ik maar twee weken in 56 gezeten..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef StefanieV het volgende:
Kyara interessant! Ik twijfel alleen aan de maat. Meisje wordt hier in mei geboren en twijfel of ik 56 lang ga kunnen gebruiken. Geen ervaring mee. Maar dan twijfel ik of maat 62 dan niet te groot zal zijn voor de zomer. Ervaring van andere dames aub?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: