de mijne ook niet echt dus daarom amper gedragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeur
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef -Spring het volgende:
Ik geef het op. Alle spijkerbroeken mogen weg en er komen rokjes voor in de plaats.
Van links naar rechts:
- Cars maat 6 (122). Heel mooie pasvorm. Niet voor heel smalle meisjes. Zgan. ¤7,-
- V&D maat 104. Zgan. ¤4,-
- Name It maat 104/110. Smalle pasvorm maar geen super slim fit oid. Zgan. ¤5,-
- Tom Tailor 110. Wat hoger broekje, niet voor heel slanke meisjes. Zgan. ¤3,-
- Esprit maat 104. Heel mooi smal broekje. ¤6,-
[ link | afbeelding ]
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Gezien bla, maar niet helemaal wat ik zoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en morgen meisjeskleding maat 50 - 68![]()
Aaaah mijlpaal!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb afgelopen weekend mijn opbergplek verkocht
de wieg
Je hebt veel leuk spulIk hou me in. Ik heb t/m maat 122 genoeg.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
Ik .wil. dat Batman shirt met broekje! Mocht je 'm niet kwijt kunnen raken..![]()
![]()
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Kyara het volgende:
de wieg
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hoe laat??? Het wordt een meisjestweeling!Lotte!
Noah!![]()
Ja!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Haaai. De mijnese groeien uit hun kleertjes ..interesse? Ong. 3/4 komt bij Kyara vandaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*![]()
Wanneer is het zo ver? Mt. 50 is te klein (quote:trots
), maar als het nog even duurt kan ik maatjes sparen..
Lotte!
Noah!![]()
Ze is ruim 21 weken nu. De eerste kwam veel te vroeg, het zou me niks verbazen als deze twee ook te vroeg zijn. Vandaar de kleine maatjes. Over vier weken ga ik erheen, als je over een week of drie laat weten wat je hebt? Als je het nu kwijt wilt, is dat ook prima. Maat 50 zal ruim zitten.
*OUD heilige*![]()
Dubbel..
[ Bericht 96% gewijzigd door Rijstebuiltje op 03-03-2014 23:14:59 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Kyara, dat pakketje van 4 Hema maatje 62 broekjes..quote:
Zijn die gevoerd? Nee toch?
Dan wil ik die graag.
En je verkoopt niets los zeker, ik zie een paar dingen die ik erbij wil hebben, maar ik snap best dat pakketafname voorgaat
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: