Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
En zelf nog een vraag: heeft iemand nog een (beetje hippe) zwangerschapsjeans skinny model (of evt recht, maar geen bootcut) in maat 36 / 28?
Hoi is dit nog te koop? Zoja, wil ik het wel voor de vraagprijs.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nogmaals positie broeken maat 38/40 spijkerbroeken en zomerbroeken.
er staan er nog 2 ofzo niet op de foto. Maar het hele pakket mag weg voor 30 incl vrzenden!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=GCVK6OZM
Ik ga je straks even pm'en!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Kyara het volgende:
Maat 74 meisjes (losse verkoop, geen pakket, mag natuurlijk wel)
Jumpsuits GMK, IdaT (op de paarse zitten wat vlekjes zag ik op de foto, zal eerst even kijken of dat er nog uit gaat), jurkje GMK, broekje Hema, vestje Wibra, shirtje met stippen en leggings (geen idee welk merk)
[ link | afbeelding ]
Lindex pyjama (hier heb ik er 2 van)
[ link | afbeelding ]
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een middenblauwe skinny liggen in 29/38. Merk is Mamalicious geloof ik...
Geen 2e hands maar bij de H&M hebben ze een spijkertregging voor ¤ 19,95, ik vind 't een fijn dingquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thx, maar heb wel eens 38 gepast van mamalicious vorige zwangerschap en dat was echt te groot, dan moet ik steeds hijsen(heisen?) . Dus die laat ik even aan me voorbij gaan
Ik ben écht niet ongeduldig ofzo, maar je pakketten zijn al weg ?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Broekjes zijn niet gevoerd. Wel hele fijne broekjes.
Pakketten gaan idd voor. Ik hou je op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenspakket mt 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Uitverkoop!
Diverse pakketten en jasjes. Prijzen zijn exclusief verzending. Bijna alles is pakketpost, DHL is mogelijk.
Jongenskleding maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding maat 92Heb je dat pakketje 86 nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, en morgen meisjeskleding maat 50 - 68![]()
Ja precies, maar, manlief heeft n nieuwe besteld vanavond!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef StefanieV het volgende:
Binnen een 10-tal weken GM, zal wat laat zijn he..
Eerst moest ie er niks van hebben maar mijn gestress vd week was ook niet alles
S. 2014
J. 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: