quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Oke ik zie de foto's wel verschijnen
Ik heb waarschijnlijk nog wel wat, die van mij is zeker uit 86 inmiddels. Moet ik even foto's maken voor je?>quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:58 schreef bodpa09 het volgende:
Heeft iemand nog jongens broeken maat 86, of 86-92?
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeurquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij deze maat m
Maar al die bambinoslofjes zien er toch ongeveer zo uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, maar dat is niet zo mijn smaak geloof ik * Bla_Bla_Bla is een zeur
Kijk eens naar @apies, daar zit waarschijnlijk dan wel wat naar je smaak bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nja de meeste zijn gewoon effen..zonder streep erover
Zelfde hoogte als de roze hierboven, staan ook nog op de site http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ga zo eens kijken daar thnx..lage vind ik niet zo handig
Aapies zijn een stuk leuker iig! En zitten ook veel beter dan Bambino.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ga zo eens kijken daar thnx..lage vind ik niet zo handig
quote:
Oh ja leuk!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:58 schreef Incantrix het volgende:
Mignonne, graaaaag! Al zóu ik ook jouw nieuwe stek kunnen komen bekijken!we appen wel ff ok?
Zijn er hier nog mensen die het gebruik van een geboortetens overwegen maar er geen vergoeding voor krijgen? Ik heb er hier 1 liggen die voor weinig weg magheb je dan wel nog nieuwe elektroden bij nodig, maar met name bij mijn laatste bevalling heb ik er toch wel veel aan gehad
Ooooh ik twijfel zoquote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Didymos indio Zimt/Kobalt maat 6, HTF (hard to find)
klein prijsje, want overvloed aan doeken en er moet wat uit
90, (95 inclusief)
[ afbeelding ]
ff stockpic.
Dit dusquote:Op zondag 2 maart 2014 10:53 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ooooh ik twijfel zohij is mooi! Maar grr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |