En dat zonder voorhuid.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mocros hebben grootste piemels. Groter dan negers. Once you mocro you never go black
Wees trots. Als je problemen hebt kun je me bellen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Half maar praat ik liever niet over
Haha, Veer heet C. F. Bitchesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
Die veer... 2 naamtopics achter elkaar
cunt fart bitchesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, Veer heet C. F. Bitches.
ik geil niet zo op dit soort meisjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Laat dima het maar niet zien voordat die een mental breakdown krijgt.
lijkt me enigquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Dima, jij vuige vlegel. Ga keertje met mij mee stappen dan?
Watte?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
Die veer... 2 naamtopics achter elkaar
Als je maar genoeg drinkt, zal het niet in je geheugen gegrift staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd man, je zal maar straalbezopen zijn.
Hehe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, zal het niet in je geheugen gegrift staan.
Ligt het aan mij? ;squote:Op donderdag 27 februari 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
Moest ineens hier aan denken..
[ afbeelding ]
hahah okquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:07 schreef Modus het volgende:
Moest ineens hier aan denken..
[ afbeelding ]
Hey lang niet meer gezien bby :$quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
sup Yangquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
Ga carnaval vieren in oeteldonk johquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh... want ik heb namelijk ook wenkbrauwen op mijn montuur ;s
oh is dat de oorzaak van al die Mafkezen in Brabantquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga carnaval vieren in oeteldonk joh
Wie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
Morgen is de grote dag: De unban van Hoink#FreeHoink
Toetertjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
Morgen is de grote dag: De unban van Hoink#FreeHoink
De allergrootste KLB-rebel en voorman van de verenigde strijd tegen onnuttige KLB verpaupering.quote:
* Zaktabak toetert meequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De allergrootste KLB-rebel en voorman van de verenigde strijd tegen onnuttige KLB verpaupering.
Ben jij Pools?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De allergrootste KLB-rebel en voorman van de verenigde strijd tegen onnuttige KLB verpaupering.
!
quote:
Mensen die niet de high-res versie gebruiken als ze een grotequote:
Met dit soort vragen maak je hier wel kans ONZ / [HOMO] #3193 - Wie als laatste zijn shirt nog aan heeft is een homoquote:
hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd man, je zal maar straalbezopen zijn.
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeauquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom je je ex tegen in de clubkkr verrote avond natuurlijk nu weer thusi doei
welke club bish. Toch niet 7?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom je je ex tegen in de clubkkr verrote avond natuurlijk nu weer thusi doei
Jij zou toch gwn een random kip in de clubba gaan schuren voor de nosso van je ex jatochhhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeau
Ditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeau
moest lachen, weet niet waaromquote:
Het is Chuckquote:
hij kijkt alsof hij geen neuk geeftquote:
Echt hequote:
sommige mannen willen aandachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
Ja i guessquote:
Red rocket ken je niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
tegenstrijdig als de neten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i guess![]()
maar je zo poserig voor doen hier overal, met je maatjes stoer doen en neuken dit neuken dat en dat die hele huilsoap over exen en moeilijk :')
Ga gewoon verder met je leven joh.
je ziet wat je wil zienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
tegenstrijdig als de neten.
Sowieso daar over opscheppenToont onzekerheid, me dunkt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
haters zullen hatenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazelfde lijn als CB die roept dat zijn piemel zo groot is en het uiteindelijk juist niet zo is
South Park censurerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haters zullen haten
[..]
South Park censureren
you and her bothquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is geworden
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?quote:
cocktailworst zeker danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
partyknaks levenquote:
padapapapaaa, you're lovin it holmesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
Ik mag niets meer zeggen anders haat ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wel fijn dat er niemand op zijn pikkie getrapt is hoor... Oh wacht dat gaat nogal moeilijk natuurlijk!![]()
![]()
;D
![]()
![]()
![]()
_o_
ROFL SIEG
HEIL
;d
Ja struggles Gquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
heb die van hem nooit gezien, maar aangezien hij donker is, zal die wel van redelijk formaat zijn. Of hij er wat goeds mee kan, is een tweede.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazelfde lijn als CB die roept dat zijn piemel zo groot is en het uiteindelijk juist niet zo is
Laten we het daar maar op houden... jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:17 schreef wise het volgende:
[..]
heb die van hem nooit gezien, maar aangezien hij donker is, zal die wel van redelijk formaat zijn. Of hij er wat goeds mee kan, is een tweede.....
Dat weet alleen 1 bepaalde vrouwelijke SC user hier.
we zullen zien wie er op haar achterpoten gaat staan en zal blazen als een drachtige poesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden... ja
Je hebt heel wat gemist, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
we zullen zien wie er op haar achterpoten gaat staan en zal blazen als een drachtige poes
quote:
Wrom meteen zo ;squote:
Verwachtingen waar maken.quote:
Oké.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Moira.. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook aardig wat FOK!sters geneukt
Vind haar sowieso irritant. En d'r vriend ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!! infinity times a thousend million
![]()
![]()
wat gekquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Serrinde het volgende:
Mijn huidige vriend heb ik in 2000 via de Ilse Chat ontmoetToen een maand of 3 verkering gehad maar ... onvolwassen en zulks.
CB staat er niet eens tussen. Kklijstquote:
al heel lang niet geupdatequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB staat er niet eens tussen. Kklijst
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
al heel lang niet geupdateIs ook wel goed zo.
Ik weet precies hoe je je voelt. Een paar jaar terug had ik dat ineens ook, eerst maakte het allemaal niet zoveel uit en toen werden ze ineens hels. Sindsdien steeds minder uit geweest omdat het alleen maar erger werd en het me gewoon niet meer waard wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word zo moe van die katers tegenwoordig.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe je je voelt. Een paar jaar terug had ik dat ineens ook, eerst maakte het allemaal niet zoveel uit en toen werden ze ineens hels. Sindsdien steeds minder uit geweest omdat het alleen maar erger werd en het me gewoon niet meer waard was
Teringquote:
Betekent dat je ouder wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies. Kut koppijn, half misselijk, uitgedroogde bek, smerige smaak in m'n smoel
.
[..]
Tering.
Ja, ook in elk topic aanhalen dat ze koppel zijn... lemme puke.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind haar sowieso irritant. En d'r vriend ook.
Het word nog erger mimangquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies. Kut koppijn, half misselijk, uitgedroogde bek, smerige smaak in m'n smoel
.
[..]
Tering.
welke users?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ook in elk topic aanhalen dat ze koppel zijn... lemme puke.
Check dan iets naar boven tolliemaister.quote:
Zitten er ook echt een aantal bij die er vaak opstaanquote:
8 keer ofzo, dang,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zitten er ook echt een aantal bij die er vaak opstaan
Zou linksquote:
iedereen denkt van zichzelf dat ze alleen op de baan zijn, er is geen flowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort vrouwenprecies het gedrag wat ze vertonen als ze met hun Wagon-R op de snelweg bivakkeren
![]()
Niet opletten maar gewoon maar wat doen
Idd, het is de schuld van de maatschappij!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Yiha het volgende:
[..]
iedereen denkt van zichzelf dat ze alleen op de baan zijn, er is geen flow
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, het is de schuld van de maatschappij!
Carequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is die minderjarig hoor.
inb4 geen 29 feb dit jaar
Als links mee zou doen.quote:
Zij is mod.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft rechts nou blauw in haar haar
haarkleuring, ze durft nogalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft rechts nou blauw in haar haar
Diepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Topics open je voor jezelf niet voor de reacties
Ja potverdrie ik was mobiel dus kon niet zien wie dr boyki was tok..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Check dan iets naar boven tolliemaister.
lijst wat wat? mattiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB staat er niet eens tussen. Kklijst
Prima conclusiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja potverdrie ik was mobiel dus kon niet zien wie dr boyki was tok..
Sowieso twee kutusers dat
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nuquote:
Alleen wij zijn nog celibatair :squote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
Je verward mij met wise.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen wij zijn nog celibatair :s
tegengestelde van stiltequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat noice btw wat ik aldoor zie terug komen?
quote:
welke bevindingen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Echt heel ziek.. maar vertel liever nietquote:
Haha wat?quote:
quote:
wat is heel ziek?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel ziek.. maar vertel liever niet
Kanker.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ohquote:
Dat 1equote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedoel je nou bitches of beestjes?
Ja hahaha stoer enzo tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!! infinity times a thousend million
![]()
![]()
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje ergerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
dat deed hij niet tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
haha dit welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
HALLO HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IK PRAAT TEGEN JE A ZINAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Nou, zo komt het bijna wel over jaquote:
LIever met baardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
zou echt klappen danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie het al voor me. Vas die post van "ja Mur heeft zoveel FOK!sters geneukt! xD xD"
Baardmannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, zo komt het bijna wel over japochen dat je vriendje zoveel van FOK! heeft geneukt... heel apart
[..]
LIever met baard
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
quote:
Ja oke true.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
neh, dat is je eigen conclusie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou tegen haar wel dus, en zij is daar blijkbaar van onder de indruk.
Dat denk ik ook.... raar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
Carnavals picas van chickies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
gvd van die shit die automatisch wordt geliked op facebook
linkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je zijn reactie ook ziet in dat topic, sowieso gevalletje opschepperij
Niet door FOK!kers neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "quote:
Heeft je leraar nog gevraagd om op te staan na het weekend?quote:
Zou tranen van geluk huilen als jij zo over mij sprak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "
Ja dat ja haha hou toch opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "
Niks hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fokkers in deze sc? ;ss
Jelly dat jij KLB SC niet gemaakt hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ook dat ze daar schrijft van, bla bla stoners reeks (die ik heb gemaakt). Wajoo je hebt een reeks gemaakt. Gvd wat een prestatie
Haha jij had zeker al een hole in je popcornbox geknipt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Film kijken vanavond gaat dus niet door?
Heb ik gewoon op m'n cv staan. Kijken ze toch niet na hehehquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jelly dat jij KLB SC niet gemaakt hebt
Stoner SC, die mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ook dat ze daar schrijft van, bla bla stoners reeks (die ik heb gemaakt). Wajoo je hebt een reeks gemaakt. Gvd wat een prestatie
Bioscoopbroek aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha jij had zeker al een hole in je popcornbox geknipt?
Haha shitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft je leraar nog gevraagd om op te staan na het weekend?
Sst dit zouden we privé houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Film kijken vanavond gaat dus niet door?
Die vallen wel mee, zit erger volk tussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo'n subtiele Vas en Mur dish
kroelen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die vallen wel mee, zit erger volk tussen.
Zou je met dreads en al de lucht in slingeren om je vervolgens met je kop tegen de grond te smashen.quote:
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef ntm het volgende:
Ook dat hele topic die ze opende en dan zo'n heel verhaal over hoe hij haar vroeg om een relatie met hem te hebben
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha shitNee dat vak is gelukkig afgelopen.
Dit ging over jou, babyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou tranen van geluk huilen als jij zo over mij sprak.
Zou Tombstone Piledriven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je met dreads en al de lucht in slingeren om je vervolgens met je kop tegen de grond te smashen.
Misschien moeten wij een topic maken over hoe we ntm hebben leren kennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoor
Dat topic die ze maakte om te vertellen hoe haar boi haar zo verrast had met een verjaardag enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef ntm het volgende:
Ook dat hele topic die ze opende en dan zo'n heel verhaal over hoe hij haar vroeg om een relatie met hem te hebben
"This 1 time, at bandcamp..."quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten wij een topic maken over hoe we ntm hebben leren kennen
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dikzakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net twee worstenbroodjes, twee eieren met spek op
/dagboek van een Fatty
Helemaal omdat ik vanochtend ook al vier boterhammen op had
Nee gewoon neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoor
Zal vast erg spannend en interessant verhaal opleveren jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou die twee maar op Facebook hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat topic die ze maakte om te vertellen hoe haar boi haar zo verrast had met een verjaardag enzo
fruit tussendoor etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/dagboek van een Fatty
had je genoeg aan 1 servetje?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/dagboek van een Fatty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen atquote:
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia'squote:
Steeds bij elkaar inbreken en lieve berichtjes achterlaten ;rquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je zou die twee maar op Facebook hebben
De echte delicatesse moet je nog proeven schatjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen at
"Hoaj'n nonnie onbeeet'n ofzooooo?"
lusten die geen worstenbroodjes dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia's
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je genoeg aan 1 servetje?Buitensporig geestelijk lijden wtf??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
den bosch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen at
"Hoaj'n nonnie onbeeet'n ofzooooo?"
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
De echte delicatesse moet je nog proeven schatje
rotbeestenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia's
Heb je nou die kip al gemaakt dan?quote:
Deze nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lusten die geen worstenbroodjes dan?
Kamp'nquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steeds bij elkaar inbreken en lieve berichtjes achterlaten ;r
Ik weet hetquote:
Uh neequote:
Uh ok ;o jmmrquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh needenk volgende week een keer
Wat een geweldige manquote:
Onze eerste ubdate was wel dolletjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Zal vast erg spannend en interessant verhaal opleveren ja
Als man, he, niet als president.quote:
Ik vind het woord 'folks' echtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uh ok ;o jmmr
[..]
Wat een geweldige man
quote:
Wow, ok... ja... wat kan ik daar op zeggenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gebruikt hij continu. Ook in State of the Union
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:38 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wanneer samen dikke J smoken dan KUSH IEKS BLOW IEKS DRAAI IEKS
SKAFFABOY JWZ
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Waar is iedereen vandaag? allemaal vrij en in bed te stinken ofso?vieze in de steek laters
Oh hai, jaquote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh hai, jazag net je foto in dat topic en heb je fobo bezocht....
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh hai, jazag net je foto in dat topic en heb je fobo bezocht....
als dat geen neuken gaat worden.quote:
En gewoon verder klikken zonder wat terug te zeggen, nou ok hoor leuk doei!quote:
Nee ik wou wel wat terug zeggen maar wist niet wat :$ :$quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En gewoon verder klikken zonder wat terug te zeggen, nou ok hoor leuk doei!
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
als dat geen neuken gaat worden.
Ik ga geen woorden in je mond leggen dus daar mag je zelf over nadenken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik wou wel wat terug zeggen maar wist niet wat :$ :$
Dit gaat zo'n bazenspel wordenquote:
fucking gruwerlijkquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:51 schreef Snowbells het volgende:
Hey Mur, jouw UI is toch van clockwork orange?
fucked up Gquote:
Europa he, niet alleen Groningenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking gruwerlijk
[..]
[..]
fucked up G
Hehe leg maar iets anders in haar mondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga geen woorden in je mond leggen dus daar mag je zelf over nadenken.
Verwacht nu wel wat leuks terug
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe leg maar iets anders in haar mond
Zolang je maar niet de blauwe tijger in je hebt hehequote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd. Je hebt de boze tijger in mij losgemaakt.
Traantje gelaten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de blauwe tijger in je hebt hehe
Ik ben erg grappig vandaag
moest lachenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de blauwe tijger in je hebt hehe
De PC versie niet.quote:
In KLB SCquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De PC versie niet.
Omg, waar ben ik?
maar het lijkt me juist zon perfect consolespel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De PC versie niet.
Omg, waar ben ik?
sonicvulcano is US SCquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen we nu een stoner invasie? Wie begin daarover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |