Prima conclusiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja potverdrie ik was mobiel dus kon niet zien wie dr boyki was tok..
Sowieso twee kutusers dat
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nuquote:
Alleen wij zijn nog celibatair :squote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
Je verward mij met wise.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen wij zijn nog celibatair :s
tegengestelde van stiltequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat noice btw wat ik aldoor zie terug komen?
quote:
welke bevindingen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Echt heel ziek.. maar vertel liever nietquote:
Haha wat?quote:
quote:
wat is heel ziek?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel ziek.. maar vertel liever niet
Kanker.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ohquote:
Dat 1equote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedoel je nou bitches of beestjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |