Prima conclusiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja potverdrie ik was mobiel dus kon niet zien wie dr boyki was tok..
Sowieso twee kutusers dat
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nuquote:
Alleen wij zijn nog celibatair :squote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
Je verward mij met wise.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen wij zijn nog celibatair :s
tegengestelde van stiltequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat noice btw wat ik aldoor zie terug komen?
quote:
welke bevindingen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na de laatste paar bevindingen was ik al flabbergasted dus wil het niet eens weten... hele beeld van het puriteinse (hahalijst lol) is bij mij verdwenen nu
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Echt heel ziek.. maar vertel liever nietquote:
Haha wat?quote:
quote:
wat is heel ziek?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel ziek.. maar vertel liever niet
Kanker.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Ohquote:
Dat 1equote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bedoel je nou bitches of beestjes?
Ja hahaha stoer enzo tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!! infinity times a thousend million
![]()
![]()
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje ergerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
dat deed hij niet tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
haha dit welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
HALLO HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IK PRAAT TEGEN JE A ZINAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Nou, zo komt het bijna wel over jaquote:
LIever met baardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
zou echt klappen danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie het al voor me. Vas die post van "ja Mur heeft zoveel FOK!sters geneukt! xD xD"
Baardmannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, zo komt het bijna wel over japochen dat je vriendje zoveel van FOK! heeft geneukt... heel apart
[..]
LIever met baard
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
quote:
Ja oke true.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
neh, dat is je eigen conclusie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou tegen haar wel dus, en zij is daar blijkbaar van onder de indruk.
Dat denk ik ook.... raar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
Carnavals picas van chickies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
gvd van die shit die automatisch wordt geliked op facebook
linkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je zijn reactie ook ziet in dat topic, sowieso gevalletje opschepperij
Niet door FOK!kers neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |