Ja hahaha stoer enzo tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!! infinity times a thousend million
![]()
![]()
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje ergerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
dat deed hij niet tochquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Als man ook echt opscheppen over dat je meerdere FOK!sters hebt geneukt, nou nou wat een prestatie hoor
haha dit welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
HALLO HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IK PRAAT TEGEN JE A ZINAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef ntm het volgende:
Nou, zo komt het bijna wel over jaquote:
LIever met baardquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
zou echt klappen danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie het al voor me. Vas die post van "ja Mur heeft zoveel FOK!sters geneukt! xD xD"
Baardmannenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, zo komt het bijna wel over japochen dat je vriendje zoveel van FOK! heeft geneukt... heel apart
[..]
LIever met baard
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik kan me baard er wel af halen en op je schoot komen zitten.
quote:
Ja oke true.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als vrouw opscheppen dat je vriend meerdere FOK!sters heeft geneukt vind ik nog een graadje erger
neh, dat is je eigen conclusie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou tegen haar wel dus, en zij is daar blijkbaar van onder de indruk.
Dat denk ik ook.... raar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
Carnavals picas van chickies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
gvd van die shit die automatisch wordt geliked op facebook
linkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je zijn reactie ook ziet in dat topic, sowieso gevalletje opschepperij
Niet door FOK!kers neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Gridlok het volgende:
ntm is gewoon jelly dat ze niet geneukt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |