heb die van hem nooit gezien, maar aangezien hij donker is, zal die wel van redelijk formaat zijn. Of hij er wat goeds mee kan, is een tweede.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazelfde lijn als CB die roept dat zijn piemel zo groot is en het uiteindelijk juist niet zo is
Laten we het daar maar op houden... jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:17 schreef wise het volgende:
[..]
heb die van hem nooit gezien, maar aangezien hij donker is, zal die wel van redelijk formaat zijn. Of hij er wat goeds mee kan, is een tweede.....
Dat weet alleen 1 bepaalde vrouwelijke SC user hier.
we zullen zien wie er op haar achterpoten gaat staan en zal blazen als een drachtige poesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden... ja
Je hebt heel wat gemist, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
we zullen zien wie er op haar achterpoten gaat staan en zal blazen als een drachtige poes
quote:
Wrom meteen zo ;squote:
Verwachtingen waar maken.quote:
Oké.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Moira.. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook aardig wat FOK!sters geneukt
Vind haar sowieso irritant. En d'r vriend ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]_____!!! infinity times a thousend million
![]()
![]()
wat gekquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef Serrinde het volgende:
Mijn huidige vriend heb ik in 2000 via de Ilse Chat ontmoetToen een maand of 3 verkering gehad maar ... onvolwassen en zulks.
CB staat er niet eens tussen. Kklijstquote:
al heel lang niet geupdatequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB staat er niet eens tussen. Kklijst
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
al heel lang niet geupdateIs ook wel goed zo.
Ik weet precies hoe je je voelt. Een paar jaar terug had ik dat ineens ook, eerst maakte het allemaal niet zoveel uit en toen werden ze ineens hels. Sindsdien steeds minder uit geweest omdat het alleen maar erger werd en het me gewoon niet meer waard wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word zo moe van die katers tegenwoordig.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe je je voelt. Een paar jaar terug had ik dat ineens ook, eerst maakte het allemaal niet zoveel uit en toen werden ze ineens hels. Sindsdien steeds minder uit geweest omdat het alleen maar erger werd en het me gewoon niet meer waard was
Teringquote:
Betekent dat je ouder wordtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies. Kut koppijn, half misselijk, uitgedroogde bek, smerige smaak in m'n smoel
.
[..]
Tering.
Ja, ook in elk topic aanhalen dat ze koppel zijn... lemme puke.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind haar sowieso irritant. En d'r vriend ook.
Het word nog erger mimangquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja precies. Kut koppijn, half misselijk, uitgedroogde bek, smerige smaak in m'n smoel
.
[..]
Tering.
welke users?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ook in elk topic aanhalen dat ze koppel zijn... lemme puke.
Check dan iets naar boven tolliemaister.quote:
Zitten er ook echt een aantal bij die er vaak opstaanquote:
8 keer ofzo, dang,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zitten er ook echt een aantal bij die er vaak opstaan
Zou linksquote:
iedereen denkt van zichzelf dat ze alleen op de baan zijn, er is geen flowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort vrouwenprecies het gedrag wat ze vertonen als ze met hun Wagon-R op de snelweg bivakkeren
![]()
Niet opletten maar gewoon maar wat doen
Idd, het is de schuld van de maatschappij!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Yiha het volgende:
[..]
iedereen denkt van zichzelf dat ze alleen op de baan zijn, er is geen flow
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, het is de schuld van de maatschappij!
Carequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is die minderjarig hoor.
inb4 geen 29 feb dit jaar
Als links mee zou doen.quote:
Zij is mod.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft rechts nou blauw in haar haar
haarkleuring, ze durft nogalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft rechts nou blauw in haar haar
Diepquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Topics open je voor jezelf niet voor de reacties
Ja potverdrie ik was mobiel dus kon niet zien wie dr boyki was tok..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Check dan iets naar boven tolliemaister.
lijst wat wat? mattiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB staat er niet eens tussen. Kklijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |