Echt hequote:
sommige mannen willen aandachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
Ja i guessquote:
Red rocket ken je niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
tegenstrijdig als de neten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i guess![]()
maar je zo poserig voor doen hier overal, met je maatjes stoer doen en neuken dit neuken dat en dat die hele huilsoap over exen en moeilijk :')
Ga gewoon verder met je leven joh.
je ziet wat je wil zienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
tegenstrijdig als de neten.
Sowieso daar over opscheppenToont onzekerheid, me dunkt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
haters zullen hatenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazelfde lijn als CB die roept dat zijn piemel zo groot is en het uiteindelijk juist niet zo is
South Park censurerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haters zullen haten
[..]
South Park censureren
you and her bothquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is geworden
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?quote:
cocktailworst zeker danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
partyknaks levenquote:
padapapapaaa, you're lovin it holmesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
Ik mag niets meer zeggen anders haat ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wel fijn dat er niemand op zijn pikkie getrapt is hoor... Oh wacht dat gaat nogal moeilijk natuurlijk!![]()
![]()
;D
![]()
![]()
![]()
_o_
ROFL SIEG
HEIL
;d
Ja struggles Gquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeau
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |