Ben jij Pools?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De allergrootste KLB-rebel en voorman van de verenigde strijd tegen onnuttige KLB verpaupering.
!
quote:
Mensen die niet de high-res versie gebruiken als ze een grotequote:
Met dit soort vragen maak je hier wel kans ONZ / [HOMO] #3193 - Wie als laatste zijn shirt nog aan heeft is een homoquote:
hahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd man, je zal maar straalbezopen zijn.
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeauquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom je je ex tegen in de clubkkr verrote avond natuurlijk nu weer thusi doei
welke club bish. Toch niet 7?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom je je ex tegen in de clubkkr verrote avond natuurlijk nu weer thusi doei
Jij zou toch gwn een random kip in de clubba gaan schuren voor de nosso van je ex jatochhhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeau
Ditquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KK homo wat laat je je avond verneuken door een focking ex. ben je nog steeds whipped ofzeau
moest lachen, weet niet waaromquote:
Het is Chuckquote:
hij kijkt alsof hij geen neuk geeftquote:
Echt hequote:
sommige mannen willen aandachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
Ja i guessquote:
Red rocket ken je niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
tegenstrijdig als de neten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i guess![]()
maar je zo poserig voor doen hier overal, met je maatjes stoer doen en neuken dit neuken dat en dat die hele huilsoap over exen en moeilijk :')
Ga gewoon verder met je leven joh.
je ziet wat je wil zienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
moest lachen omdat ik even dacht dat zijn staart zijn pimmel was. XD
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
tegenstrijdig als de neten.
Sowieso daar over opscheppenToont onzekerheid, me dunkt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
haters zullen hatenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazelfde lijn als CB die roept dat zijn piemel zo groot is en het uiteindelijk juist niet zo is
South Park censurerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
South Park - Stick of Truth Gecensureerd
sadness.
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haters zullen haten
[..]
South Park censureren
you and her bothquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Er is idd iemand die jou haat, gezien deze info publiekelijk is geworden
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?quote:
cocktailworst zeker danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
partyknaks levenquote:
padapapapaaa, you're lovin it holmesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik? alleen omdat ik je uitlach?
Zal mij verder een worst (hahahaha rofl) wezen
Ik mag niets meer zeggen anders haat ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wel fijn dat er niemand op zijn pikkie getrapt is hoor... Oh wacht dat gaat nogal moeilijk natuurlijk!![]()
![]()
;D
![]()
![]()
![]()
_o_
ROFL SIEG
HEIL
;d
Ja struggles Gquote:Op vrijdag 28 februari 2014 03:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diten het ook melden op FOK!
kktriest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |