"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "quote:
Heeft je leraar nog gevraagd om op te staan na het weekend?quote:
Zou tranen van geluk huilen als jij zo over mij sprak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "
Ja dat ja haha hou toch opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb hele leuken nachten gehad hoor, maar wil nu niets liever meer wink wink mijn scathjebeestje lol ;D "
Niks hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fokkers in deze sc? ;ss
Jelly dat jij KLB SC niet gemaakt hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ook dat ze daar schrijft van, bla bla stoners reeks (die ik heb gemaakt). Wajoo je hebt een reeks gemaakt. Gvd wat een prestatie
Haha jij had zeker al een hole in je popcornbox geknipt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Film kijken vanavond gaat dus niet door?
Heb ik gewoon op m'n cv staan. Kijken ze toch niet na hehehquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jelly dat jij KLB SC niet gemaakt hebt
Stoner SC, die mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ook dat ze daar schrijft van, bla bla stoners reeks (die ik heb gemaakt). Wajoo je hebt een reeks gemaakt. Gvd wat een prestatie
Bioscoopbroek aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha jij had zeker al een hole in je popcornbox geknipt?
Haha shitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft je leraar nog gevraagd om op te staan na het weekend?
Sst dit zouden we privé houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Film kijken vanavond gaat dus niet door?
Die vallen wel mee, zit erger volk tussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo'n subtiele Vas en Mur dish
kroelen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die vallen wel mee, zit erger volk tussen.
Zou je met dreads en al de lucht in slingeren om je vervolgens met je kop tegen de grond te smashen.quote:
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef ntm het volgende:
Ook dat hele topic die ze opende en dan zo'n heel verhaal over hoe hij haar vroeg om een relatie met hem te hebben
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha shitNee dat vak is gelukkig afgelopen.
Dit ging over jou, babyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou tranen van geluk huilen als jij zo over mij sprak.
Zou Tombstone Piledriven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je met dreads en al de lucht in slingeren om je vervolgens met je kop tegen de grond te smashen.
Misschien moeten wij een topic maken over hoe we ntm hebben leren kennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoor
Dat topic die ze maakte om te vertellen hoe haar boi haar zo verrast had met een verjaardag enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef ntm het volgende:
Ook dat hele topic die ze opende en dan zo'n heel verhaal over hoe hij haar vroeg om een relatie met hem te hebben
"This 1 time, at bandcamp..."quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten wij een topic maken over hoe we ntm hebben leren kennen
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dikzakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net twee worstenbroodjes, twee eieren met spek op
/dagboek van een Fatty
Helemaal omdat ik vanochtend ook al vier boterhammen op had
Nee gewoon neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, nu ben je wel echt een beetje jelly hoor
Zal vast erg spannend en interessant verhaal opleveren jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou die twee maar op Facebook hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat topic die ze maakte om te vertellen hoe haar boi haar zo verrast had met een verjaardag enzo
fruit tussendoor etenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/dagboek van een Fatty
had je genoeg aan 1 servetje?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/dagboek van een Fatty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen atquote:
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia'squote:
Steeds bij elkaar inbreken en lieve berichtjes achterlaten ;rquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Je zou die twee maar op Facebook hebben
De echte delicatesse moet je nog proeven schatjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen at
"Hoaj'n nonnie onbeeet'n ofzooooo?"
lusten die geen worstenbroodjes dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia's
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je genoeg aan 1 servetje?Buitensporig geestelijk lijden wtf??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
den bosch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega kon er niet over uit dat ik vanochtend al vier boterhammen at
"Hoaj'n nonnie onbeeet'n ofzooooo?"
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
De echte delicatesse moet je nog proeven schatje
rotbeestenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een optie.. Maar al het fruit gaat naar de cavia's
Heb je nou die kip al gemaakt dan?quote:
Deze nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lusten die geen worstenbroodjes dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |