Ik trapte er ook in. Scheelde wel dat ik 'maar' £60 vooruitbetaald had, dus de schade viel nog meequote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
TS laat zich de seksindustrie inlokken door een 40 jarige kerel met een bierbuik die zich online voordoet als een jong leuk meisje
Waar had je vooruit voor betaald dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:29 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in. Scheelde wel dat ik 'maar' £60 vooruitbetaald had, dus de schade viel nog mee
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:29 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in. Scheelde wel dat ik 'maar' £60 vooruitbetaald had, dus de schade viel nog mee
Wat zijn jouw conclusies na het lezen van dat boek?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef madeliefff het volgende:
Dima misschien is het tijd voor wat leesvoer? Verdiep je meer in psychologie. Dit boek bijvoorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/de-geluksfactor/1001004001995854/
Het gaat over hoe het komt dat sommige mensen meer geluk hebben dan anderen... welke eigenschappen en activiteiten daar invloed op hebben.
mijn conclusies over wat precies?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat zijn jouw conclusies na het lezen van dat boek?
Het boek. Wellicht voldoe je zelf al aan de omschrijving die er wellicht in het boek staat ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn conclusies over wat.. het boek? mezelf?..
nou het is al een tijd dat ik het gelezen heb eigenlijk dus ik weet niet meer alles. Maar ik vond het wel interessant. Hoe je in het leven staat heeft veel invloed op dingen, dat zul je in veel boeken terug lezen. Een voorbeeld uit het boek is dat mensen die op veel plekken komen en veel met anderen praten sneller aan een baan komen dan iemand die dat niet doet. Hoe meer contacten je opdoet hoe meer kansen je tegen komt. Als je een lot voor een loterij koop heb je sneller kans op het winnen van geld dan iemand die niks koopt. Dit zijn dan best logische voorbeelden maar het is altijd goed om je er ook echt bewust van te zijn. Er wordt uitgelegd dat bepaalde eigenschappen voor snellere successen zorgen en andere weer voor tegenslagen, nu ben je natuurlijk een bepaald type..ik ben niet zweverig en ik geloof er niet in dat mensen volledig een ander persoon zullen worden door erin te geloven bladiebla maar je kunt wel bepaalde eigenschappen van jezelf iets aanpassen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het boek. Wellicht voldoe je zelf al aan de omschrijving die er wellicht in het boek staat ...
Maar het leek mij zo'n 'boek' wat niet heel helder hoeft te zijn. Daarom zou ik TS ook een interview met de Dalai Lama aan kunnen raden die ik een tijdje geleden heb gelezen. Geluk is erg abstract.
het is best een helder boek hoor, niet zweverig. Het zijn vrij logische dingen die erin staan maar waar je je niet zo snel bewust van bent. Er is gewoon gekeken naar welke eigenschappen mensen hebben die veel geluk hebben en welke eigenschappen mensen hebben die veel pech hebben en wat voor bezigheden zij hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het boek. Wellicht voldoe je zelf al aan de omschrijving die er wellicht in het boek staat ...
Maar het leek mij zo'n 'boek' wat niet heel helder hoeft te zijn. Daarom zou ik TS ook een interview met de Dalai Lama aan kunnen raden die ik een tijdje geleden heb gelezen. Geluk is erg abstract.
Ik raakte aan de praat met ander meisje was echt 100% match, echt alles klopte gewoon. Ik had haar het laatste woord gegeven en daarna niks meer van gehoord of gezegd. En ik ben er verder ook niet meer achteraan gegaan. Heb wel een latina op kik van 1.50 met bangelijke curves. Krijg allerlei pics alles, lekkertje is ze, echt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Probeer gewoon Tinder en Badoo man.
Wel benieuwd naar dat forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |