Na die 0-2 was de buit binnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef De_Pel het volgende:
FUCKING KONING POEET![]()
GOZUBALZAK JE FUCKING MOEDER IS EEN HOER
TWENTE![]()
![]()
![]()
De spelers dachten van welquote:Op zondag 23 februari 2014 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na die 0-2 was de buit binnen.
Bijna.
Je staat met 0-2 voor, dan is er gewoon maar 1 schuldige en dat is het team zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk ze genieten dan van het feit dat Feyenoord op extreme wijze arbitrair benadeeld is. ALWEER.
NEC, NAC, Twente...
Om. Te. Kotsen.
Motorbeurs was heerlijk
Ondanks dat hadden ze vandaag gewoon moeten winnen hoor maar dan moet je wel blijven voetballenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk ze genieten dan van het feit dat Feyenoord op extreme wijze arbitrair benadeeld is. ALWEER.
NEC, NAC, Twente...
Om. Te. Kotsen.
Motorbeurs was heerlijk
Inderdaad. Het feit dat de scheids geen rode kaart trekt, twee penalties niet verstrekt en een buitenspelsituatie over het hoofd ziet. Dat heeft er echt he-le-maal niets mee te maken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je staat met 0-2 voor, dan is er gewoon maar 1 schuldige en dat is het team zelf.
Door die acties kun je de voorsprong niet uitbreiden. Als je nou 2 compleet onterechte pingels en de 2-2 tegenkrijgt heb je gelijk. Nu heeft Feyenoord het gewoon aan zichzelf te danken. Je moet die 0-2 gewoon uitspelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Het feit dat de scheids geen rode kaart trekt, twee penalties niet verstrekt en een buitenspelsituatie over het hoofd ziet. Dat heeft er echt he-le-maal niets mee te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze ook gedaan. Kregen een onterechte 2-2 om de oren. Wat snap je niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Door die acties kun je de voorsprong niet uitbreiden. Als je nou 2 compleet onterechte pingels en de 2-2 tegenkrijgt heb je gelijk. Nu heeft Feyenoord het gewoon aan zichzelf te danken. Je moet die 0-2 gewoon uitspelen.
Paar discutabele momenten, ja. Maar als je met 2-0 voorstaat moet je die wedstrijd gewoon rustig uitspelen. Feyenoord heeft Twente zelf in de wedstrijd gehouden met de acties van Mulder, Immers en Mathijssen. Ik heb die jongens dingen zien doen tijdens de 0-2, ongelofelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan. Kregen een onterechte 2-2 om de oren. Wat snap je niet.
Het team was ook leeggestreden.
We zijn gewoon k-e-i-h-a-r-d genaaid. Alweer. Al. Fucking. Weer.
Vooral niet denken aan de wijze waarop de corner voor 2-2 weggegeven wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan. Kregen een onterechte 2-2 om de oren. Wat snap je niet.
Hou je bakkes anders even dicht, Stijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral niet denken aan de wijze waarop de corner voor 2-2 weggegeven wordt.
En alweer heb je ongelijk, hoe smaakt dat?
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je extreem onverdiende zege.quote:
Krijg even de varkenspest. Echt. Ik houd me heel erg in om een bepaald woord niet te gebruiken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral niet denken aan de wijze waarop de corner voor 2-2 weggegeven wordt.
En alweer heb je ongelijk, hoe smaakt dat?
Feyenoord was 60 minuten lang veruit de beste, Twente heeft 1/2 "kansen" gehad in die periode.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je extreem onverdiende zege.. En dat meen ik echt. Ik vind jou een relaxte gozer.
Twee penalties onthouden, buitenspelgoal goedgekeurd.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Feyenoord was 60 minuten lang veruit de beste, Twente heeft 1/2 "kansen" gehad in die periode.
Maarja, de wedstrijd duurt 95 minuten
We hebben op de tribune keihard gelachen om die actie van Marsman, vooral dat hij er mee wegkwam. Dat tweede penalty moment is me niet opgevallen, kan daar dus niets over zeggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twee penalties onthouden, buitenspelgoal goedgekeurd.
Als je ontkent dat dit gekregen punt extreem onrechtvaardig is, ben je nooit meer serieus te nemen.
Feyenoord was leeg. Conditietrainer denkt volgens mij dat hij met mensen van 40-45 werkt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef TwenteFC het volgende:
Snap alleen niet waarom Feyenoord niet volle bak doorging voor de 0-3, zat er makkelijk in zo lamlendig was het Twente af en toe.
Goede vraagquote:Op zondag 23 februari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog een curve fever game?
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is er nu 1
VBL
ww: koekoek
Volle rooms kan je toch niet vinden?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Er is er nu ook 1 bezig
FOK!
ww: fcnachtkaars
Jawelquote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volle rooms kan je toch niet vinden?
Inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoorde ik Nick zijn naam nou vallen in de samenvatting.
Gertje? Die ging aan het eind van de middag nog onderuit tegen Jong Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Gert Kruys praat door zijn restaurantverhalen heen, wat een rot avond.
Hij is nu als straf in een bezemkast gaan zitten.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gertje? Die ging aan het eind van de middag nog onderuit tegen Jong Ajax.
Dat kleine hokje was net weer in beeld, hij mag wel naast El Sierd zitten, dat is toch wel weer een hele eer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu als straf in een bezemkast gaan zitten.
Nu is zijn weekend weer goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kleine hokje was net weer in beeld, hij mag wel naast El Sierd zitten, dat is toch wel weer een hele eer.
Mwah daarvoor mistte Twente al wat 100% kansen, Koeman ging niet voor niks 20 minuten lang aan de kant flippen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twee penalties onthouden, buitenspelgoal goedgekeurd.
Als je ontkent dat dit gekregen punt extreem onrechtvaardig is, ben je nooit meer serieus te nemen.
De scheids ontnam Feyenoord ook wat 100% kansen maar daar hoor je natuurlijk niemand over buiten de Feyenoorders.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah daarvoor mistte Twente al wat 100% kansen, Koeman ging niet voor niks 20 minuten lang aan de kant flippen.
Ach, toch wel grappig dat het hele internet te klein is als Feyenoord '''''''''''''''''''pech''''''''''''''''''' heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
De scheids ontnam Feyenoord ook wat 100% kansen maar daar hoor je natuurlijk niemand over buiten de Feyenoorders.
Danny Trejoquote:
Feyenoorders huilen veel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
Tja pech, het is niet de eerste keer he vorige week ook al.
Maar wat kan je nu werkelijk verwachten van een scheidsrechter die zijn hele leven voor Ajax is.
Piepiepiep. Ajax wordt ook vaak benadeeld en dan hoor je niemand klagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
Tja pech, het is niet de eerste keer he vorige week ook al.
Maar wat kan je nu werkelijk verwachten van een scheidsrechter die zijn hele leven voor Ajax is.
Veel reden toe met dit soort vergaande arbitrale blunders die man zou nooit meer mogen fluiten met zulke idiote beslissingenquote:
haha ga huilen johquote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
De scheids ontnam Feyenoord ook wat 100% kansen maar daar hoor je natuurlijk niemand over buiten de Feyenoorders.
Ja, al vond ik het Feyenoord topic een beetje overdreven met complottheorieën en ziektes over en weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al kan ik dat vandaag nog wel een beetje begrijpen
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piepiepiep. Ajax wordt ook vaak benadeeld en dan hoor je niemand klagen.
Ik zie het dan juist andersom, die handsbal en buitenspel beslissing zijn lastig te beoordelen en kan ik begrijpen, maar dat met die keeper was duidelijk rood en een penalty.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel reden toe met dit soort vergaande arbitrale blunders die man zou nooit meer mogen fluiten met zulke idiote beslissingen![]()
Dat je die handsbal en die andere strafschop niet geeft ok. Dat je geen rood geeft aan de keeper, kan gebeuren. Maar dat buitenspel was toch wel vrij duidelijk zou je denken he?
Ze gaan daar veel te ver in inderdaad, uiteindelijk zijn het de spelers die het op zich afriepenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, al vond ik het Feyenoord topic een beetje overdreven met complottheorieën en ziektes over en weer.
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zie het dan juist andersom, die handsbal en buitenspel beslissing zijn lastig te beoordelen en kan ik begrijpen, maar dat met die keeper was duidelijk rood en een penalty.
Dat was het zeker niet op het moment van schieten, maar goed ik geloof het verder welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was het zeker niet op het moment van schieten, maar goed ik geloof het verder wel
Ik gun het jullie.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week wint Ajax en dan staan we 1 punt van Feyenoord![]()
Jullie hadden zeker pech met de scheidsrechter, maar het begint toch bij de spelers die denken dat de buit al binnen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?
Uiteindelijk vergaten ze inderdaad door te voetballen bij 0-2 maar dan alsnog had er als de arbitrage zijn werk had gedaan niet veel aan de hand geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan daar veel te ver in inderdaad, uiteindelijk zijn het de spelers die het op zich afriepen
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Koeman heb ik mijn eerste note in bijna een jaar. Wat een lul
Eh, 4-0. En ik stel me niet zo aan, ik was redelijk rustig.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Elan het volgende:
Nee omdat je nu plotseling PSV dingen gunt. Terwijl je toen ze met 3-0 wonnen nog ruzie had met alles uit Eindhoven en kotste van ze.
Heb je een plaatje over hem geplaatst als kerstman?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Koeman heb ik mijn eerste note in bijna een jaar. Wat een lul
Het was weer een uiterst productief dagje voor René misschien moet hij zijn inbox maar koppelen met die van Morpheus2002.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was nog niet helder genoeg. Ik bezigde het woord "kanker"
Eerst volgende week maar winnen in de Kuipquote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst volgende week maar winnen in de Kuip
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te gevenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipen
Daar is de nieuwe trainer voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Met de Cruijff schaal ook nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Ach zo is Twente, pas voetballen wanneer er al wat aan de hand is.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te geven
ok rensquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman is een dorpsidioot. Vetklep.
ff dimmen ja Rens, ff dimmenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Deze keer had hij gewoon gelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.quote:
Eigen fans verheerlijking...quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
Deze keer had hij gewoon gelijk
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Feijenoord docuquote:
Feyenoord fansquote:Op maandag 24 februari 2014 01:09 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/(...)f-the-heart-is-white
Waar had jij het dan over?
Ah die. Nog steeds niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord fans. De onderkant van de samenleving
.
Ik had het over 'Into The Wild'. Prachtige film.
Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloegquote:
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:52 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloeg
Dat is kut.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fuk, nu zit ik met dit in m'n hofod
Wat dat betreft is hij prima op zijn plek bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Hij klaagt soms onterecht maar dat wil ik toch niet zeggen dat wanneer hij echt recht tot spreken heeft (zoals vandaag) dan maar zijn muil moet houden?quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag belevenquote:
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereldquote:Op maandag 24 februari 2014 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag beleven
Dat wens ik ze eerder toe dan die Suarez.
op wie?quote:
Zeik dan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er liever niet over praten.
Lijk wel een wijf.
Zet het dan lekker op Facebookquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er niet over praten.
Lijk wel een wijf.
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet het dan lekker op Facebook
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardigquote:Op maandag 24 februari 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereld![]()
Liverpool sowieso
Hahaha het is vooral lekker om jezelf beter te voelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Andere social media zooi
Liverpool is de club die ik het het meeste gun in Engeland. Komt vooral door hun CL-winst in 2005quote:Op maandag 24 februari 2014 02:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardig
Willem is wakkerquote:Ik hoorde en las dat mensen het lullig vonden dat Ronald Koeman zonder opgaaf van redenen was weggebleven. Hij moest naar Ajax - Salzburg met mijn Ajax-vriend Sjaak Swart. Ik heb daar zelf geen enkel probleem mee. Nu heeft hij zelf kunnen zien waar we staan met ons clubvoetbal.
Halloquote:
Bij mij gezakt tot onder het vriespunt. Zit hier vol met joduh.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
HalloHoe is de stemming op kantoor vandaag.
Oke. Dacht Utrechtenaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij gezakt tot onder het vriespunt. Zit hier vol met joduh.
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjesquote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen moet weer iets moraalridderigs over Pelle zeggen natuurlijk
quote:
Ik heb liever dat je na zo'n partij zo van het veld loopt dan je schouders ophalen. Alleen bewaar het even tot in de kleedkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjes
Hij had gewoon die Turk een stoemp op zijn neus moeten geven. En daarna Munsterman. Om daarna bekend te maken dat hij per direct de overstap maakt naar Ajaxquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever dat je na zo'n partij zo van het veld loopt dan je schouders ophalen. Alleen bewaar het even tot in de kleedkamer.
Ik ben het meer met Willem v Hanegem eensquote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjes
Om op de bank te zitten?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij had gewoon die Turk een stoemp op zijn neus moeten geven. En daarna Munsterman. Om daarna bekend te maken dat hij per direct de overstap maakt naar Ajax
Is gewoon een oerstomme actie.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen moet weer iets moraalridderigs over Pelle zeggen natuurlijk
Daarom zeg ik dat hij even had moeten wachten tot de kleedkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon een oerstomme actie.
1) Als ik mijzelf zo gedraag, heb ik enkele jaren een SV
2) Snapt hij niet dat dit gedrag mogelijk tot consequenties (had kunnen)(kan) leiden?
3) Mogelijk breekt die debiel zijn scheenbeen ook nog
Heerlijk dat hij op deze manier uit (zijn frustratie). Maar niet op een wijze dat er consequenties aan kunnen haken
Het zit diep hè? Och armequote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon een oerstomme actie.
1) Als ik mijzelf zo gedraag, heb ik enkele jaren een SV
Heetst van de strijd, temperament, passie. Allemaal zaken die jij schijnbaar niet kentquote:2) Snapt hij niet dat dit gedrag mogelijk tot consequenties (had kunnen)(kan) leiden?
Jij misschien. Pelle is van graniet.quote:3) Mogelijk breekt die debiel zijn scheenbeen ook nog
quote:Heerlijk dat hij op deze manier uit (zijn frustratie). Maar niet op een wijze dat er consequenties aan kunnen haken
Heeft alles wat je van een Ajax-spits mag verwachten. (Kop)sterk, leider, balvast, sterk in de kaats, arrogantquote:Op maandag 24 februari 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem alleen niet zo goed als voetballer
Hij zou op iedere positie basis spelen bij Ajax.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem alleen niet zo goed als voetballer
Naar het schijnt wordt Pellè bij de jeugd van Ajax al als model gebruikt als de te creëeren spits, buitenspeler, middenvelder en (vleugel)verdediger. Alleen voor de keeper gebruiken ze Mulder.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou op iedere positie basis spelen bij Ajax.
Ieder jochie in Nederland onder de 14 heeft z'n kapsel alvast.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar het schijnt wordt Pellè bij de jeugd van Ajax al als model gebruikt als de te creëeren spits.
Wat me teleur stelt. Ik zie liever een geboortegolf van Graziano's. Net als metquote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ieder jochie in Nederland onder de 14 heeft z'n kapsel alvast.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat me teleur stelt. Ik zie liever een geboortegolf van Graziano's. Net als metJari
[ afbeelding ]
Probeer Jari eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n vriendin voor de grap Graziano de IJsbeer.
Nu sta ik droog
Geen bericht is goed bericht toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor "de Boet de IJsbeer".
Nog steeds niks gehoord van de makelaar
Mijn vriendin zit in de makelaardij. Mocht je niets in Rotterdam kunnen vinden dan kan ik je Veliko Tarnovo aanraden. Leuk fietsen ook.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit in de makelaardij. Mocht je niets in Rotterdam kunnen vinden dan kan ik je Veliko Tarnovo aanraden. Leuk fietsen ook.
Dus dat komt neer op één uitstapje buiten VBL voor jou gezien je online autoriteitsprobleemquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 8 notes en ik stop met fok.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat komt neer op één uitstapje buiten VBL voor jou gezien je online autoriteitsprobleem
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van m'n 92 notes zijn er 91 onterecht.
Ik schaam me een beetje.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat FB topicWat een kinderachtig geheel is het hier toch ook.
[..]
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.
Muto, Happel en eightquote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat FB topicWat een kinderachtig geheel is het hier toch ook.
[..]
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het kinderachtige gedrag?
Ik heb de hoop allang opgegeven.
Volgens mij is er weer voetbal geweest. Ik ben 5 notes rijkerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van m'n 92 notes zijn er 91 onterecht.
Je begrijpt er dan dus weinig vanquote:Op maandag 24 februari 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft alles wat je van een Ajax-spits mag verwachten. (Kop)sterk, leider, balvast, sterk in de kaats, arrogant
Schijnbaar nog altijd iets meer dan jijquote:
tarado heeft altijd gelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar nog altijd iets meer dan jij
Jij bent nu gedaald in aanzien tot niveau HMF +1quote:
ok wij zijn geen vrienden meer en ik ga dit tegen chris zeggenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent nu gedaald in aanzien tot niveau HMF +1
Chris noemt jou inmiddels Derk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok wij zijn geen vrienden meer en ik ga dit tegen chris zeggen
https://www.facebook.com/(...)847946&stream_ref=10quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend, had ik zo gemaakt kunnen hebben.
Ik zal het zo direct vragen. Wanneer zij ontkennend antwoordt, dan zeg ik dat ze liegt omdat jij zegt dat het wel zo is en zal ik haar bewerken met een klauwhamer. Wil je dit niet op je geweten hebben, reageer dan snel op dit bericht.quote:
je kan het goed maken met pics van je hondenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het zo direct vragen. Wanneer zij ontkennend antwoordt, dan zeg ik dat ze liegt omdat jij zegt dat het wel zo is en zal ik haar bewerken met een klauwhamer. Wil je dit niet op je geweten hebben, reageer dan snel op dit bericht.
Ik snap wel waarom Arnold dacht aan de beste speler van de eredivisie, maar het is wel een beetje lullig voor Antonia en Humberto.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)847946&stream_ref=10
Johannes. Nick is genomineerd
Altijd iemand nomineren die het zeker kan nadoen/overtreffen. Anders loopt het nominatieproces vast.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Arnold dacht aan de beste speler van de eredivisie, maar het is wel een beetje lullig voor Antonia en Humberto.
Ik heb een beter ideequote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan het goed maken met pics van je honden
That is not me thing.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Hele ochtend meeting gehad.
Ik waardeer het dat je de spelfout niet corrigeert.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Hele ochtend meeting gehad.
[..]
Knut is hier niet bilj mee.
Laat iemand anders bellen en zich voordoen als geïnteresseerde, zodat je zelf niet zo kansloos overkomt.quote:
Als je de hele reis druk bent met discodansen en duiken naar Japanse wrakken dan zal je niet zo bruin worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Knut bruin was geworden in Japan en de Filipijnen maar dat valt dus wel mee.
LR weet hoe bruin ik word.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je de hele reis druk bent met discodansen en duiken naar Japanse wrakken dan zal je niet zo bruin worden.
helaas werkt imgur momenteel slecht en kan ik derhalve geen foto van mijn honden uploaden. Dit is mijn enige kans. Sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Tyron het volgende:
dven laat knut gaan
dit is nergens voor nodig
oke ik vergeef het jequote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
helaas werkt imgur momenteel slecht en kan ik derhalve geen foto van mijn honden uploaden. Dit is mijn enige kans. Sorry.
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!quote:
Krijgt wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!
Hetquote:
neeee doe knut geen pijn!!!!!1!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!
Oke. Als dank voor je waardering bij dezen een plaatje van mijn hondenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeee doe knut geen pijn!!!!!1!!!
oke ik vind je leuk
Is dan ook gewoon een scheidclubquote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord heeft de scheids tegen.
liefquote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Als dank voor je waardering bij dezen een plaatje van mijn honden
[ afbeelding ]
Ik vind creme brie van President altijd erg lekker om stokbrood in te dopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
Ik eet vandaag een broodje brie en een broodje kip sate salade.
Flikker het dan in een blender en prop een sonde in je strot.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kreeg van iemand de tip minstens 50 keer te kauwen op 1 hap.
Das echt niet te doen man.
Dat zou de voordelen van 50 keer kauwen teniet doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker het dan in een blender en prop een sonde in je strot.
Super. Walnootjes en honing op de brie neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
Ik eet vandaag een broodje brie en een broodje kip sate salade.
Nee, gewoon italiaanse bol met enkel brie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super. Walnootjes en honing op de brie neem ik aan?
Zolang het maar geen margarine is.quote:
WTF. Waarom?quote:
Haaiquote:
Wat is het weer in Bulgarije?quote:
Ja. Maar niet icm brie. Dat is gewoon raar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met boterIk smeer altijd boter op mn brood.
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.quote:
Feyenoord.netwerk.toquote:De miljoenen gaan weer naar amsterdam.
Sinds 2000 hebben die al meer als 100 miljoen aan CL inkomsten mogen bijschrijven, tegen ons 0 euro.
Van dat geld hebben ze toppers in de eredivisie weg kunnen kopen bij andere clubs en voor veel geld kunnen verkopen.
En als je dan het verschil ziet, wij zonder enkele inkomsten toch b.v. 2 x tweede, zonder noemenswaardige successen bijna net zo een bezoekersaantal, een achterban die nog groter zal worden bij het behalen van successen.
In het zeistse zijn ze als de dood dat die miljoenen richting rotterdam zouden gaan, want draai het eens om 100 miljoen naar Rotterdam en 0 naar Amsterdam, nou dan weet ik wel wie er jaar na jaar kampioen zou worden, welke club werkelijk de grootste van Nederland is, want onder de huidige omstandigheden is dat natuurlijk geen fair vergelijk.
Het nieuwe stadion zal een opstap zijn naar een langdurige hegemonie van Feyenoord in het nederlands voetbal, en eerlijk gezegd denk ik dat er in Nederland ook maar 1 club echt de potentie heeft om structureel met de europese sub/topclubs te wedijveren, Feyenoord dus.
Haha hier 15 graden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.
Jr-style-93quote:
Haai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haai.Ja, Dven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke grap wel!!![]()
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.
Hier de afgelopen 2 weken gemiddeld 21 gradenquote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Maar niet icm brie. Dat is gewoon raar.
Ik ben niet boos. Gewoon teleurgesteld.
[..]
Haai.Haha goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xD
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dit doet me denken aan dat ene gifje.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.
Die ene heeft een beetje teveel gepijpt denk ik.
[ afbeelding ]
Daar kan je een vuist in kwijtquote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.
Die ene heeft een beetje teveel gepijpt denk ik.
[ afbeelding ]
Dat vond ik nou ook.quote:
Dat stel ik op prijs. Mijn teleurgesteldheid ebt langzaam weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ik hou gewoon niet van droog brood
Donder op naar fok.de dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is verdomd lekker weer in Twente
quote:
[..]
Haai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent pas de 2e, dus het valt mee.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dit valt me van je tegen, Knutquote:
* fök.dequote:
Ik kan even geen twente meer zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, Knut
Morgen gaat het hier alweer regenen dacht ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier de afgelopen 2 weken gemiddeld 21 gradenAlleen vandaag en overmorgen even een dip. Wat inhoudt dat het eigenlijk alleen vandaag en morgen maar lekker is in Nederland. Daarna weer lekker kwakkelen
Inderdaad. Fok.de bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, Knut
Sportschool?quote:
quote:
quote:Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.
Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.
#delevenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
Lekker man, net een soort mini vakantie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
quote:
Komen jullie ook?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker man, net een soort mini vakantie.
Sowieso.quote:
Ik woon niet in ondiep manquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso.
Ondiep is duh place to be.
quote:
Woonde je niet in de rivierenbuurt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet in ondiep man
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Tuinwijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woonde je niet in de rivierenbuurt?
Naar Rotterdam ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Vals alarm.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt toch niks raars gebruikt?
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn vriendin haast onmogelijk is om haar werk daar uit te voeren. Zou ze weer 6 jaar in de schoolbanken moeten gaan zitten.
Altijd weer die vrouwen die roet in het eten gooien.quote:
Oh oke. Succes.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets dichter bij Zeeland. Vandaar.
Kan wel wat vaker naar Feyenoord dan
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Succes.
Als je extra handen nodig hebt met verhuizen, dan weet je waar ik te vinden ben.
Maghreb 90 kantine
Aha, Fok! Bulgarijequote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Dven het volgende:
Is maar niks dat фок.бг. Verstond er geen klap van
Maar alles beter dan 繁殖。日本quote:
これはクヌートが好きでは取りquote:
明日のぶっかけ国際フェスティバル。すべてのイヴォンヌに訪れるquote:
Knut vindt dit een positieve ontwikkelingquote:Verder begrijp ik uit een recent krantenartikel dat er ook curlingteams in ontwikkeling zijn die zich serieus richten op de OS.
En dit zegt iemand die PSV supporteert? Ben je ooit wel eens in Eindhoven geweestquote:
Eindhoven.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dit zegt iemand die PSV supporteert? Ben je ooit wel eens in Eindhoven geweest
Een en al grauw beton. Lijkt goftedomme wel jaren '70 USSR die stad
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef GGMM het volgende:
Soms luister ik gewoon hele foute muziek, gewoon omdat het kan.
Maar die beat
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef GGMM het volgende:
Soms luister ik gewoon hele foute muziek, gewoon omdat het kan.
Maar die beat
Wij zijn de goede lichtingquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
Knut, hoe schat jij de kansen in van het curling in Nederland? Komt er een beetje een goede generatie doorzetten?
quote:
*Proest*quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
*Proest*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette Skyline man
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
*Proest*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]