oke ik vergeef het jequote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
helaas werkt imgur momenteel slecht en kan ik derhalve geen foto van mijn honden uploaden. Dit is mijn enige kans. Sorry.
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!quote:
Krijgt wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!
Hetquote:
neeee doe knut geen pijn!!!!!1!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry is voor jou te laat. VIND MIJ LEUK OF DE IJSBEER KRIJGT HET!
Oke. Als dank voor je waardering bij dezen een plaatje van mijn hondenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeee doe knut geen pijn!!!!!1!!!
oke ik vind je leuk
Is dan ook gewoon een scheidclubquote:Op maandag 24 februari 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
feyenoord heeft de scheids tegen.
liefquote:Op maandag 24 februari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Als dank voor je waardering bij dezen een plaatje van mijn honden
[ afbeelding ]
Ik vind creme brie van President altijd erg lekker om stokbrood in te dopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
Ik eet vandaag een broodje brie en een broodje kip sate salade.
Flikker het dan in een blender en prop een sonde in je strot.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kreeg van iemand de tip minstens 50 keer te kauwen op 1 hap.
Das echt niet te doen man.
Dat zou de voordelen van 50 keer kauwen teniet doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker het dan in een blender en prop een sonde in je strot.
Super. Walnootjes en honing op de brie neem ik aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TER INFO
Ik eet vandaag een broodje brie en een broodje kip sate salade.
Nee, gewoon italiaanse bol met enkel brie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Super. Walnootjes en honing op de brie neem ik aan?
Zolang het maar geen margarine is.quote:
WTF. Waarom?quote:
Haaiquote:
Wat is het weer in Bulgarije?quote:
Ja. Maar niet icm brie. Dat is gewoon raar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met boterIk smeer altijd boter op mn brood.
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.quote:
Feyenoord.netwerk.toquote:De miljoenen gaan weer naar amsterdam.
Sinds 2000 hebben die al meer als 100 miljoen aan CL inkomsten mogen bijschrijven, tegen ons 0 euro.
Van dat geld hebben ze toppers in de eredivisie weg kunnen kopen bij andere clubs en voor veel geld kunnen verkopen.
En als je dan het verschil ziet, wij zonder enkele inkomsten toch b.v. 2 x tweede, zonder noemenswaardige successen bijna net zo een bezoekersaantal, een achterban die nog groter zal worden bij het behalen van successen.
In het zeistse zijn ze als de dood dat die miljoenen richting rotterdam zouden gaan, want draai het eens om 100 miljoen naar Rotterdam en 0 naar Amsterdam, nou dan weet ik wel wie er jaar na jaar kampioen zou worden, welke club werkelijk de grootste van Nederland is, want onder de huidige omstandigheden is dat natuurlijk geen fair vergelijk.
Het nieuwe stadion zal een opstap zijn naar een langdurige hegemonie van Feyenoord in het nederlands voetbal, en eerlijk gezegd denk ik dat er in Nederland ook maar 1 club echt de potentie heeft om structureel met de europese sub/topclubs te wedijveren, Feyenoord dus.
Haha hier 15 graden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.
Jr-style-93quote:
Haai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haai.Ja, Dven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke grap wel!!![]()
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanmorgen natte sneeuw. Nu 3 graden. Niet best, dus.
Hier de afgelopen 2 weken gemiddeld 21 gradenquote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Maar niet icm brie. Dat is gewoon raar.
Ik ben niet boos. Gewoon teleurgesteld.
[..]
Haai.Haha goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xD
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dit doet me denken aan dat ene gifje.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.
Die ene heeft een beetje teveel gepijpt denk ik.
[ afbeelding ]
Daar kan je een vuist in kwijtquote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat valt tegen, hier is het opeens lente, prima weertje vandaag.
Die ene heeft een beetje teveel gepijpt denk ik.
[ afbeelding ]
Dat vond ik nou ook.quote:
Dat stel ik op prijs. Mijn teleurgesteldheid ebt langzaam weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken.
Ik hou gewoon niet van droog brood
Donder op naar fok.de dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is verdomd lekker weer in Twente
quote:
[..]
Haai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent pas de 2e, dus het valt mee.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dit valt me van je tegen, Knutquote:
* fök.dequote:
Ik kan even geen twente meer zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, Knut
Morgen gaat het hier alweer regenen dacht ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier de afgelopen 2 weken gemiddeld 21 gradenAlleen vandaag en overmorgen even een dip. Wat inhoudt dat het eigenlijk alleen vandaag en morgen maar lekker is in Nederland. Daarna weer lekker kwakkelen
Inderdaad. Fok.de bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, Knut
Sportschool?quote:
quote:
quote:Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.
Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.
#delevenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
Lekker man, net een soort mini vakantie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
quote:
Komen jullie ook?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker man, net een soort mini vakantie.
Sowieso.quote:
Ik woon niet in ondiep manquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso.
Ondiep is duh place to be.
quote:
Woonde je niet in de rivierenbuurt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet in ondiep man
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Tuinwijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woonde je niet in de rivierenbuurt?
Naar Rotterdam ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Vals alarm.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt toch niks raars gebruikt?
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn vriendin haast onmogelijk is om haar werk daar uit te voeren. Zou ze weer 6 jaar in de schoolbanken moeten gaan zitten.
Altijd weer die vrouwen die roet in het eten gooien.quote:
Oh oke. Succes.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iets dichter bij Zeeland. Vandaar.
Kan wel wat vaker naar Feyenoord dan
quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Succes.
Als je extra handen nodig hebt met verhuizen, dan weet je waar ik te vinden ben.
Maghreb 90 kantine
Aha, Fok! Bulgarijequote:Op maandag 24 februari 2014 12:56 schreef Dven het volgende:
Is maar niks dat фок.бг. Verstond er geen klap van
Maar alles beter dan 繁殖。日本quote:
これはクヌートが好きでは取りquote:
明日のぶっかけ国際フェスティバル。すべてのイヴォンヌに訪れるquote:
Knut vindt dit een positieve ontwikkelingquote:Verder begrijp ik uit een recent krantenartikel dat er ook curlingteams in ontwikkeling zijn die zich serieus richten op de OS.
En dit zegt iemand die PSV supporteert? Ben je ooit wel eens in Eindhoven geweestquote:
Eindhoven.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dit zegt iemand die PSV supporteert? Ben je ooit wel eens in Eindhoven geweest
Een en al grauw beton. Lijkt goftedomme wel jaren '70 USSR die stad
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef GGMM het volgende:
Soms luister ik gewoon hele foute muziek, gewoon omdat het kan.
Maar die beat
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef GGMM het volgende:
Soms luister ik gewoon hele foute muziek, gewoon omdat het kan.
Maar die beat
Wij zijn de goede lichtingquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
Knut, hoe schat jij de kansen in van het curling in Nederland? Komt er een beetje een goede generatie doorzetten?
quote:
*Proest*quote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
*Proest*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette Skyline man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |