Chris noemt jou inmiddels Derk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok wij zijn geen vrienden meer en ik ga dit tegen chris zeggen
https://www.facebook.com/(...)847946&stream_ref=10quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend, had ik zo gemaakt kunnen hebben.
Ik zal het zo direct vragen. Wanneer zij ontkennend antwoordt, dan zeg ik dat ze liegt omdat jij zegt dat het wel zo is en zal ik haar bewerken met een klauwhamer. Wil je dit niet op je geweten hebben, reageer dan snel op dit bericht.quote:
je kan het goed maken met pics van je hondenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het zo direct vragen. Wanneer zij ontkennend antwoordt, dan zeg ik dat ze liegt omdat jij zegt dat het wel zo is en zal ik haar bewerken met een klauwhamer. Wil je dit niet op je geweten hebben, reageer dan snel op dit bericht.
Ik snap wel waarom Arnold dacht aan de beste speler van de eredivisie, maar het is wel een beetje lullig voor Antonia en Humberto.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)847946&stream_ref=10
Johannes. Nick is genomineerd
Altijd iemand nomineren die het zeker kan nadoen/overtreffen. Anders loopt het nominatieproces vast.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom Arnold dacht aan de beste speler van de eredivisie, maar het is wel een beetje lullig voor Antonia en Humberto.
Ik heb een beter ideequote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan het goed maken met pics van je honden
That is not me thing.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Hele ochtend meeting gehad.
Ik waardeer het dat je de spelfout niet corrigeert.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Hele ochtend meeting gehad.
[..]
Knut is hier niet bilj mee.
Laat iemand anders bellen en zich voordoen als geïnteresseerde, zodat je zelf niet zo kansloos overkomt.quote:
Als je de hele reis druk bent met discodansen en duiken naar Japanse wrakken dan zal je niet zo bruin worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Knut bruin was geworden in Japan en de Filipijnen maar dat valt dus wel mee.
LR weet hoe bruin ik word.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je de hele reis druk bent met discodansen en duiken naar Japanse wrakken dan zal je niet zo bruin worden.
helaas werkt imgur momenteel slecht en kan ik derhalve geen foto van mijn honden uploaden. Dit is mijn enige kans. Sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Tyron het volgende:
dven laat knut gaan
dit is nergens voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |