Wat me teleur stelt. Ik zie liever een geboortegolf van Graziano's. Net als metquote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ieder jochie in Nederland onder de 14 heeft z'n kapsel alvast.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat me teleur stelt. Ik zie liever een geboortegolf van Graziano's. Net als metJari
[ afbeelding ]
Probeer Jari eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n vriendin voor de grap Graziano de IJsbeer.
Nu sta ik droog
Geen bericht is goed bericht toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor "de Boet de IJsbeer".
Nog steeds niks gehoord van de makelaar
Mijn vriendin zit in de makelaardij. Mocht je niets in Rotterdam kunnen vinden dan kan ik je Veliko Tarnovo aanraden. Leuk fietsen ook.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit in de makelaardij. Mocht je niets in Rotterdam kunnen vinden dan kan ik je Veliko Tarnovo aanraden. Leuk fietsen ook.
Dus dat komt neer op één uitstapje buiten VBL voor jou gezien je online autoriteitsprobleemquote:Op maandag 24 februari 2014 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 8 notes en ik stop met fok.
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dat komt neer op één uitstapje buiten VBL voor jou gezien je online autoriteitsprobleem
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van m'n 92 notes zijn er 91 onterecht.
Ik schaam me een beetje.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat FB topicWat een kinderachtig geheel is het hier toch ook.
[..]
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.
Muto, Happel en eightquote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat FB topicWat een kinderachtig geheel is het hier toch ook.
[..]
Ik geloof je Knut. Allemaal persoonlijke vete's naar jouw persoon, pure jaloezie.
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over het kinderachtige gedrag?
Ik heb de hoop allang opgegeven.
Volgens mij is er weer voetbal geweest. Ik ben 5 notes rijkerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van m'n 92 notes zijn er 91 onterecht.
Je begrijpt er dan dus weinig vanquote:Op maandag 24 februari 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft alles wat je van een Ajax-spits mag verwachten. (Kop)sterk, leider, balvast, sterk in de kaats, arrogant
Schijnbaar nog altijd iets meer dan jijquote:
tarado heeft altijd gelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar nog altijd iets meer dan jij
Jij bent nu gedaald in aanzien tot niveau HMF +1quote:
ok wij zijn geen vrienden meer en ik ga dit tegen chris zeggenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent nu gedaald in aanzien tot niveau HMF +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |