Sportschool?quote:
quote:
quote:Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.
Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.
#delevenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
Lekker man, net een soort mini vakantie.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
quote:
Komen jullie ook?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker man, net een soort mini vakantie.
Sowieso.quote:
Ik woon niet in ondiep manquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso.
Ondiep is duh place to be.
quote:
Woonde je niet in de rivierenbuurt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet in ondiep man
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Tuinwijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woonde je niet in de rivierenbuurt?
Naar Rotterdam ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar Rotterdam btw, maar blijf nog wel een jaartje bij mn club om tegen je neven te voetballen.
Vals alarm.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt toch niks raars gebruikt?
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je niet eens naar Japan verhuizen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het voor mijn vriendin haast onmogelijk is om haar werk daar uit te voeren. Zou ze weer 6 jaar in de schoolbanken moeten gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |