Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloegquote:
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:52 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloeg
Dat is kut.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fuk, nu zit ik met dit in m'n hofod
Wat dat betreft is hij prima op zijn plek bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Hij klaagt soms onterecht maar dat wil ik toch niet zeggen dat wanneer hij echt recht tot spreken heeft (zoals vandaag) dan maar zijn muil moet houden?quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag belevenquote:
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereldquote:Op maandag 24 februari 2014 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag beleven
Dat wens ik ze eerder toe dan die Suarez.
op wie?quote:
Zeik dan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er liever niet over praten.
Lijk wel een wijf.
Zet het dan lekker op Facebookquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er niet over praten.
Lijk wel een wijf.
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet het dan lekker op Facebook
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardigquote:Op maandag 24 februari 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereld![]()
Liverpool sowieso
Hahaha het is vooral lekker om jezelf beter te voelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Andere social media zooi
Liverpool is de club die ik het het meeste gun in Engeland. Komt vooral door hun CL-winst in 2005quote:Op maandag 24 februari 2014 02:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |