Het was weer een uiterst productief dagje voor René misschien moet hij zijn inbox maar koppelen met die van Morpheus2002.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was nog niet helder genoeg. Ik bezigde het woord "kanker"
Eerst volgende week maar winnen in de Kuipquote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst volgende week maar winnen in de Kuip
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te gevenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipen
Daar is de nieuwe trainer voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Met de Cruijff schaal ook nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Ach zo is Twente, pas voetballen wanneer er al wat aan de hand is.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te geven
ok rensquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman is een dorpsidioot. Vetklep.
ff dimmen ja Rens, ff dimmenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Deze keer had hij gewoon gelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.quote:
Eigen fans verheerlijking...quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
Deze keer had hij gewoon gelijk
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Feijenoord docuquote:
Feyenoord fansquote:Op maandag 24 februari 2014 01:09 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/(...)f-the-heart-is-white
Waar had jij het dan over?
Ah die. Nog steeds niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord fans. De onderkant van de samenleving
.
Ik had het over 'Into The Wild'. Prachtige film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |