Het was weer een uiterst productief dagje voor René misschien moet hij zijn inbox maar koppelen met die van Morpheus2002.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was nog niet helder genoeg. Ik bezigde het woord "kanker"
Eerst volgende week maar winnen in de Kuipquote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst volgende week maar winnen in de Kuip
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt nog een mooie wedstrijd.
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te gevenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord winnen dan kan alles weer heel dicht bij elkaar kruipen
Daar is de nieuwe trainer voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 23-02-2014 om 23:52:16BREAKING: Racing Genk heeft Mario Been ontslagen. Zondag werd er met 0-2 verloren van Waasland-Beveren. reageer retweet
Met de Cruijff schaal ook nog.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax nu al 6 punten los, ik hoop dat ze dit jaar ook de beker binnenslepen. De dubbel is toch ook wel weer eens leuk.
Ach zo is Twente, pas voetballen wanneer er al wat aan de hand is.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was je niet een beetje geschrokken dan vandaag? Vond Twente erg afwachtend totdat Feyenoord opeens ruimtes begon weg te geven
ok rensquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman is een dorpsidioot. Vetklep.
ff dimmen ja Rens, ff dimmenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
Deze keer had hij gewoon gelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:40 schreef RensAjacied het volgende:
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.quote:
Eigen fans verheerlijking...quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
Deze keer had hij gewoon gelijk
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 01:04 schreef eight het volgende:
[..]
the other side of the heart is white is eigenlijk een docu.
Feijenoord docuquote:
Feyenoord fansquote:Op maandag 24 februari 2014 01:09 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/(...)f-the-heart-is-white
Waar had jij het dan over?
Ah die. Nog steeds niet gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord fans. De onderkant van de samenleving
.
Ik had het over 'Into The Wild'. Prachtige film.
Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloegquote:
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:52 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat hij tijdens het interview de spijker op z'n kop sloeg
Dat is kut.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fuk, nu zit ik met dit in m'n hofod
Wat dat betreft is hij prima op zijn plek bij Feyenoord.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Hij klaagt soms onterecht maar dat wil ik toch niet zeggen dat wanneer hij echt recht tot spreken heeft (zoals vandaag) dan maar zijn muil moet houden?quote:Op maandag 24 februari 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
omdat hij staat te klagen als een kleuter. Topclubonwaardig. Misschien moet hij de schuld eens bij zijn laffe verdedigende wissels zoeken met die jankmuil van hem.
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag belevenquote:
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereldquote:Op maandag 24 februari 2014 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat Liverpool maar veel plezier aan hem mag beleven
Dat wens ik ze eerder toe dan die Suarez.
op wie?quote:
Zeik dan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er liever niet over praten.
Lijk wel een wijf.
Zet het dan lekker op Facebookquote:Op maandag 24 februari 2014 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Ik wil er niet over praten.
Lijk wel een wijf.
quote:Op maandag 24 februari 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet het dan lekker op Facebook
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardigquote:Op maandag 24 februari 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Suarez is mijn favoriete speler op deze wereld![]()
Liverpool sowieso
Hahaha het is vooral lekker om jezelf beter te voelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Andere social media zooi
Liverpool is de club die ik het het meeste gun in Engeland. Komt vooral door hun CL-winst in 2005quote:Op maandag 24 februari 2014 02:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Liverpool vind ik een leuke club. En Suarez doet t aardig
Willem is wakkerquote:Ik hoorde en las dat mensen het lullig vonden dat Ronald Koeman zonder opgaaf van redenen was weggebleven. Hij moest naar Ajax - Salzburg met mijn Ajax-vriend Sjaak Swart. Ik heb daar zelf geen enkel probleem mee. Nu heeft hij zelf kunnen zien waar we staan met ons clubvoetbal.
Halloquote:
Bij mij gezakt tot onder het vriespunt. Zit hier vol met joduh.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
HalloHoe is de stemming op kantoor vandaag.
Oke. Dacht Utrechtenaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mij gezakt tot onder het vriespunt. Zit hier vol met joduh.
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjesquote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen moet weer iets moraalridderigs over Pelle zeggen natuurlijk
quote:
Ik heb liever dat je na zo'n partij zo van het veld loopt dan je schouders ophalen. Alleen bewaar het even tot in de kleedkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjes
Hij had gewoon die Turk een stoemp op zijn neus moeten geven. En daarna Munsterman. Om daarna bekend te maken dat hij per direct de overstap maakt naar Ajaxquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ik heb liever dat je na zo'n partij zo van het veld loopt dan je schouders ophalen. Alleen bewaar het even tot in de kleedkamer.
Ik ben het meer met Willem v Hanegem eensquote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs je Feyenoordvriendjes doen mee. Die gast moet een standbeeld krijgen man. Mietjes
Om op de bank te zitten?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij had gewoon die Turk een stoemp op zijn neus moeten geven. En daarna Munsterman. Om daarna bekend te maken dat hij per direct de overstap maakt naar Ajax
Is gewoon een oerstomme actie.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen moet weer iets moraalridderigs over Pelle zeggen natuurlijk
Daarom zeg ik dat hij even had moeten wachten tot de kleedkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon een oerstomme actie.
1) Als ik mijzelf zo gedraag, heb ik enkele jaren een SV
2) Snapt hij niet dat dit gedrag mogelijk tot consequenties (had kunnen)(kan) leiden?
3) Mogelijk breekt die debiel zijn scheenbeen ook nog
Heerlijk dat hij op deze manier uit (zijn frustratie). Maar niet op een wijze dat er consequenties aan kunnen haken
Het zit diep hè? Och armequote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon een oerstomme actie.
1) Als ik mijzelf zo gedraag, heb ik enkele jaren een SV
Heetst van de strijd, temperament, passie. Allemaal zaken die jij schijnbaar niet kentquote:2) Snapt hij niet dat dit gedrag mogelijk tot consequenties (had kunnen)(kan) leiden?
Jij misschien. Pelle is van graniet.quote:3) Mogelijk breekt die debiel zijn scheenbeen ook nog
quote:Heerlijk dat hij op deze manier uit (zijn frustratie). Maar niet op een wijze dat er consequenties aan kunnen haken
Heeft alles wat je van een Ajax-spits mag verwachten. (Kop)sterk, leider, balvast, sterk in de kaats, arrogantquote:Op maandag 24 februari 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem alleen niet zo goed als voetballer
Hij zou op iedere positie basis spelen bij Ajax.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, vind hem alleen niet zo goed als voetballer
Naar het schijnt wordt Pellè bij de jeugd van Ajax al als model gebruikt als de te creëeren spits, buitenspeler, middenvelder en (vleugel)verdediger. Alleen voor de keeper gebruiken ze Mulder.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zou op iedere positie basis spelen bij Ajax.
Ieder jochie in Nederland onder de 14 heeft z'n kapsel alvast.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar het schijnt wordt Pellè bij de jeugd van Ajax al als model gebruikt als de te creëeren spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |