Feyenoorders huilen veel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
Tja pech, het is niet de eerste keer he vorige week ook al.
Maar wat kan je nu werkelijk verwachten van een scheidsrechter die zijn hele leven voor Ajax is.
Piepiepiep. Ajax wordt ook vaak benadeeld en dan hoor je niemand klagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Elan het volgende:
Tja pech, het is niet de eerste keer he vorige week ook al.
Maar wat kan je nu werkelijk verwachten van een scheidsrechter die zijn hele leven voor Ajax is.
Veel reden toe met dit soort vergaande arbitrale blunders die man zou nooit meer mogen fluiten met zulke idiote beslissingenquote:
haha ga huilen johquote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
De scheids ontnam Feyenoord ook wat 100% kansen maar daar hoor je natuurlijk niemand over buiten de Feyenoorders.
Ja, al vond ik het Feyenoord topic een beetje overdreven met complottheorieën en ziektes over en weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al kan ik dat vandaag nog wel een beetje begrijpen
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piepiepiep. Ajax wordt ook vaak benadeeld en dan hoor je niemand klagen.
Ik zie het dan juist andersom, die handsbal en buitenspel beslissing zijn lastig te beoordelen en kan ik begrijpen, maar dat met die keeper was duidelijk rood en een penalty.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel reden toe met dit soort vergaande arbitrale blunders die man zou nooit meer mogen fluiten met zulke idiote beslissingen![]()
Dat je die handsbal en die andere strafschop niet geeft ok. Dat je geen rood geeft aan de keeper, kan gebeuren. Maar dat buitenspel was toch wel vrij duidelijk zou je denken he?
Ze gaan daar veel te ver in inderdaad, uiteindelijk zijn het de spelers die het op zich afriepenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, al vond ik het Feyenoord topic een beetje overdreven met complottheorieën en ziektes over en weer.
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zie het dan juist andersom, die handsbal en buitenspel beslissing zijn lastig te beoordelen en kan ik begrijpen, maar dat met die keeper was duidelijk rood en een penalty.
Dat was het zeker niet op het moment van schieten, maar goed ik geloof het verder welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was het zeker niet op het moment van schieten, maar goed ik geloof het verder wel
Ik gun het jullie.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week wint Ajax en dan staan we 1 punt van Feyenoord![]()
Jullie hadden zeker pech met de scheidsrechter, maar het begint toch bij de spelers die denken dat de buit al binnen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast hij stond echt anderhalve meter buitenspel en hinderde bovendien de keeper. Waar de neuk heb je dan een grensrechter voor bij dit soort situaties. Hij moet toch op 1 lijn staan met die Castaignos of niet?
Uiteindelijk vergaten ze inderdaad door te voetballen bij 0-2 maar dan alsnog had er als de arbitrage zijn werk had gedaan niet veel aan de hand geweest.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan daar veel te ver in inderdaad, uiteindelijk zijn het de spelers die het op zich afriepen
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Koeman heb ik mijn eerste note in bijna een jaar. Wat een lul
Eh, 4-0. En ik stel me niet zo aan, ik was redelijk rustig.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Elan het volgende:
Nee omdat je nu plotseling PSV dingen gunt. Terwijl je toen ze met 3-0 wonnen nog ruzie had met alles uit Eindhoven en kotste van ze.
Heb je een plaatje over hem geplaatst als kerstman?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Door Koeman heb ik mijn eerste note in bijna een jaar. Wat een lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |