Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb me dit seizoen al meer geërgerd aan Feyenoord dan dat seizoen met Been waarin Feyenoord op de 10e plaats eindigde.![]()
Steeds als je denkt dat er nog iets te halen valt, verspeel je weer punten.
xdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
ben jij voor feyenoord?quote:
Precies ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar eigenlijk he, zouden jullie kampioen kunnen worden. Maar Ajax heeft elke keer kutmazzel en Feyenoord uit nooit.
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 23-02-2014 19:13:58 ]
Precies wat ik net ook zei.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:BrugginkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Tegen twee overduidelijke penals niet gegeven en een rode kaart niet gegeven, terwijl een buitenspelgoal wel wordt toegekend kan je gewoon niet op. Dat zijn 3(!) goals die je goed moet maken, terwijl je ook nog een man meer had moeten hebben. Kan gewoon nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Feyenoord ging gewoon achteruit lopen. Ook zonder de niet gegeven pingels (Wat dus wel blunders waren) kom je op een 0-2 voorsprong. Dat je het dan zo weggeeft is toch echt de schuld van Feyenoord zelf. Te veel inzakken en te veel achteruit lopen.
Het gas was eraf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal wel ergens waarheid inzitten. Dat terugzakken ziet iedereen.
Maar gaat ook erom dat je vorige week laatste minuut geen pingel krijgt, terwijl je vandaag laatste minuut een buitenspelgoal tegenkrijgt.
Klopt wel ja. Twente had recht op de gelijkmaker, maar de manier waarop het gebeurt is gewoon schandalig.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik snap jullie frustratie ook. Maar om aan een complot van KNJB te denken is wel weer een andere uiterste. Jullie hebben ook wel eens de scheids mee,maar meestal hoor je daar niemand over (Wat ook begrijpelijk is.)
Wanneer dan voor het laatstquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, ik heb heel veel KNJBposts gezien. Gewoon altijd naar je eigen ploeg kijken. Zat verbeterpunten ipv gelijk wijzen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
[..]. Er is er maar eentje die over een complot spreekt.
Zo vaak hebben we de scheids niet mee trouwens.
Nergens voor nodig dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon genaaid simpele ziel.
Thuis tegen PSV dit seizoen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier kan je nu ook deze GIF kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik ben inmiddels overleden.
Kan geen concrete voorbeelden bedenken want die onthoud ik vaak niet langer dan 2 weken, maar in thuiswedstrijden zat het Feyenoord ook dit seizoen niet tegen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil niet de calimero uit hangen, maar wanneer hadden we hem dan mee?
Die rode kaarten waren makkelijk gegeven. Maar zo slecht als vandaag hebben we het niet mee gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja joh? Ik vond dat trouwens gewoon 2 terechte penals
Dit moet je minstens nog een keer of 10 benadrukken in deze thread!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Kansloze redenatie is dat altijdquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee klopt. Twente thuis, 2 discutabele rode kaarten en 2 penals tegenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan geen concrete voorbeelden bedenken want die onthoud ik vaak niet langer dan 2 weken, maar in thuiswedstrijden zat het Feyenoord ook dit seizoen niet tegen.
Ow oke. Dan heb je gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloze redenatie is dat altijd
Overigens hadden we hem tegen PSV niet mee. PSV had met gemak twee rode kaarten meer moeten hebben
quote:"Een schande. Een grote schande", sprak Ronald Koeman na afloop van het gelijkspel bij FC Twente. In zijn ogen was de gelijkmaker van de thuisclub duidelijk buitenspel. "Een luchtje van buitenspel? Het was honderd procent buitenspel. De laatste speler staat voor Erwin Mulder. Hij duwt 'm nog net niet naar de paal! Wat heel veel mensen in het stadion wél hebben gezien, heeft de scheidsrechter niét gezien..."
"Als je dit niet ziet als arbitraal trio heb je niets te zoeken op dit niveau. Ik vraag niet of de scheidsrechter ons wil helpen. Ik vraag of de scheidsrechter ons niét wil benadelen. Voor ons staat alles op het spel in deze twee wedstrijden en dan word je zo benadeeld."
Koeman was ook boos over de beslissing bij de mogelijke penalty. "We hadden daar een penalty moeten hebben. Bovendien moet de keeper er dan met een rode kaart vanaf. We zijn vandaag echt bestolen en dat is een woord dat ik niet vaak in de mond neem
Twente wordt altijd bevoordeeld jaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee klopt. Twente thuis, 2 discutabele rode kaarten en 2 penals tegen
Met Rekik inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloze redenatie is dat altijd
Overigens hadden we hem tegen PSV niet mee. PSV had met gemak twee rode kaarten meer moeten hebben
Pellč wilde ze allemaal in elkaar trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is er na de wedstrijd buiten het stadion gebeurd dan? Ik zag een foto van boze moffen en de ME voorbij komen...
Volgens mij waren er wat Rotterdammers met losse kaarten die gingen juichen. Buiten het stadion een soort stierenrace á la Pamplona.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
https://www.keek.com/!kNtKdabquote:Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Wikipedia aanpassenquote:
quote:
Zal die TwenteFC wel wezen, die heeft immers ook de hele groene zijde in De Kuip ooit leeggeslagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens FRFC wilden de fans de kleedkamer van Feyenoord bestormen.
Mulder, tjaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mulder die daar ook bij staat met z'n simpele hasses
Mulder blijft altijd staan, das het probleemquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verlang naar Hahn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverquote:
bsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap wel dat Koeman boos is maar hoe vaak heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel niet de scheids mee gehad? Het is allemaal relatief natuurlijk, en Twente blijft een smerige club maar dat is algemeen bekend.
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Voetbalzone heeft het trouwens over een schorsing voor Pelle.
Zou ik toch niet terecht vinden. Boete, schade betalen aan Twente en klaar.
vandaag om 18:20 ingevoerd die nieuwe spelregelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Welke nieuwe spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debielquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Zag net een momentje van onze toekomstige keeper (Hahn) die zag er ook niet al te zeker uitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mulder blijft altijd staan, das het probleem
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Indien een speler hinderlijk buitenspel staat maar toevallig speelt tegen Feyenoord, wordt buitenspel opgeheven"quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Nee debiel, dat ruitincident werd bij de strafmaat inbegrepen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debiel
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pietertje schoffelde een speler van PEC op schandalige wijze onderuit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
KNVB heeft toen de strafmaat bepaald ook mede door zijn gedrag na de rode kaart.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthony Lurling
Afbeelding gewenst
Persoonlijke informatie
Volledige naam Anthonius Petrus Lurling
Bijnaam Kees Kroket![]()
Ja, dat zeggen ze, maar dat hoeft niet automatisch te betekenen dat ie als hij alleen die ruit had ingetikt een schorsing zou krijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Zijn ruit-actie werd meegenomen in de schrorsing.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
Nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.
PizzaGeit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!kerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij staat er ''De Lulring''
![]()
Als je het over Wikipedia hebt dan he.
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekopquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Dus Pelle kan de klassieker op zijn buik schrijven.
Tyfstraal op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Pelle brengt het voetbal in diskrediet, dus een schorsing is terecht. Jan Vertonghen werd ook geschorst voor een liedje bij een huldiging. Pieters werd ook geschorst (ja die ruit werd meegenomen).
Nee. De schorsing van Pieters was voor zowel de rode kaart als voor het incident daarna.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.
En gebrek aan scheidsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Als Pellé geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer.quote:De PSV-verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. 'Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen', noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
Net als Bernie en Frans.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Azahafnogwat is sowieso een FOK!ker
Conditioneel is het gewoon erg zwak. Je ziet dat spelers van minuut 60-65 al flink vermoeid raken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft uit nog maar 1x de 0 gehouden.. en bijna altijd bleven ze bij 2 doelpunten steken, in plaats van de bevrijdende derde te maken. Gebrek aan kwaliteit of aan conditie denk ik
Je wekt met deze reactie niet echt de indruk dat we je serieus kunnen nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan zou je die Turk ook moeten schorsen, voor een wedstrijd of 40-45. Brengt het voetbal ook in diskrediet met zn kuttekop
Alleen maar beter. Ajax is toch al een ingecalculeerd verlies. Wordt t daarna ook alleen maar moeilijker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
Nee Natuurlijk niet, Feyenoord gaat gelijk in beroep en dat duurt wel een week, dus als ie al geschorst word gaat dat pas na ajax in.
Hé sukkel, vertel er ook bij dat hij daarvoor een harde overtreding had gemeld en direct rood kreeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pellé geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer.
Ook dat, maar vandaag mag je het toch echt eerst jezelf verwijten.. 0-2 mag je gewoon niet weggevenquote:
Dacht dat PSV hem extra geschorst had.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
KNVB heeft toen de strafmaat bepaald ook mede door zijn gedrag na de rode kaart.
heb gister nog wat op je moeders buik geschrevenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Ik zou het wel terecht vinden als hij geschorst zou worden. Als je voor een liedje zingen op een huldiging ook al geschorst kan wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht dat PSV hem extra geschorst had.
Maar ik zou dat niet terecht vinden in ieder geval. Je loopt daar rond vol adrenaline een halve minuut na punten verspeeld te hebben door een buitenspelgoal. Dan vergeet je dingen als voorbeeldfuncties en trap je een ruit uit een deur. Om 2 minuten later te denken: kut, dit was niet echt een handige actie.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik dit in zekere zin mooi vond om te zienpure passie en niet even je gezicht onder je shirt doen om daarna weer vrolijk over te gaan tot de orde van de dag.
AFC Ajax kampioen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
heb gister nog wat op je moeders buik geschreven
Dat vond ik trouwens ook niet terecht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Castaignos (FC Twente) geeft zelf ook toe dat hij buitenspel stond en dat ze daarmee geluk hadden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
"Indien een speler hinderlijk buitenspel staat maar toevallig speelt tegen Feyenoord, wordt buitenspel opgeheven"
Gewoon 3 keer je frustratie uiten voor het oog van de camera, dat is vragen om een schorsing.quote:
quote:
Vond je dat ook na Pieters en Mathijssen Lens?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dacht dat PSV hem extra geschorst had.
Maar ik zou dat niet terecht vinden in ieder geval. Je loopt daar rond vol adrenaline een halve minuut na punten verspeeld te hebben door een buitenspelgoal. Dan vergeet je dingen als voorbeeldfuncties en trap je een ruit uit een deur. Om 2 minuten later te denken: kut, dit was niet echt een handige actie.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik dit in zekere zin mooi vond om te zienpure passie en niet even je gezicht onder je shirt doen om daarna weer vrolijk over te gaan tot de orde van de dag.
Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
EVEN SERIEUS:
Pelle wordt geschorst. Feyenoord gaat in beroep. Is het dan sowieso zeker dat hij wel speelt volgende week? Tegen dat tyfus volk.
Vertonghen werd toch niet geschorst?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Hangt er vanaf wanneer er uitspraak gedaan wordt, als maandag het schorsingsvoorstel komt, dinsdag gaat Feyenoord in beroep en vrijdag is daar uitspraak van....maar ja dat zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
EVEN SERIEUS:
Pelle wordt geschorst. Feyenoord gaat in beroep. Is het dan sowieso zeker dat hij wel speelt volgende week? Tegen dat tyfus volk.
Ja mooiquote:Op zondag 23 februari 2014 19:32 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/4686quote:Jan Vertonghen is voor drie duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De Belg mist daardoor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal en het eerste competitieduel. De centrumverdediger krijgt de schorsing opgelegd omdat hij de Feyenoorders 'kut-kakkerlakken' noemde. Vertonghen kreeg eerder een voorstel voor twee duels schorsing, maar ging daarmee niet akkoord. Nu is er dus een voorwaardelijke wedstrijd schorsing bijgekomen.
Ah.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/4686
Gewoon tot het laatst wachten met beroep aantekenen, zodat hij volgende week mag spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer er uitspraak gedaan wordt, als maandag het schorsingsvoorstel komt, dinsdag gaat Feyenoord in beroep en vrijdag is daar uitspraak van....maar ja dat zal wel niet gebeuren.
Hij had ook nog een voorwaardelijke openstaan toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Dan ziet het er kut uit voor Pelle
Ach, als dat met in beroep gaan echt gebeurt is er niks aan de hand voor jullie lijkt me.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Dan ziet het er kut uit voor Pelle
Dat gedoe met Mathijsen en Lens vond ik ook zeker geen schorsingen waard nee. En bij Pieters geldt een beetje hetzelfde als bij Pelle, een schorsing voor de overtreding waar ie rood voor kreeg en laat hem een nieuw ruitje betalen, klaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vond je dat ook na Pieters en Mathijssen Lens?
Maar PSV had hem beboet, geschorst weet ik niet. De KNVB had 't iniedergeval wel meegenomen in hun strafmaat
Ja, maar als Pelle maar 1 wedstrijd schorsing krijgt zal Feyenoord zich dood moeten schamen als ze daar beroep tegen aantekenen, hij verdient minstens 4quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon tot het laatst wachten met beroep aantekenen, zodat hij volgende week mag spelen.
Dat dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, als dat met in beroep gaan echt gebeurt is er niks aan de hand voor jullie lijkt me.
Voetbal is emotie dit dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar als Pelle maar 1 wedstrijd schorsing krijgt zal Feyenoord zich dood moeten schamen als ze daar beroep tegen aantekenen, hij verdient minstens 4
Feyenoord zou zelf een boodschap moeten uitdragen en hem schorsen. Maar daar zullen ze de ruggengraat wel niet voor hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar als Pelle maar 1 wedstrijd schorsing krijgt zal Feyenoord zich dood moeten schamen als ze daar beroep tegen aantekenen, hij verdient minstens 4
In deze fase van de competitie niet nee.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Feyenoord zou zelf een boodschap moeten uitdragen en hem schorsen. Maar daar zullen ze de ruggengraat wel niet voor hebben.
Ik zou zeggen twee, hooguit drie, wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Wedstrijd gemist vanwege andere bezigheden. Maar ik lees dat de Duitsers dus weer gemazzeld hebben?
Dat is dan weer een kromme redenatie, op straat loop je gewoon naar waar je dan ook naar toe wilt, daar komt geen adrenaline of passie bij kijken over het algemeenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja mooi. Zullen we dat op straat ook met zijn allen doen dan? Pure passie
Kunnen ze zich niet permitteren man zowel naar Pelle toe als naar de achterban als vanwege de stand op de ranglijst.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Feyenoord zou zelf een boodschap moeten uitdragen en hem schorsen. Maar daar zullen ze de ruggengraat wel niet voor hebben.
Dit is de Eredivisie, niet de Moraalriddercompetitie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef PIETR het volgende:
Scheids moet ook geschorst worden. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Ja, maar Feyenoord riep het wel een beetje over zichzelf af. Na de 0-2 zijn ze vooral achteruit gaan lopen. Na de verdiende 1-2 sloop de angst bij Feyenoord in de groep, al was Feyenoord in de omschakeling nog wel gevaarlijk. De wedstrijd kon alle kanten op. Het kwartje viel toevallig goed voor Twente dit keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Wedstrijd gemist vanwege andere bezigheden. Maar ik lees dat de Duitsers dus weer gemazzeld hebben?
Nee, oke. Dan weet ik datquote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat gedoe met Mathijsen en Lens vond ik ook zeker geen schorsingen waard nee. En bij Pieters geldt een beetje hetzelfde als bij Pelle, een schorsing voor de overtreding waar ie rood voor kreeg en laat hem een nieuw ruitje betalen, klaar.
Vertonghen met dat liedje idem dito, hoe erg ik die gast ook veracht. Die vent heeft wat bier gezopen in de bus terug en roept dan wat, lekker laten gaan.
Pffffquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Dat maakt toch geen flikker uit voor de arbitrale dwalingen?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord riep het wel een beetje over zichzelf af. Na de 0-2 zijn ze vooral achteruit gaan lopen. Na de verdiende 1-2 sloop de angst bij Feyenoord in de groep, al was Feyenoord in de omschakeling nog wel gevaarlijk. De wedstrijd kon alle kanten op. Het kwartje viel toevallig goed voor Twente dit keer.
Laten we deze nog eens 38 keer retweeten hierquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:00:01Zeer terleurgesteld! Dankzij het arbitrale trio 2 punten verloren! @Feyenoord reageer retweet
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
2-2 in de laatste minuut, terwijl Castaignos eigenlijk buitenspel staat. Verder had Feyenoord in de vierde minuut van de wedstrijd al een penalty moeten krijgen en de keeper van Twente een rode kaart, maar dat werd ook niet gegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Dekatria het volgende:
Ajax haalt hij wel maar verder is het kut. Wij zijn veel te afhankelijk van Pelle dus schorsing betekent weer puntverlies.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, als dat met in beroep gaan echt gebeurt is er niks aan de hand voor jullie lijkt me.
Koeman ook geschorst zoquote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef mrstylo het volgende:
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Scheidsrechter hard gefaald, twee pingels door de neus geboord + buitenspelgoal 90+5. Feyenoord zakte wel weer te ver terug.
En die handsbal?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.
Als Pieters het ook gekregen heeft dan zou het raar zijn als Pelle het niet krijgt inderdaad, maar ik kan me eerlijk gezegd alleen herinneren dat hij alleen geschorst is voor de kaart zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, oke. Dan weet ik dat. Ben het ook nog wel met je eens.
Maar in dit opzicht zou het eerder onterecht zijn als Pelle geen schorsing krijgt dan wel natuurlijk.
Had nog gezocht, maar vond het niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we deze nog eens 38 keer retweeten hier
Precies, en dan vond ik dat Koeman het nog netjes verwoord heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemen
Helemaal niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeer slecht optreden van Gozobuyuk, maar wat Pelle daar doet is natuurlijk belachelijk
De scheids heeft niet heel veel verkeerd gedaan. Tja, een fout gemaakt in het begin. Ben het er mee eens dat het een rode kaart + penalty was voor Lex. Maar net zoals spelers maken ook scheidsrechters fouten. Heel normaal dus. Verder heeft hij niet veel fout gedaan hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef PIETR het volgende:
Scheids moet ook geschorst worden. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Als zelfs jij dat zegt, dan ben ik benieuwd naar de beelden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van het afgeven op de scheids. Maar dat Feyenoord vandaag ontzettend genaaid is mag je een understatement van jewelste noemen
Dat sowieso. Guzuzuzuzuzuzbuyuk mag een weekend vrij krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeer slecht optreden van Gozobuyuk, maar wat Pelle daar doet is natuurlijk belachelijk
Een jaar frustratie kwam eruitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat zegt, dan ben ik benieuwd naar de beelden.
Tijd voor een videoref, iemand?
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.quote:Op /7/25#137062833]zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Twee honderd procent penalty's? Het was er toch echt maar één. En die buitenspelgoal is de fout van de grens, niet de scheids. Om nou te zeggen dat je faalt door één fout slaat natuurlijk nergens op.
Voorbeeldfunctie. Wil nu niet de moraalridder uithangen ofzo maar als KNVB kom je niet geloofwaardig over als je dit laat gaan en elk weekend op de amateurvelden het over respect enz hebt. Pelle gaat gewoon geschorst worden, en dat is dom maar eigen schuld. Klaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een kromme redenatie, op straat loop je gewoon naar waar je dan ook naar toe wilt, daar komt geen adrenaline of passie bij kijken over het algemeen
Ik bedoel eerder de spelsituaties waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Pieters het ook gekregen heeft dan zou het raar zijn als Pelle het niet krijgt inderdaad, maar ik kan me eerlijk gezegd alleen herinneren dat hij alleen geschorst is voor de kaart zelf.
quote:Erik Pieters wordt drie duels geschorst voor zijn rode kaart van vrijdag in het met 3-1 verloren duel tegen PEC Zwolle. De back van PSV accepteerde een schikkingsvoorstel van die strekking van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. Ook het inslaan van een ruit, waarbij Pieters zichzelf verwondde, is bij de strafmaat meegenomen.
Houd je kuttekop gewoon dicht als je de wedstrijd niet hebt gezien. Mafkees.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De scheids heeft niet heel veel verkeerd gedaan. Tja, een fout gemaakt in het begin. Ben het er mee eens dat het een rode kaart + penalty was voor Lex. Maar net zoals spelers maken ook scheidsrechters fouten. Heel normaal dus. Verder heeft hij niet veel fout gedaan hoor.
Kijk over een goed half uur Studio sportquote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder de spelsituaties waar het over gaat.
Het criterium is hinderlijkheid.quote:
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.quote:
Pieters werd voor iets gelijks ook geschorstquote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
Sorry hoor. Maar waarom zou pelle geschorst moeten worden...?
quote:De PSV-verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. 'Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen', noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
Eigen mening ist verbotenquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk over een goed half uur Studio sport
Die handsbal was echt never nooit een penalty. Hij kreeg hem van 1 meter afstand tegen zijn hand aangeschoten. De bal ging naar de hand, en niet de hand naar de bal. En ja, sommige scheidsrechters kunnen dat verschil niet goed zien, en die geven dan een penalty. Gozubuyuk is gelukkig een prima scheids die dat wel kan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.
Die moeten ze intussen naar de amateurs terug zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Guzuzuzuzuzuzbuyuk mag een weekend vrij krijgen.
Ja, maar dat zou absoluut niet moeten. Ik heb er daar ook wel eens een voor tegen gekregen, maar dat zijn echt van die ballen waar je helemaal niets aan kunt doen als verdediger.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor zo'n handsbal wordt heel vaak een penalty gegeven. Feyenoord kreeg niet zo heel lang geleden nog een penalty tegen omdat Nelom zogenaamd hands had gemaakt, terwijl dat veel minder duidelijk te zien was.
Klopt blijft discutabel maar die kon ik wel begrijpen, die op Immers was gewoon rood en pingel, maar goed ondanks dat kom je gewoon netjes op 0-2 en toen leek het nergens meer op.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.
Vanwege wangedrag. Zoals hierboven ook al werd gezegd kreeg Vertonghen ook een aantal wedstrijden schorsing toen hij kut kakkerlakken schreeuwde. Dan is het toch ook niet zo gek als Pelle een schorsing krijgt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
Het was hinderlijk en hij steekt hem uit. Alleen hem vastpakken is nog meer hands.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die handsbal was echt never nooit een penalty. Hij kreeg hem van 1 meter afstand tegen zijn hand aangeschoten. De bal ging naar de hand, en niet de hand naar de bal. En ja, sommige scheidsrechters kunnen dat verschil niet goed zien, en die geven dan een penalty. Gozubuyuk is gelukkig een prima scheids die dat wel kan.
Dat zal ook ongetwijfeld wel, gezien Pieters dat ook werd lees ik hierboven. Maar goed, ik vind dat dus niet geheel terecht en een boete meer op zijn plaats dan een schorsing.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie. Wil nu niet de moraalridder uithangen ofzo maar als KNVB kom je niet geloofwaardig over als je dit laat gaan en elk weekend op de amateurvelden het over respect enz hebt. Pelle gaat gewoon geschorst worden, en dat is dom maar eigen schuld. Klaar.
Ik heb de hele partij van begin tot eind gezien. Je mag best een andere mening hebben hoor. Maar ik ben een stuk objectiever in dit geval.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Houd je kuttekop gewoon dicht als je de wedstrijd niet hebt gezien. Mafkees.
Hierom:quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef H.FR het volgende:
3 x omstreden omstreden hands in 2 wedstrijden en alle 3 de keren is het in het nadeel van Feijenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Compenseren doet men niet aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Dat was het beledigen van een miljoen mensen, dit is frustratie die hij uit zonder dat hij daar iemand fysiek of mentaal mee schaadt. Iets totaal anders dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vanwege wangedrag. Zoals hierboven ook al werd gezegd kreeg Vertonghen ook een aantal wedstrijden schorsing toen hij kut kakkerlakken schreeuwde. Dan is het toch ook niet zo gek als Pelle een schorsing krijgt?
Of denk je daar anders over?
Dat een scheidsrechter daar gaat mierenneuken en een nergens op slaande strafschop geeft betekent natuurlijk niet dat dat hier ook het geval zou moeten zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.
Benieuwd hoe de rellen weer gebracht gaan worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]dacht het al gemist te hebben, maar hoor nu inderdaad net dat het nog moet komen.
Schattig dat je denkt dat de KNVB hun eigen falen toe gaat geven.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat de KNVB niet een al te grote mond moet hebben over Pelle na het optreden van Gozu en co.
Zou je zeggen hč?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Waaraan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap niet dat de mods hier niks aan doen.
Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.quote:
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pellequote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was het beledigen van een miljoen mensen, dit is frustratie die hij uit zonder dat hij daar iemand fysiek of mentaal mee schaadt. Iets totaal anders dus.
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hierom:
http://foxsports.nl/video(...)ijkmaker-twente.html
Helaas werkt dat niet zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef Sloggi het volgende:
Alles mag.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Snap niet dat de mods hier niks aan doen.
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.quote:
Durf ik niet, straks komt Pelle me trappen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ga anders terug naar de speeltuin jochie.
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, dan denken we er totaal verschillend over. Ik vind dat als je Vertonghen voor het incident schorst, je dat ook moet doen nav het wangedrag van Pelle
En ik denk dat het beledigen van een miljoen mensen wel mee valt
Dat was hij dus wel, gaf de KNVB ook gewoon aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar het blijft onvergelijkbaar. Eerder met de actie van Pieters te vergelijken, maar die had rood em zijn straf leek niet echt uitgebreid door die actie.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Heb nu al medelijden met de scheids van volgende week. Die gaat ook nog eens alle stront van deze wedstrijd over zich heen krijgen van een zwaar opgefokte KuipGeef het je te doen.
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Ik wil Luinge terug.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Zal wel Kuipers worden hequote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Caland het volgende:
Is ook de minst slechte scheids momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
In dit topic blijkbaar wel. Op andere subfora was er al lang opgetreden tegen dergelijk provocatief gedrag.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd weet je zeker dat het Kuipers wordt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ze kunnen maar het beste Kuipers sturen.
quote:
Dat kan wel zo zijn, maar in veel gevallen wordt voor zoiets een pingel gegeven.. Die Turk floot vandaag echt of hij was omgekocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat een scheidsrechter hiervoor een penalty geeft, is hij hockey aan het fluiten. Die bal was niet gevaarlijk en de verdediger kon er niets aan doen. Totaal geen reden voor een penalty.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit gaat hem sowieso 2 wedstrijden kosten.quote:Het was niet die tackle, maar Pieters' reactie op zijn rode kaart die veel stof deed opwaaien. De linksback ging volledig door het lint in de spelerstunnel. Nadat hij eerst tegen een deur aantrapte, mepte hij daarna een ruit in. Daarbij raakte hij ernstig gewond. Vanwege dat incident, wat de KNVB het omschrijft als "het schaden van het voetbal", is zijn schorsing hoger uitgevallen dan normaal, meldt De Telegraaf.
http://www.powned.tv/nieu(...)ters_drie_duels.html
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:49 schreef eight het volgende:
[..]
3 x omstreden omstreden hands in 2 wedstrijden en alle 3 de keren is het in het nadeel van Feijenoord.
Komt omdat ook niet iedere scheidsrechter het vanuit hetzelfde perspectief ziet en de een sneller en met minder zekerheid een strafschop toekent dan een ander. Dat zijn dingen die je alleen met een videoscheidsrechter op kunt lossen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:55 schreef eight het volgende:
[..]
Nah. Vorig jaar hadden wij een periode dat we ook veel penals meekregen. Het is gewoon onprofessioneel dat elke scheidsrechter een andere opvatting lijkt te hebben over wat hands is of niet.
Alleen hier en vandaag. Morgen gelden weer andere regelsquote:
Van dittum dus ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Lijkt me wel. De enige in wie ik nog enig vertrouwen heb.quote:
Waarschijnlijk weet Pelle waar zijn huis woont.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellč valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzinquote:Op zondag 23 februari 2014 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het valt ook vaak de kant van Feyenoord op, maar dat vergeet men altijd veel sneller.
Bij Ajax werd vorige week ook een zuivere goal (1-0) afgekeurd. Werd buitenspel gevlagd terwijl dat bij lang en na niet het geval was. Ik heb er geen seconde over geklaagd, want scheidsrechters mogen ook fouten maken, net zoals de spelers. Je moet gewoon zorgen dat je niet afhankelijk bent van dit soort arbitrale beslissingen.
Zie je toch, dat dat kan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt Rensie. Het gedrag van Pellč valt gewoon niet goed te praten. Als je dat bij de amateurs doet, oké, maar als aanvoerdert van Feyenoord kan dat niet.
4. Die elleboogstoot was rood, geen geel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef eight het volgende:
[..]
Wel mee eens, vooral met het laatste. Echter was winst vandaag onmogelijk. Tegen 3 arbitrale blunders kun je je niet wapenen.
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PizzaGeit.
Dat werd vandaag voor hem gedaan. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn ogen sluiten en dat deed hij met vervequote:Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb GGMM hier nog niet gezien. Meestal loopt hij hier wel te trollen na zo'n wedstrijd als vandaag.
voorbeeldfunctie dit dat, maar goed ik heb hem er liever bij volgende weekquote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoezo in diskrediet? Het is een emotionele domme reactie, maar het voetbal in diskrediet brengen gaat me wat ver.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Pelle uit zijn plaat ging , alleen vanwege de scheids
Damage controle. Zal niet meer mogen baten. Domme actie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)veld-niet-uiten.html
Wel een prima reactie van Pelle.
Dan winnen we zeker niet. Nog zo'n klapmongool die er op geilt om de kuip op te naaien.quote:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
Ik noem een rode kaart voor Engelaar waardoor PSV het kampioenschap mis liep. Toen PSV de overhand hand en de wedstrijd kantelde (later geseponeerd). Of de laatste wedstrijd tegen PSV waarbij Feyenoord onterecht een penalty kreeg die versierd werd door Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vaak de kant van Feyenoord op? Dat is echt grote onzin
Haha.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Tijd voor een videoref.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
Een van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef eight het volgende:
[..]
Dat werd vandaag voor hem gedaan. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn ogen sluiten en dat deed hij met verve
Dat was Immers.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.
Immers?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Mulder geeft ook op een debiele wijze een corner weg waar de 2-2 uit valt.
Ach, in die wedstrijden werd psv toch al weggespeeld los van die dingen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik noem een rode kaart voor Engelaar waardoor PSV het kampioenschap mis liep. Toen PSV de overhand hand en de wedstrijd kantelde (later geseponeerd). Of de laatste wedstrijd tegen PSV waarbij Feyenoord onterecht een penaltie kreeg die versierd werd door Pelle.
Nadat Mulder weigert die simpele bal op te rapen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Janmaat? Dat die gozer helemaal vrij stond op de 16 was al vragen om moeilijkheden, maar Janmaat kopt die bal precies in zijn voeten.. Nooit meer opstellen die gozer
En terecht. Matige man, matige reactie.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Met Koeman zijn die engnekken trouwens ook nog niet klaar
Was een communicatie fout tussen Mulder en Immers inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nadat Mulder weigert die simpele bal op te rapen.
Altijd achteruit lopen en rare wissels inbrengen, dat zou nooit meer moeten mogen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Janmaat? Dat die gozer helemaal vrij stond op de 16 was al vragen om moeilijkheden, maar Janmaat kopt die bal precies in zijn voeten.. Nooit meer opstellen die gozer
Hij is pas de 5e in de rij ofzo. Die sfhuldig geacht kan wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Zeker, en de keeper moet in de 16 het voortouw nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Was een communicatie fout tussen Mulder en Immers inderdaad.
True, Janmaat is gewoon prima bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is pas de 5e in de rij ofzo. Die sfhuldig geacht kan worden
Ik dacht dat dat Pellč was?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Nah, in de hele 16 het voortouw nemen met zoveel spelers om je heen is een beetje lastig. Immers dacht dat hij naar de bal toe zou lopen (wat inderdaad het beste zou zijn) en de keeper wilde dat Immers hem weg zou trappen. Tja...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, en de keeper moet in de 16 het voortouw nemen.
Dit. Wel matig weggewerkt daarna inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Immers heeft idd de corner weg, maar in mijn herinnering had Mulder best kunnen komen om die bal op te pakken. Hij bleef staan, dus roeit Immers hem maar weg.
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:57:10Scheidsrechter Guzubuyuk erkent dat de overtreding van Marsman op Immers een penalty en rood had moeten zijn #twefey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |