Mulder, tjaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mulder die daar ook bij staat met z'n simpele hasses
Mulder blijft altijd staan, das het probleemquote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik verlang naar Hahn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverquote:
bsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap wel dat Koeman boos is maar hoe vaak heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel niet de scheids mee gehad? Het is allemaal relatief natuurlijk, en Twente blijft een smerige club maar dat is algemeen bekend.
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Voetbalzone heeft het trouwens over een schorsing voor Pelle.
Zou ik toch niet terecht vinden. Boete, schade betalen aan Twente en klaar.
vandaag om 18:20 ingevoerd die nieuwe spelregelsquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Welke nieuwe spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
Pieters kreeg een schorsing omdat ie rood kreeg in de wedstrijd, debielquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Pieters kreeg een schorsing omdat 'ie een rode kaart kreeg. Volgens mij heeft PSV hem geschorst extra geschorst door dat incident, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want? Tuurlijk is een schorsing wel op zijn plek. Kreeg Pieters toch ook vorig jaar. Of moet er weer met twee maten gemeten worden?
Zag net een momentje van onze toekomstige keeper (Hahn) die zag er ook niet al te zeker uitquote:Op zondag 23 februari 2014 19:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mulder blijft altijd staan, das het probleem
Omdat Pieters met rood van het veld af gegaan was ja, niet omdat ie een raam kapot sloeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Indien een speler hinderlijk buitenspel staat maar toevallig speelt tegen Feyenoord, wordt buitenspel opgeheven"quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe interpretatie van spelregels?twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:25:48In tegenstelling tot Ronald Koeman meent Jaap Uilenberg dat de 2-2 volgens de nieuwste interpretatie van de spelregels geen buitenspel is reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |